افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
5

برگزاری وظیفه ویژه سیاسی اولین رای در کردستان برگزار می شود – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 180989
برگزاری وظیفه ویژه سیاسی اولین رای در کردستان برگزار می شود – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمد سادات ظهر چهارشنبه در جلسه شورای اداری استان که در استانداری کردستان برگزار شد، گفت: دهه فجر سرآغاز حاکمیت ارزش های معنوی و الهی است که مردم با نبوی و نبوی هدایت امام با توکل به اسلام و وحدت، از استکبار بیرون می‌آید». وی افزود: دهه فجر […]

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمد سادات ظهر چهارشنبه در جلسه شورای اداری استان که در استانداری کردستان برگزار شد، گفت: دهه فجر سرآغاز حاکمیت ارزش های معنوی و الهی است که مردم با نبوی و نبوی هدایت امام با توکل به اسلام و وحدت، از استکبار بیرون می‌آید».

وی افزود: دهه فجر نقطه عطفی در تاریخ انقلاب های اسلامی و بسیار مهم است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان یادآور شد: در جمهوری اسلامی مناسبتی مهمتر از دهه فجر نداریم و برای ما افتخار است.

حجت الاسلام سادات گفت: همه مردم و دستگاه ها باید با تمام توان در جشن بهترین دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی تلاش کنند.

وی گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی متولی رسمی برنامه های ملی است و برای برنامه تلاش می کند. کوچک این روزها مناسب و با وقار است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان گفت: تلاش باید به گونه ای باشد که با هم افزایی و همگرایی دستگاه های اجرایی شاهد دهه فجر شیک باشیم.

سادات با بیان اینکه برنامه های مناسب این ایام در استان و شهرستان ها وجود دارد، گفت: ستاد دهه فجر در استان 23 کمیته تخصصی دارد و کمیته امنیتی و انتظامی نیز با توجه به حوادث در این ایام فعال خواهد بود. . در کرمان طرح ها و جلسات توجیهی برگزار می شود و در دفاتر برای تبیین دغدغه امام سازماندهی می کنیم.

وی گفت: الحاق غزه و فلسطین به عنوان امر اول جهان اسلام و انتخابات مانند امر ثانیاً شهرت سیستم مطرح است که در همه برنامه ها روی آن کار خواهد شد.

وی در تشریح برنامه های این ایام گفت: اجرای مراسم نمادین، برگزاری رژه، اجرای سرود هزار و 357 دانش آموز، تزیین، نواختن زنگ انقلاب، نصب نشان و نماد پیروزی در تمامی ادارات، برگزاری مسابقات فرهنگی شعرخوانی. . از جمله برنامه های دهه فجر امسال در بخشداری و روستا، نمایش فیلم و جنگ شادی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان افزود: اولین همایش انتخاباتی که شاهد برگزاری جشن بزرگی تحت عنوان تجلیل از وظیفه سیاسی در تجلیل از شخصیت های انقلابی، مسابقات ورزشی و ایستگاه صلواتی در هر استان هستیم. یک برنامه برجسته

وی بیان کرد: امیدواریم با هم افزایی دستگاه ها شاهد برگزاری مراسمی استثنایی باشیم.

وی با بیان اینکه حضور مردم در 22 بهمن نیز ضروری است، افزود: امروز آستانه انتظار حضور مردم افزایش یافته است که مقدمه برگزاری انتخابات با حضور گسترده مردم خواهد بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=180989

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.