افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
1

برگزاری نمایشگاه “شهر بانو زندگی” در هفته گرامیداشت مقام زن در شهرستان شهرستان

  • کد خبر : 166975
برگزاری نمایشگاه “شهر بانو زندگی” در هفته گرامیداشت مقام زن در شهرستان شهرستان

به گزارش رکنا از صفهان؛ میشم بکتاشیان با بیان اینکه ویژه برنامه های هفته تکریم مقام زن و مادر با تأکید بر الگوهای اسلامی و دینی برای جایگاه و نقش زن طراحی شده است، گفت: از جمله این برنامه ها «شهربانوی زندگی» است که از دی ماه اجرا می شود. ساعت 9 الی 15 از […]

به گزارش رکنا از صفهان؛ میشم بکتاشیان با بیان اینکه ویژه برنامه های هفته تکریم مقام زن و مادر با تأکید بر الگوهای اسلامی و دینی برای جایگاه و نقش زن طراحی شده است، گفت: از جمله این برنامه ها «شهربانوی زندگی» است که از دی ماه اجرا می شود. ساعت 9 الی 15 از ساعت 15 تا 21 بر روی پل تاریخی شهر (محل نمایشگاه بین المللی سابق) برگزار می شود.

وی توجه به بانوان در سه حوزه فردی، خانوادگی و اجتماعی را از محورهای این برنامه دانست و افزود: این برنامه شامل بخش های مختلف فرهنگی، هنری، بازی، تفریحی و سرگرمی و هنرمندانی همچون امیر تاجیک، حسین حقیقی است. و در آن بهروز مسائل را مطرح می کند و برنامه را اجرا می کنند.

معاون فرهنگی، هنری و فرهنگی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان از برپایی 70 غرفه بازی، تفریحی و سرگرمی در این برنامه خبر داد و تصریح کرد: غرفه های شرکت کننده در این نمایشگاه با هماهنگی مراکز و نهادهای بانوان انتخاب شدند. .

محصولات هنری، تولیدات خانگی، توانمندسازی زنان، سلامت و روانشناسی، افزایش آگاهی در مورد قاچاق و بازارهای جعلی، دستاوردهای علمی و هنری و غیره را مورد توجه قرار داد. از محورهای فعالیت این غرفه ها است و تاکید کرد: همچنین در طول برگزاری نمایشگاه، چرخه برخورد با حضور بانوان موفق اجرا می شود تا سایر بانوان نیز از تجربیات آنها بهره مند شوند.

برگزاری برنامه های فرهنگی در زندان نسوان

بکتاشیان از دیگر برنامه های این هفته تجلیل از زنان مجروح، زنان سرپرست خانوار و زنان مقیم سرای سالمندان را برشمرد و اظهار داشت: از آنجایی که چندین زن به دلیل جرایم غیرعمد در زندان به سر می برند، امکان ساماندهی فرهنگی و پویانمایی در زندان وجود دارد. لیست برنامه ها

به گفته وی، در این ایام ویژه برنامه ای با محوریت تجلیل از مادران و همسران شهدای امنیت نیز برگزار خواهد شد.

همانطور که اعلام شد از دیگر برنامه های این هفته، برنامه های تفریحی در 4 بوستان بانوان شهرستان، برگزاری نشست با بانوان خیر با هدف توسعه فعالیت های اجتماعی و برگزاری نشست با بانوان کارآفرین خواهد بود.

جشن در 220 محله شهر

معاون فرهنگی هنری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان از برگزاری جشن های محلی در 220 محله شهر در این ایام خبر داد و گفت: تولیدات رسانه ای با موضوع جایگاه زن و نقش مادر. ، راه اندازی باشگاه مادران در بانو سرای آفتاب و تشکیل کانون مادران در فرهنگسراهای مناطق. پانزده اقدام دیگر هفته به مقام زنان ارج می نهد.

وی خاطرنشان کرد: در باشگاه مادران موضوعاتی مانند مشاوره، روانشناسی خانواده، فرزند پروری، خلاقیت، مسائل هنری و تفکر انتقادی مطرح می شود.

اصفهان/بهمن راعی

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=166975

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.