افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
2

برگزاری کارگاه لیگ نخبگان آسیا/توضیحات مفصل از تعویض تا نیمکت و لباس

  • کد خبر : 328386
برگزاری کارگاه لیگ نخبگان آسیا/توضیحات مفصل از تعویض تا نیمکت و لباس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رسانه رسمی باشگاه استقلال گزارش داد صبح امروز کارگاه آموزشی لیگ الیته آسیا با حضور مدیران کنفدراسیون فوتبال آسیا و نمایندگان باشگاه های شرکت کننده در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار شد. در این جلسه رئیس کمیته مسابقات لیگ نخبگان آسیا با اشاره به شرایط و مقررات این مسابقات به تشریح […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رسانه رسمی باشگاه استقلال گزارش داد صبح امروز کارگاه آموزشی لیگ الیته آسیا با حضور مدیران کنفدراسیون فوتبال آسیا و نمایندگان باشگاه های شرکت کننده در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار شد.

در این جلسه رئیس کمیته مسابقات لیگ نخبگان آسیا با اشاره به شرایط و مقررات این مسابقات به تشریح جزئیات نحوه برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان پرداخت و الزامات AFC را برای شرکت کنندگان تشریح کرد.

در ادامه رئیس کمیته مسابقات با اشاره به تغییر قالب مسابقات در لیگ نخبگان توضیحاتی در خصوص جوایز این دوره از بازی ها ارائه کرد.

در ادامه این کارگاه آموزشی یکی دیگر از مسئولان کمیته اجرایی لیگ نخبگان در خصوص نحوه برگزاری مسابقات و الزاماتی که تیم های میزبان باید رعایت کنند، توضیحاتی را به شرکت کنندگان ارائه کرد. در این قسمت در خصوص شرایط ثبت نام بازیکنان و پرسنل تیم ها، نحوه تهیه بلیط و شرایط ورزشگاه ها نکاتی ذکر شد که تیم های میزبان موظف به رعایت آن هستند.

همچنین در خصوص تمرینات پیش از بازی و تمرین روز بازی، نحوه نیمکت نشینی بازیکنان و مربیان نکاتی مطرح شد که طبق قوانین در نظر گرفته شده در کمیته برگزاری، نیمکت ورزشگاه میزبان الزامی است. حداقل 23 صندلی خواهد داشت که از این تعداد 12 بازیکن و 11 نفر از کادرفنی حق نشستن روی نیمکت تیم را خواهند داشت.

طبق اعلام کمیته برگزاری مسابقات، هر تیم مجاز به 5 تعویض در هر مسابقه است و قوانین تعویض طبق قوانین فیفا لحاظ شده است و این تعداد تعویض در 3 نیمه امکان پذیر است. در صورت آسیب دیدگی سر بازیکنان در طول مسابقه، تعویض اضطراری در نظر گرفته شده است که هر تیم می تواند از آن استفاده کند.

در خصوص پروتکل های امنیتی ورزشگاه نیز پیشنهاد شد که مسئول حراست باشگاه ها قبل از انجام هر مسابقه باید تمامی الزامات مندرج در آیین نامه را رعایت کند و این موضوع به تایید ناظر بازی برسد.

در بخشی دیگر از این کارگاه آموزشی توضیحاتی در خصوص شرایط تجاری ورزشگاه ها ارائه شد. طبق قانون، میزبانان لیگ برتر باید 48 ساعت قبل از بازی، ورزشگاه میزبان را برای مسابقات آماده کنند.

در خصوص شرایط لباس تیم های حاضر در مسابقات و شکل فعالیت رسانه ای نیز اشاره شد که تیم ها باید طبق مقررات تمامی شرایط را داشته باشند تا مسابقات با کیفیت ایده آل توسعه یابد.

یکی از نکات ویژه ای که کمیته مسابقات برای این مسابقات در نظر گرفته فعالیت سرگرمی میزبان برای هواداران می باشد که در این خصوص توضیح داده شد تا تمامی باشگاه ها طبق برنامه کنفدراسیون با هدف ایجاد این آیتم را اجرا کنند. فضایی پرنشاط برای تماشاگران

در قسمت پایانی این کارگاه آموزشی، مباحث مهمی در رابطه با اتاق تست دوپینگ، VAR و کادر پزشکی مطرح شد که تمامی باشگاه های شرکت کننده در مسابقات باید رعایت شوند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=328386

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.