افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
3

برگزاری همایش تئوری، مبانی و الزامات نظام های انقلابی

  • کد خبر : 201262
برگزاری همایش تئوری، مبانی و الزامات نظام های انقلابی

بیانیه اندیشکده گام دوم انقلاب اسلامی همایش علمی نظریه نظام انقلاب، مبانی نیازها و راهکارها را در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب برگزار کرد. به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، این همایش در راستای گفت و گو و زمینه سازی برای بسط و تعمیق مفاهیم و دیدگاه های مطرح شده در بیانیه گام دوم انقلاب […]

بیانیه اندیشکده گام دوم انقلاب اسلامی همایش علمی نظریه نظام انقلاب، مبانی نیازها و راهکارها را در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب برگزار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، این همایش در راستای گفت و گو و زمینه سازی برای بسط و تعمیق مفاهیم و دیدگاه های مطرح شده در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با حضور حضرت آیت الله العظمی است. رشاد. رئیس پژوهشکده انقلاب اسلامی در پنجمین سالگرد صدور بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی گفت.

همایش علمی نظریه نظام انقلاب، سومین همایش پس از همایش 1400 با موضوع «جهاد تبیینی» و همایش 1401 با موضوع «اندیشه و اندیشه آزاد» با حضور اساتید دانشگاه خواهد بود.

از مجموع 305 چکیده ارسالی به دبیرخانه کنگره که توسط اعضای شورای علمی کنگره مورد بررسی دقیق قرار گرفت، 192 مورد پذیرفته شد و از این تعداد 108 مقاله توسط نویسندگان تبدیل و به کنگره ارسال شد. دبیرخانه کنفرانس

گفتنی است، هشت اندیشکده اتاق فکر که بر اساس توصیه های نهایی بیانیه ایجاد شده اند، در سه ماه قبل از برگزاری همایش، 14 پیش نشست به منظور ترویج و گفتمان سازی ادبیات مرتبط با این همایش برگزار کردند. نظریه نظام انقلابی.

در جلسات مقدماتی «دانشگاه قم»، «دانشگاه ادیان و مذاهب قم»، «مرکز مطالعات راهبردی ریاست جمهوری»، «دانشگاه شهید بهشتی»، «پژوهشگاه راهبردی مجمع»، «مدرسه روابط بین‌الملل وزارت امور خارجه». امور»، «سازمان فرهنگی و ارتباطات اسلامی»، «دانشگاه علامه طباطبایی»، «دانشگاه علم و صنعت»، «بنیاد فرهنگی خاتم الوصیة»، «مرکز مدیریت سمینارها»، «دانشگاه معارف اسلامی» و «شیراز». دانشگاه با گروه کارشناسی همکاری کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=201262

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.