افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
0

برگزاری 200 نشست تخصصی بین شرکت های فعال در صنایع غذایی ایران و فعالان اقتصادی از کشورهای مختلف جهان.

  • کد خبر : 373720
برگزاری 200 نشست تخصصی بین شرکت های فعال در صنایع غذایی ایران و فعالان اقتصادی از کشورهای مختلف جهان.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز، سید رضا سید آقازاده معاون امور بین الملل اتاق بازرگانی البرز در حاشیه اختتامیه سومین اکسپوی جهانی شرکت صنایع غذایی هند (WORLD FOOD INDIA 2024) به مدت چهار روز در دهلی نو برگزار می شود گفت: در این نمایشگاه تجار، […]

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز، سید رضا سید آقازاده معاون امور بین الملل اتاق بازرگانی البرز در حاشیه اختتامیه سومین اکسپوی جهانی شرکت صنایع غذایی هند (WORLD FOOD INDIA 2024) به مدت چهار روز در دهلی نو برگزار می شود گفت: در این نمایشگاه تجار، شرکت های بازرگانی و تولیدکنندگان از 90 کشور جهان محصولات خود را ارائه کردند و بیش از 1200 غرفه در این مهم افتتاح شد. . رویداد

معاون بین الملل اتاق بازرگانی البرز افزود: در این رویداد مهم آخرین توانمندی های واحدهای صنعتی کشورهای مختلف جهان از جمله ایران در حوزه صنایع غذایی به نمایش گذاشته شد.

وی با اشاره به تجلیل از 10 شرکت ایرانی در عرصه 180 متری غرفه کشورمان در این رویداد مهم صنعت غذا در هند، گفت: محصولاتی از بخش شیرینی و شکلات در غرفه های شرکت کنندگان ایرانی یافت می شود. کلوچه، نوشیدنی، ماکارونی، آجیل و خشکبار به ویژه خرما و پسته ایرانی در استان های تهران، البرز، کرمان، بوشهر، سیستان و بلوچستان تولید می شد.

نایب رئیس بین الملل اتاق بازرگانی البرز خاطرنشان کرد: همه روزه بازدیدکنندگان زیادی در غرفه جمهوری اسلامی ایران حضور یافته و با توانمندی های تولیدی و صنعتی کشورمان در بخش های مختلف صنایع غذایی آشنا شدند. راهکارهای توسعه صادرات و واردات بین طرفین و رفع موانع آنها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: با عنایت به عرضه نمونه محصولات جدید و متنوع صنایع غذایی و جایگاه مطلوب فروش محصولات ایرانی در بازار هند، برای تبیین این توانمندی ها، جلساتی با مقامات عالی رتبه سیاسی و سیاسی برگزار شد. این کشور توسط رئیس اتاق بازرگانی البرز و سفیر جمهوری اسلامی در دهلی نو، رئیس فدراسیون صادرکنندگان هند و نایب رئیس اتاق بازرگانی PHD این کشور.

وی تاکید کرد: کارآفرینان و فعالان اقتصادی از کشورهای آفریقایی، جنوب شرق آسیا و چند کشور اروپایی که به دنبال توسعه روابط اقتصادی با شرکت های ایرانی هستند نیز از غرفه های نمایشگاهی غرفه استان البرز بازدید کردند و در خصوص فرصت های صادراتی کشورمان و زمینه همکاری ها صحبت کردند. و سرمایه گذاری در پروژه های مختلفی که انجام دادند.

سومین نمایشگاه جهانی هند در دهلی نو از 29 سپتامبر سال جاری آغاز به کار کرده و پس از 4 روز در 1 اکتبر به کار خود پایان می دهد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=373720

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.