افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
3

برگزاری سه کمپین با محوریت مساجد یزد آغاز شد – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 117757
برگزاری سه کمپین با محوریت مساجد یزد آغاز شد – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم افتتاحیه فعالیت های فرهنگی جوانان کانون های مساجد استان یزد با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد برگزار شد. و مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد و پوسترهای این فعالیت ها رونمایی شد. مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری […]

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم افتتاحیه فعالیت های فرهنگی جوانان کانون های مساجد استان یزد با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد برگزار شد. و مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد و پوسترهای این فعالیت ها رونمایی شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد در این مراسم با اشاره به برگزاری فعالیت های فرهنگی هنری با حضور جوانان و نوجوانان در مساجد گفت: هدف اصلی از فعالیت هاست. از مراکز فرهنگی و هنری احیای کارکرد مساجد و سپس جذب جوانان و نوجوانان به مساجد است.

محسن رستگاری افزود: این هدف را با استفاده از ظرفیت های فرهنگی و هنری در سطح شهر و همچنین ظرفیت نهادهای مختلف فرهنگی هنری و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی دنبال می کنیم. . برای رسیدن به این هدف، اداره کل اسلامی شهر یزد و کانون مسجد همکاری می کنند.

وی با اشاره به هفته جوان ادامه داد: هفته جوان با شهادت شهید فهمیده آغاز می شود و فعالیت ها و ستادهای کانون مسجد نیز همزمان با این هفته در یزد آغاز شد.

رستگاری با اشاره به اجرای طرح های «کمپین طراوت خوانی»، «حکمت معنوی» و «تجلیل از نوجوانان مسجدی»، گفت: در کمپین طراوت کتابخوانی، نوجوانان مسجدی کتاب هایی را از مسجد به امانت می گیرند و در قالب کتاب می خوانند. صوتی یا تصویری کتاب را به مدت یک دقیقه ارائه می کنند و پس از ارزیابی ها به نفرات برتر این کمپین جوایزی اهدا می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد تصریح کرد: کمپین طراوت بخشی کتابخوانی نیز یک اتفاق مبارک در مساجد به ویژه نوجوانان است که نزدیک به 60 عنوان کتاب برای مساجد در نظر گرفته شده است.

وی گفت: این کتاب ها منابعی برای نوجوانان است که با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد این شهر تهیه شده است. یزد.

رستگاری گفت: نوجوانان در طرح طراوت 1400 ثبت نام کرده اند و قرار است در مساجد گده به مطالعه کتاب بپردازند و به صورت تصویری یا صوتی در این کمپین شرکت کرده و جوایزی دریافت کنند.

مدیر ستاد هماهنگی مساجد یزد همچنین به کمپین «تجلیل از جوانان مسجدی» اشاره کرد و گفت: با توجه به حضور در اجلاس سراسری نماز، یکی از برنامه های ما برگزاری ستاد تکریم جوانان مساجد است.

وی افزود: ائمه جماعات و کارگران مساجد این امر را در نیمه روز یا بعد از نماز انجام می دهند و از نوجوانانی که در مسجد فعالیت می کنند تجلیل می شود.

رستاگری همچنین بیان کرد: بررسی وصیت نامه شهدا از دیگر کمپین های کانون مسجد است که توسط نوجوانان بین دو نماز در مساجد انجام می شود و وصیت نامه شهدا قرائت می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=117757

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.