افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
5

برگزاری ۳۰۰ برنامه درون و برون سازمانی در فراجای شرق استان تهران – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 94710
برگزاری ۳۰۰ برنامه درون و برون سازمانی در فراجای شرق استان تهران – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار دلاور القاصی مهر عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به مناسبت هفته فراجا بیش از ۳۰۰ برنامه درون و برون سازمانی در فراجا شرق استان تهران برگزار خواهد شد. وی از ازدواج ۶۵ نفر از کارکنان نیروی انتظامی به مناسبت هفته فراجا و در هفته وحدت در شرق استان […]

به گزارش خبرنگار مهر، سردار دلاور القاصی مهر عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به مناسبت هفته فراجا بیش از ۳۰۰ برنامه درون و برون سازمانی در فراجا شرق استان تهران برگزار خواهد شد.

وی از ازدواج ۶۵ نفر از کارکنان نیروی انتظامی به مناسبت هفته فراجا و در هفته وحدت در شرق استان تهران خبر داد و گفت: به مناسبت هفته فراجا صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در روز شنبه برگزار خواهد شد.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران در ادامه به برگزاری نشست معتمدین و ریش سفیدان با ناجا اشاره کرد و عنوان داشت: برگزاری همایش «پلیس یاران جوان» در هفته فراجا از دیگر برنامه‌های این ایام است.

القاصی مهر با بیان اینکه همکاری اصحاب رسانه با پلیس در تمامی لایحه مشهود است افزود: سازمان‌های متولی برای ایجاد کمپ جمع آوری معتادین در دولت اقدام کنند.

وی در ادامه به ایجاد ظرفیت ۶۰۰ نفره برای استخدام در قسمت درجه داری و افسری در شرق استان تهرانخبر داد و گفت: ح مایت و پشتیبانی ما از سرمایه گذاران در منطقه صددرصد خواهد بود.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران در تشریح برخی از اقدامات شش ماهه نیروی انتظامی شرق استان تهران اظهار داشت: کاهش ۲۰ درصدی شرارت‌ها، افزایش سه درصدی کشفیات مواد مخدر، کاهش ۲۵ درصدی تصادفات دورن و برون شهری و هفت درصدی فوتی‌های تصادفات، افزایش پنج درصدی کشفیات خودرو و ۴۱ درصدی موتور سیکلت، نزاع فردی کاهش ۱۱ درصدی و نزاع جمعی کاهش ۴۸ درصدی داشته ایم، افزایش بیست درصدی کشفیات قاچاق کالا از جمله این اقدامات بوده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=94710

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.