افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 14 October , 2024
0

برگزاری نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی و تبدیلی در تبریز – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 396555
برگزاری نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی و تبدیلی در تبریز – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، شهرام حسین نژاد دانشور در گفتگو با خبرنگاران گفت: این نمایشگاه از سوم تا ششم آبان ماه 1403 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تبریز در دو سالن پروین اعتصامی و آذربایجان برگزار می شود. حسین نژاد دانشور افزود: در این نمایشگاه که با حضور بیش از صد شرکت و […]

به گزارش خبرگزاری مهر، شهرام حسین نژاد دانشور در گفتگو با خبرنگاران گفت: این نمایشگاه از سوم تا ششم آبان ماه 1403 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تبریز در دو سالن پروین اعتصامی و آذربایجان برگزار می شود.

حسین نژاد دانشور افزود: در این نمایشگاه که با حضور بیش از صد شرکت و تولیدکننده از استان های مختلف کشور برگزار می شود، توانمندی های این صنعت در معرض دید عموم و کارشناسان سه بخش محصولات غذایی، صنایع تبدیلی و سازندگان ماشین آلات صنایع غذایی.

مجری نمایشگاه EX FOOD تبریز ادامه داد: در این نمایشگاه که با توجه به دستورات مقام معظم رهبری و در راستای تحقق شعار سالانه خود مبنی بر حمایت از تولید داخلی برگزار می شود، شرکت هایی از استان های آذربایجان شرقی، تهران، آذربایجان غربی، البرز، قزوین، اردبیل، اصفهان، گلستان، خراسان رضوی، مرکزی و یزد حضور دارند.

دانشور افزود: سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی، سازمان صنعت، معدن و تجارت، انجمن صنایع و اصناف همگن مواد غذایی، شیرینی و شکلات، اتاق اصناف و چند اتحادیه زیرمجموعه همکاری نزدیکی در این نمایشگاه داشتند که امسال شاهد نمایشگاهی متفاوت و مهم در شهر تبریز که پایتخت ماشین آلات صنایع غذایی و شیرینی سازی است.

وی ادامه داد: تلاش می کنیم بازدیدکنندگان از کشورهای عراق، آذربایجان، افغانستان و روسیه نیز به ایران آمدند و از این نمایشگاه دیدن کردند.

وی با اشاره به آغاز به کار دولت دکتر مسعود مزیکیان و تشکیل حکومت وحدت ملی ابراز امیدواری کرد که با درایت و برنامه ریزی همه جانبه دولت در عرصه اقتصادی شاهد رونق صنعت در منطقه باشیم. ایران اسلامی

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=396555

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.