افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

برگزاری جشن اعتکاف در 114 مسجد استان همدان – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 185402
برگزاری جشن اعتکاف در 114 مسجد استان همدان – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

مهدی سلوطیان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه رکورد شرکت کنندگان در عقب نشینی از 30 ژانویه آغاز شده و تا 12 بهمن ادامه خواهد داشت. رئیس ستاد مردمی اعتکاف همدان مشاهده شد: دایره هایی درباره کودکان. بیاورید و افزایش جمعیت، امام شناسی، مهدویت، مشارکت حداکثری در انتخابات، تاریخ اسلام، تفسیر نهج […]

مهدی سلوطیان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه رکورد شرکت کنندگان در عقب نشینی از 30 ژانویه آغاز شده و تا 12 بهمن ادامه خواهد داشت.

رئیس ستاد مردمی اعتکاف همدان مشاهده شد: دایره هایی درباره کودکان. بیاورید و افزایش جمعیت، امام شناسی، مهدویت، مشارکت حداکثری در انتخابات، تاریخ اسلام، تفسیر نهج البلاغه، تفسیر موضوعی قرآن، پاسخ به شبهات، احکام و فرقه گرایی انحرافی.

سلوطیان تصریح کرد: در برنامه اعتکاف امسال سخنرانان و عالمان ویژه برنامه استفاده خواهد شد و برنامه طب سنتی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی یادآور شد: در 114 مسجد جشن بزرگ میلاد حضرت علی (ع)به) و رحلت حضرت زینب(س)س) و همراه با این برنامه ها، مراسم شب با شهدا، عصر با علما، متر داود خمس را جشن گرفت و نماز خواند دهتوسل، کمیل، ندبه، حدیث سازمان بهداشت جهانیصلوات امیرالمومنین (ع)، زیارت عاشورا، امین الله و صلوات بخصوص در این مراسم دعای رجب و وداع قرائت می شود.

سالواسیانو اعلام کرد: شرکت کنندگان در عقب نشینی باید قبل از سحر باشد روز پنجم در بهمن ماه در مساجد نصب شود تا جملات اعتکاف گفته شود و آشنایی صورت گیرد. شنوایی و بصری ممنوع است.

وی با تاکید بر اینکه ذکر صلوات و ختم قرآن انجام می شود، افزود: 14 مسجد برای حضور در شهر همدان وجود دارد. شرکت کنندگان در عقب نشینی در نظر گرفته شده است.

رئیس ستاد مردمی اعتکاف همدان وی با اشاره به اینکه در اعتکاف امسال کارهای جدیدی انجام می شود که شامل بازنشستگی معلمان با غیبت موجه است، افزود: در این زمینه محرک ها برای دانش دانش آموزان و معلمان در نظر گرفته خواهند شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=185402

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.