افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
2

برگه های سانسور من در حال خراب شدن هستند، وقتی آنها را درست کردم باید چه کار کنم؟ آن را مانند این / 6 روش ذخیره کنید

  • کد خبر : 175451
برگه های سانسور من در حال خراب شدن هستند، وقتی آنها را درست کردم باید چه کار کنم؟  آن را مانند این / 6 روش ذخیره کنید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- از یک طرف مراقبت از گیاهان و گل های داخل خانه حس بسیار خوشایند و خوبی است و به فرد انرژی مسئولیت پذیری دلپذیری می دهد، همچنین به این دلیل که گیاهان داخل خانه به قدری ظریف و زیبا هستند که اگر کمی آنها را […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- از یک طرف مراقبت از گیاهان و گل های داخل خانه حس بسیار خوشایند و خوبی است و به فرد انرژی مسئولیت پذیری دلپذیری می دهد، همچنین به این دلیل که گیاهان داخل خانه به قدری ظریف و زیبا هستند که اگر کمی آنها را در جای خود تغییر دهید، آنها با شما هستند آنها عصبانی می شوند و می میرند! در گذشته در خانه های ویلایی تعداد زیادی گل و بلبل می دیدیم، اما پس از مدتی این گل های جذاب طبیعی از خانه ها جمع آوری و با گل های مصنوعی جایگزین شدند. ادامه داشت تا چند سال پیش که گل های طبیعی آپارتمانی در بورس ظاهر شد و در هر خانه ای که می روید یک یا چند گل و گیاه می بینید که پتوس و سانسوریا از معروف ترین آنها هستند.

همه می گویند سانسوریا و پتوس نگهداری از گل ها بسیار آسان است و می توانند در هر خانه ای مهمان باشند. اگرچه ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که هر چقدر از اندام های حسی خود مراقبت کنید، باز هم حالشان خوب نیست، اما این گیاه نیز مراقبت های ویژه خود را دارد و مانند هر موجود زنده ای اگر از جایی چنین باشد سلامتی اش را حفظ می کند. میل لنگ

خب، در چنین شرایطی احتمالاً خواهید گفت که من از این گیاه خوش شانس نیستم. هر کاری می کنم باز هم احساس بدی دارم، پس باید بگوییم گیاه شما مقاومت خوبی دارد و ناگهان خراب نمی شود، اما باید چیزی وجود داشته باشد. در ادامه با مشکلاتی که سانسور را بدتر می کند آشنا می شویم.

1- خانم چان گرد و غبار برگه های سانسور را پاک نکنید.

احتمالاً در اینستاگرام و تلویزیون در مورد پاشیدن آب روی برگ گل با آبپاش زیاد دیده اید. در اینجا باید به شما بگوییم که شاید فکر کنید شما هم باید این کار را انجام دهید و همه گیاهان نیاز به گردگیری دارند و هر وقت خاک آنها را خیس کردید باید با اسپری به برگ های آنها رطوبت بزنید اما این تفکر کاملا اشتباه است. . در واقع سانسوریا گیاه رطوبت دوستی نیست و اگر روی برگ هایش آب پاشیده شود، نه تنها آن را دوست ندارد، بلکه در نهایت می میرد. باید آنقدر مراقب باشید که حتی اگر اشتباهاً برگ های این گیاه خیس شد، آن ها را با دستمال نرم خشک کنید.

سانسور

2- به سانسور رأی 20-20-20 ندهید!

فراموش نکنید که کود سه 20 برای همه گل ها و گیاهان مفید نیست. مخصوصا گلهایی که تفاله ندارند مثل سانسوریا تجمع آب زیاد در برگها باعث خراب شدن آنها می شود. فکر می کنید با کود دادن به گیاه خود می رسید در حالی که واقعیت فرق می کند و حکم مرگش را امضا کرده اید!

برای سانسوریا استفاده از کود 105210، کود ریشه زایی و اسید هیومیک توصیه می شود.

سانسور

3- فراموش نکنید که آن را با سنگ های تزئینی زیبا کنید

خب خیلی از خانم ها دوست دارند گلشان زیباتر از آنچه هست باشد، شاید استفاده از پوکه و سنگ های تزیینی باعث زیبایی گل آنها شود، اما در واقع عمر یک بچه گیاه را هم کوتاه می کند! سنگ های تزئینی و پوکه باعث می شود خاک دیرتر خشک شود و باعث پوسیدگی ریشه و ریزوم گیاه شود. سانسوریا کاملا زیباست و نباید به زیبایی آن فکر کرد، بلکه باید به تغذیه مناسب گیاه و عمر طولانی آن فکر کرد که مهمتر است!

سانسور

4- گلدان بزرگی را برای او خریداری نکنید

خانم جان سوال محل قرارگیری گل ها هم خیلی مهمه و بهتره از گلدان های خیلی بزرگ و استوانه ای برای سانسورهای زیبا استفاده نکنید. می تواند جلوه زیبایی به خانه یا محل کار شما بدهد، اما از آنجایی که خاک خاک بیشتر و در نتیجه رطوبت بیشتری دارد، در نهایت ریشه گل پوسیده می شود و سرعت رشد گل کاهش می یابد. اگر می خواهید خون خود را با یک گلدان بزرگ زیبا کنید، گیاه را در گلدان کوچکتر قرار دهید و گلدان کوچک را در گلدان بزرگتر قرار دهید تا به زیبایی دلخواه برسید. این روش سلامت سانسور را به خطر نمی اندازد!

سانسور



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=175451

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.