افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
4

برگزاری دوره آموزشی فناوری شبکه های هوایی در همدان/دانشگاه آزاد نیز مورد توجه قرار خواهد گرفت.

  • کد خبر : 188887
برگزاری دوره آموزشی فناوری شبکه های هوایی در همدان/دانشگاه آزاد نیز مورد توجه قرار خواهد گرفت.

به گزارش رکنا از همدان؛ علی سهرابی بیدار در حاشیه بازدید از دوره آموزشی فنی نیروهای این شرکت اظهار داشت: آرزوی ما این است که افرادی که وارد این مجموعه می شوند با رعایت اصول ایمنی و چهارگانه با سلامت کامل و بدون حادثه و صدمات وارد کار شوند. رفتار اصلی وی با اشاره به […]

به گزارش رکنا از همدان؛ علی سهرابی بیدار در حاشیه بازدید از دوره آموزشی فنی نیروهای این شرکت اظهار داشت: آرزوی ما این است که افرادی که وارد این مجموعه می شوند با رعایت اصول ایمنی و چهارگانه با سلامت کامل و بدون حادثه و صدمات وارد کار شوند. رفتار اصلی

وی با اشاره به برگزاری کارگاه های آموزشی برای کارکنان و برق کاران بیان کرد: اقدامات خوبی در حوزه آموزشی با همکاری مراکز آموزشی، دانشگاه آزاد و مراکز فنی و حرفه ای انجام شده است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان. وی با تاکید بر تقویت مراکز آموزشی گفت: هر چه مراکز آموزشی تقویت شوند آموزش رونق بیشتری خواهد گرفت؛ و از این هم افزایی و افزایش ظرفیت برای تقویت بخش آموزش استفاده خواهد شد.

وی هزینه در آموزش و پرورش را نوعی سرمایه گذاری ارزشمند عنوان کرد و افزود: در بحث آموزش محدودیتی نداریم و هر دوره آموزشی که برای همکاران مورد نیاز است با در نظر گرفتن بهره وری برنامه ریزی و اجرا می شود.

سهرابی بیدار گفت: دوره آموزشی فناوری شبکه هوایی به مدت 139 ساعت برای 172 نفر از مسئولان تامین برق و کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان همدان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه این دوره آموزشی از 13 آذرماه سال جاری آغاز شده است، گفت: این دوره در مجموع با 23 هزار و 908 نفر ساعت در دو بخش تئوری و عملی اجرا شد که مطابق با تشخیص نیازهای انجام شده توسط همکاران انجام شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: با توجه به ماهیت دوره، بخش تئوری این دوره آموزشی در 6 گروه و بخش عملی در 10 گروه برای 172 نفر کارکنان خط (کارگران برق) برنامه ریزی و اجرا شد.

وی ادامه داد: پس از تکمیل، در فاز بعدی دوره آموزشی فناوری شبکه های هوایی برای 120 پیمانکار شرکت توزیع نیروی برق استان همدان برنامه ریزی و اجرا می شود.

سهرابی بیدار با بیان اینکه این آموزش ها و برنامه ها ما را در دستیابی به اهداف مهم مرتبط با سلامت کارکنان و تضمین کار ایمن و سالم کمک می کند، تصریح کرد: همچنین این دوره ها ما را در انجام ماموریت اصلی شرکت که توزیع برق مطمئن و پایدار است یاری می کند. به ایجاد رضایت مشتری کمک می کند.

وی بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 58 دوره با مجموع 39 هزار و 303 نفر ساعت برگزار شده که تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

مدیرکل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی راهبردی از جمله شبکه سازی به روش خط مستقیم گفت: برای توزیع مطمئن برق 4 محور راهبردی داریم که هوشمندسازی، افزایش قابلیت اطمینان شبکه، بهبود بهره وری و مشتری مداری و ارتباط دو طرفه با مشتریان، ما بر اساس آنها تعریف می کنیم که چه کاری انجام خواهیم داد.

وی با بیان اینکه دوره های آموزشی نیز بر اساس این محورهای راهبردی برنامه ریزی و اجرا می شود، گفت: دوره آموزشی رعایت امنیت در شبکه های برق نیز 50 ساعت در مرحله اول برای 172 نفر از مسئولان و پرسنل تامین برق شرکت و در مرحله دوم برای 120 پیمانکار که دوره آموزشی فنی شبکه هوایی را گذرانده اند انجام می شود.

اعلام آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان برای برگزاری دوره های آموزش الکترونیکی

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی همدان نیز با بیان اینکه شرکت توزیع نیروی برق استان مجموعه ای پویا است اظهار داشت: برگزاری دوره های تخصصی، فنی و مهارتی نشان دهنده نگاه انسانی و والای مسئولان این مجموعه به نیروی انسانی است.

مسعود معینی افزود: وجود یک فرد سالم و ارزشمند در گروه یک دیدگاه دانشگاهی و دانشگاهی است چرا که استفاده از آن نیروی سالم انسانی هم به گروه و هم جامعه و خانواده می رسد و تحقیقات نشان داده است.

وی با بیان اینکه شرکت های بزرگ دنیا سالانه میلیاردها دلار برای ارتقا و سلامت جسم و روح نیروی انسانی خود هزینه می کنند، گفت: این مهم از آن جهت است که چنین فردی برای یک سازمان بهره وری و کارایی ایجاد می کند.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی همدان با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد افتخار حضور در مجموعه برق را دارد، گفت: این دانشگاه آمادگی برگزاری دوره های آموزشی مورد نیاز شرکت توزیع نیروی برق استان را دارد.

وی بیان کرد: برای ارتقای سلامت و توانمندسازی فرد نیاز به آموزش است و می توان دوره های دیگری را در این زمینه تعریف و اجرا کرد و در قالب مشارکت و هم افزایی اتفاقات خوبی در استان ایجاد کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=188887

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.