افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
2

بریتانیا برای اوکراین پهپاد می‌سازد

  • کد خبر : 177486
بریتانیا برای اوکراین پهپاد می‌سازد

به گزارش بازار، وزیر دفاع اوکراین در حساب کاربری خود در فیس بوک نوشت: لندن با اختصاص 200 میلیون پوند برای تولید پهپادهای جنگی، شناسایی، دوربرد و دریایی برای اوکراین موافقت کرد. عمروف با اشاره به امضای قرارداد همکاری امنیتی 10 ساله بین اوکراین و انگلیس، خاطرنشان کرد: این همکاری امنیتی شامل موارد بسیاری از […]

به گزارش بازار، وزیر دفاع اوکراین در حساب کاربری خود در فیس بوک نوشت: لندن با اختصاص 200 میلیون پوند برای تولید پهپادهای جنگی، شناسایی، دوربرد و دریایی برای اوکراین موافقت کرد.

عمروف با اشاره به امضای قرارداد همکاری امنیتی 10 ساله بین اوکراین و انگلیس، خاطرنشان کرد: این همکاری امنیتی شامل موارد بسیاری از جمله در زمینه تبادل اطلاعات، امنیت سایبری، آموزش پزشکی و نظامی و همکاری در صنایع دفاعی است.

به گزارش وب سایت های اوکراینی، ریشی سوناک، نخست وزیر انگلیس در جریان سفر خود به کی یف اعلام کرد که بسته کمک تسلیحاتی جدیدی به ارزش 2.5 میلیارد پوند به اوکراین ارسال خواهد کرد که حداقل 200 میلیون پوند آن صرف تولید انواع پهپادهای جنگی خواهد شد.

روز جمعه دفتر نخست وزیری انگلیس با صدور بیانیه ای از سفر سوناک به اوکراین با هدف توسعه همکاری های دفاعی و امنیتی بین دو کشور خبر داد.

در این بیانیه که نسخه‌ای از آن در وب‌سایت دولت بریتانیا منتشر شده، آمده است که سوناک و ولودیمیر زلنسکی امروز یک قرارداد همکاری امنیتی تاریخی امضا خواهند کرد.

این قرارداد شامل بسته حمایت امنیتی بریتانیا از اوکراین در زمینه به اشتراک گذاری اطلاعات، امنیت سایبری، آموزش پزشکی و نظامی و همچنین همکاری های دفاعی است.

در همین حال، SONAC از تخصیص بسته نظامی جدید به اوکراین به ارزش 2.5 میلیارد پوند برای دوره 2025-2024 خبر داد و اظهار داشت که این بودجه از بهترین تخصص نظامی و دفاعی انگلیس برای اطمینان از پیروزی اوکراین در میدان نبرد استفاده خواهد کرد. کمک در مناطق حیاتی مانند موشک های دوربرد، پدافند هوایی، مهمات توپخانه و امنیت دریایی.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=177486

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.