افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
1

برگزاری نشست مشترک وزرای خارجه کشورهای عربی با عراقچی از اتفاقات خوب این سفر بود.

  • کد خبر : 384624
برگزاری نشست مشترک وزرای خارجه کشورهای عربی با عراقچی از اتفاقات خوب این سفر بود.

توضیحات پزشکان درباره دستاوردهای سفر به قطر: رئیس جمهور درباره دستاوردهای سفر به قطر گفت: یکی از اتفاقات خوبی که در این سفر رخ داد، دیدار مشترک وزرای خارجه کشورهای عربی با دکتر عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان در آنجا بود که مفید بود. و گفتگوهای سازنده در مورد مسائل منطقه، وضعیت غزه و لبنان […]

توضیحات پزشکان درباره دستاوردهای سفر به قطر:

رئیس جمهور درباره دستاوردهای سفر به قطر گفت: یکی از اتفاقات خوبی که در این سفر رخ داد، دیدار مشترک وزرای خارجه کشورهای عربی با دکتر عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان در آنجا بود که مفید بود. و گفتگوهای سازنده در مورد مسائل منطقه، وضعیت غزه و لبنان و تقویت روابط با فیمابین.

خبرگزاری میزان- مسعود مزیکیان عصر پنجشنبه در بازگشت از سفر دو روزه به قطر با اشاره به دیدار و گفتگوهای پربار خود با امیر این کشور و همچنین امضای 6 سند همکاری به بیان نتایج و دستاوردهای این سفر پرداخت. . بین دو کشور: یکی از اتفاقات خوبی که در این سفر رخ داد، دیدار مشترک وزرای امور خارجه کشورهای عربی با عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان صورت گرفت که در آن بحث های مفید و سازنده باقی ماند. جلساتی در خصوص مسائل منطقه، وضعیت غزه و لبنان و تقویت روابط دوجانبه برگزار شد.

رئیس جمهور با بیان اینکه در این جلسه شکایات و اختلاف نظرها با تفاهم برطرف شد و این روند می تواند با قوت ادامه یابد، تصریح کرد: همچنین در این سفر وزرای ورزش و نیرو و رئیس اتاق بازرگانی حضور داشتند. مذاکرات خوبی با مقامات ذیربط قطری انجام شد و تفاهمات خوبی حاصل شد که امیدواریم در سفر آتی امیر قطر به تهران به خوبی پیگیری و نهایی و اجرایی شود.

این پزشک با اشاره به اینکه در همه سفرها و اقدامات خود به دنبال ایجاد وفاق و همدلی هستیم، گفت: در تمام جلساتی که در این سفر با سران و مسئولان کشورهای دیگر داشتیم، مسائل و دغدغه های خود را مطرح و در میان گذاشتیم. داد و رفته رفته به جایی می رسیم که با کشورهای همسایه زبان مشترک و بینش مشترک داریم و می توانیم با یک صدا و دید روشن دنیا را به جای درست هدایت کنیم و رژیم صهیونیستی را در قدرت قرار دهیم. جای آنها توقف جنایت و پایان دادن به کشتاری است که شروع کرده اند.

وی با بیان اینکه امیدواریم با یاری خداوند بتوانیم منطقه را به سمت صلح و امنیت هدایت کنیم و بین کشورهای اسلامی وفاق، همدلی و وحدت ایجاد کنیم، تصریح کرد: برای همه این اهداف با هم طرح ها و برنامه هایی را طراحی و اجرا می کنیم. هماهنگ خواهیم کرد.

وی در پایان با اشاره به منابع ارزی کشورمان در بانک مرکزی قطر، علاوه بر طرح این موضوع در جلسات خود، به برگزاری جلسه ای بین روسای بانک های مرکزی دو کشور برای آزادسازی این منابع اشاره کرد. و گفت که در این زمینه به تفاهمات خوبی رسیدیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=384624

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.