افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
2

برگزاری برنامه «ماه مبارک رمضان، بهار مبارک» در فرهنگسراهای پایتخت – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 230830
برگزاری برنامه «ماه مبارک رمضان، بهار مبارک» در فرهنگسراهای پایتخت – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، حمیدرضا خونویی نماینده فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با اشاره به تقارن ماه مبارک رمضان و عید نوروز گفت: در بسته «مبارک رمضان، بهار مبارک» برای این منظور. تقارن، تلاش شده تا دو سوی بهار را نشان دهد: معنویت و بهار طبیعت را باید در نظر گرفت. وی افزود: در […]

به گزارش خبرگزاری مهر، حمیدرضا خونویی نماینده فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با اشاره به تقارن ماه مبارک رمضان و عید نوروز گفت: در بسته «مبارک رمضان، بهار مبارک» برای این منظور. تقارن، تلاش شده تا دو سوی بهار را نشان دهد: معنویت و بهار طبیعت را باید در نظر گرفت.

وی افزود: در همین راستا ویژه برنامه اردوهای شبانه ماه مبارک رمضان در فرهنگسراهای منتخب شهر تهران با ارائه برنامه های شاد و متنوع از یک ساعت قبل از اذان مغرب تا ساعت 24 برگزار می شود.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران تحکیم بنیان خانواده را از اهداف این برنامه دانست و افزود: اردوهای ماه مبارک رمضان با فراهم آوردن بستری برای برخورد فرهنگی و مذهبی خانواده ها و به ویژه برگزار می شود. روضه خوانی مبتدیان و نوجوانان در فرهنگسراهای اشراق، رازی، خاوران، بهمن و والا و خانواده ها از برنامه های فرهنگی ورزشی مجتمع ها در محیطی متفاوت بهره مند می شوند.

خنوی ترتیل خوانی قرآن کریم را از دیگر برنامه های این نهاد برشمرد و افزود: طبق سال های گذشته در ماه مبارک رمضان محفل انس با قرآن کریم با حضور اساتید برجسته و برجسته بین المللی برگزار می شود. شخصیت ها، قاریان در میدان امام حسین (ع)». این برنامه 2 ساعت قبل از اذان مغرب آغاز می شود و پس از تلاوت جزء از قرآن کریم از روزه داران افطاری ساده پذیرایی می شود. همچنین در کنار این برنامه خدمات متنوع فرهنگی ورزشی برای شهروندان تدارک دیده شده است.

وی در پایان در خصوص برنامه های کانون های تشکل های فرهنگی هنری گفت: ویژه برنامه های متنوعی در فرهنگسراها و عبادتگاه های تهران اجرا می شود که از جمله آنها می توان به تلاوت روزانه قرآن کریم، برگزاری برنامه های مذهبی و ویژه فرهنگی و هنری اشاره کرد. گردهمایی های ویژه کتابخوانی فرهنگ.

علاقه مندان برای شرکت در ویژه برنامه «ماه مبارک رمضان، بهار مبارک» می توانند به فرهنگسرای محل سکونت خود مراجعه کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=230830

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.