افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
0

برگزاری بازی ها ما را به دردسر انداخت/ هیچ تیمی برنده نمی شود – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 405584
برگزاری بازی ها ما را به دردسر انداخت/ هیچ تیمی برنده نمی شود – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

عیسی سنگدوینی سرمربی تیم والیبال پاس گرگان در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص شرایط لیگ برتر و وضعیت تیم پاس گرگان اظهار داشت: خدا را شکر بازی قبلی ما با پیروزی مقابل تیم مهرگان نور به پایان رسید. . این دیدار در پنج ست برگزار شد و طبیعتا دیدار سختی برای هر دو تیم […]

عیسی سنگدوینی سرمربی تیم والیبال پاس گرگان در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص شرایط لیگ برتر و وضعیت تیم پاس گرگان اظهار داشت: خدا را شکر بازی قبلی ما با پیروزی مقابل تیم مهرگان نور به پایان رسید. . این دیدار در پنج ست برگزار شد و طبیعتا دیدار سختی برای هر دو تیم بود. دو تیم برای پیروزی جنگیدند. وقتی یک مسابقه در پنج ست برگزار می شود، مطمئناً سخت است و در نهایت تیمی که کمترین خطا را در ست پنجم داشته باشد، برنده خواهد شد.

وی گفت: خدا را شکر بازیکنان پاس گرگان عالی بازی کردند، سرویس های خوبی ارائه کردند و با دفاع خوب توانستند حملات تیم حریف را مهار کنند. تیم مهرگان نور یکی از تیم های جدید لیگ برتر است و تاکنون نتایج خوبی کسب کرده و وضعیت خوبی دارد. خدا را شکر توانستیم سه امتیاز این بازی را به دست آوریم و شرایط خود را در جدول تغییر دهیم.

سرمربی تیم پاس گرگان درباره دیدار فردا مقابل شهداب یزد بیان کرد: تیم شهداب یکی از باکیفیت ترین تیم های لیگ برتر است و خیلی پیش می آید که یک تیم در ابتدا نتواند نتایجی را که باید بگیرد. تیم شهداب در اوج آمادگی قرار داشت و شرایط لیگ کاملا متفاوت است اما هرگز نباید این تیم را دست کم بگیریم. آنها کادر مربیگری قوی و بازیکنان بسیار خوبی دارند و یکی از مدعیان لیگ برتر هستند. آنها مطمئناً شرایط را تغییر می دهند و با تمرکز بازی می کنند.

سنگدوینی گفت: شاید الان این تصور را داشته باشیم که تیم شهداب در بازی قبل نتیجه را واگذار کرده و احتمالا تحت فشار هستند اما اینطور نیست و ممکن است با انگیزه بیشتری بازی کنند. در هر صورت با تمام توان به میدان می رویم و به خیلی از مسائل توجه نمی کنیم. وضعیت تیم ما هم خوب است اما هنوز هیچ تیمی شکست و برد نداشته است.

وی در پاسخ به سوال سرمربی تیم پاس گرگان که ارزیابی شما از لیگ برتر والیبال این هفته ها چگونه بود؟ وی خاطرنشان کرد: به نظر من سطح فنی لیگ قابل قبول است به همین دلیل می بینید که در هفته چهارم نتایج کاملا غیرقابل پیش بینی است. شاید قبل از شروع مسابقات تیم های متعددی جزو مدعیان بودند اما هیچ کدام از آن ها تاکنون برنده نشده اند و هر تیمی که بجنگد و خوب والیبال بازی کند پیروز میدان می شود. هر تیمی که با تمرکز و با تمام قدرت بجنگد شرایط را تغییر می دهد و همانطور که گفتم فرقی نمی کند کدام تیم باشد.

وی گفت: چه کسی فکرش را می کرد شهداب این نتایج را بگیرد یا تیم فولاد سیرجان ایرانیان قهرمان سال گذشته لیگ برتر در این چند هفته به تیم طبایت ببازد؟ به نظر من لیگ اصلا قابل پیش بینی نیست. در لیگ امسال یکسری کمبودها وجود دارد اما به نظرم شرایط لیگ و سطح کیفی مسابقات خوب است.

سنگدوینی تاکید کرد: خوشبختانه فدراسیون والیبال تعامل خوبی با باشگاه ها دارد، رئیس فدراسیون نگاه ویژه ای به باشگاه ها دارد. البته همانطور که گفتم کاستی هایی وجود دارد. در نیم فصل اول فقط 4 بازی در گرگان انجام می دهیم و 8 بازی دیگر خارج از خانه است. این اصلا خوب نیست چون باید مدام سفر کنیم و بازیکنان زمان کافی برای ریکاوری نخواهند داشت. فکر می کنم آنها می توانستند برنامه ریزی متفاوتی داشته باشند تا شرایط برای تیم ها راحت شود.

مربی تیم پاس گرگان گفت: متاسفانه نحوه برگزاری بازی ها باعث شده تا باشگاه ها برای رفت و آمد با مشکل مواجه شوند. برخی از تیم ها خصوصی هستند و اگرچه برای آنها نیز سخت است، اما چون یک تیم نظامی هستیم و در تیم خود سرباز داریم، با مشکلات بیشتری مواجه هستیم. در تیم ما والیبالیست های جوان و نوجوان هستند که آنها را نگه می داریم تا بتوانند به تیم های ملی برسند. در واقع باشگاه پاس بازوی راست فدراسیون برای تربیت نسل جوان والیبال ایران است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=405584

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.