افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
2

برگزاری موکب کتابخانه های عمومی “کتابخانه حسینی” در مرز تمرچین – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 327286
برگزاری موکب کتابخانه های عمومی “کتابخانه حسینی” در مرز تمرچین – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با ایام اربعین حسینی و به منظور ارائه خدمات فرهنگی به زائران، موکب اداره کل کتابخانه های عمومی آذربایجان غربی با عنوان «کتابخانه حسینی» و با شعار کتاب آزاده حسین علیه السلام» در مرز تمرین کنید شهرستان پیرانشهر پذیرای زائران خواهد بود. در این موکب که از 4 مرداد تا […]

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با ایام اربعین حسینی و به منظور ارائه خدمات فرهنگی به زائران، موکب اداره کل کتابخانه های عمومی آذربایجان غربی با عنوان «کتابخانه حسینی» و با شعار کتاب آزاده حسین علیه السلام» در مرز تمرین کنید شهرستان پیرانشهر پذیرای زائران خواهد بود.

در این موکب که از 4 مرداد تا 14 شهریور برگزار می شود، به منظور حفظ و ترویج آیین بزرگ پیاده روی اربعین، ارائه خدمات فرهنگی، توجه به نیازهای مطالعاتی زائران و تحقق شور و شعور حسینی؛ برنامه های ترویجی فرهنگی کتاب محور با محوریت اهل بیت(ع)TO) مخصوصا امام حسین(ع)TO) و قرآن کریم با شعار «کتاب الحسین علیه السلام» ویژه تمامی گروه‌های سنی تفسیر می‌شود و در کنار خدمات عمومی سایر موکب‌ها، خدمات فرهنگی نیز به زائران ارائه می‌شود.

کمپین «غزه تکرار کربلا» را اجرا کنید و پرچم فلسطین را با هشتگ #غزه-تکرار-کربلا به صورت نمادین به زائران اهدا کنید. طرح «وفاداری به شهدا»؛ کمپین «اذان وقت کربلا» و اذان زائران در موکب ظهر و مغرب؛ ساخت پرچم در سه طرح یا حسین. به“، “یا زینب(س)«و» یا مهدی آه» توسط کودکان و نوجوانان با مهر روی پارچه; اجرای دست های اربعین در راهپیمایی شامل ساختن دستمال اشک آور در فضیلت گریه بر مصائب اهل بیت علیهم السلام و طناب زدن با نام و ذکر اهل بیت علیهم السلام است. آنها) از مهمترین برنامه های این موکب است.

خواندن کتاب هایی با عنوان «طواف عشق» و خواندن کتاب های ادبی مربوط به واقعه کربلا، روز عاشورا و …. رنگ آمیزی با طرح های محرم و عزاداری برای کودکان; قصه گویی برای کودکان بر اساس داستان های واقعه کربلا; صفحه خوانی و تلاوت؛ مطالعه کتاب های منتخب کودکان و نوجوانان؛ انجام کار فرهنگی با محوریت مجله شبنم; طراحی توقف عکاسی و عکس های یادگاری با موضوع رهبر معظم انقلاب (مدازله) عالی) و فرزندان شهدا; تطبیق برنامه های جلسات قرآن و عترت و محفل ادبی با رهبری استان؛ زیارت به نام شهدا و … از دیگر برنامه های پیش بینی شده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=327286

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.