افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
2

برگزاری آزمون استخدامی برای استخدام 4902 نفر توسط تامین اجتماعی – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 203676
برگزاری آزمون استخدامی برای استخدام 4902 نفر توسط تامین اجتماعی – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرگزاری مهر، سید مرتضی حسینی معاون برنامه ریزی، مالی و پشتیبانی و سرپرست معاونت مدیریت و توسعه منابع انسانی این سازمان؛ وی با اعلام برگزاری آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی برای جذب نیروی انسانی مورد نیاز واحدهای درمانی و بیمه ای این سازمان، گفت: سازمان تامین اجتماعی به عنوان بزرگترین سازمان تامین اجتماعی […]

به گزارش خبرگزاری مهر، سید مرتضی حسینی معاون برنامه ریزی، مالی و پشتیبانی و سرپرست معاونت مدیریت و توسعه منابع انسانی این سازمان؛ وی با اعلام برگزاری آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی برای جذب نیروی انسانی مورد نیاز واحدهای درمانی و بیمه ای این سازمان، گفت: سازمان تامین اجتماعی به عنوان بزرگترین سازمان تامین اجتماعی و دومین ارائه دهنده خدمات سلامت در کشور، امسال نیز برای تکمیل و تقویت نیروی انسانی مراکز. افتتاحیه جدید علاوه بر مراکز درمانی و بیمه ای موجود در سراسر کشور، با انجام آزمون های کتبی، مصاحبه و گزینش، نیروی انسانی لازم را جذب می کند.

وی افزود: آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی توسط مرکز آزمون جهاد دانشگاهی برگزار می شود و ثبت نام از متقاضیان شرکت در این آزمون از روز پنجشنبه 26 بهمن ماه در سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی آغاز می شود.جهاد تحصیلی به نشانی www.hrtc .ir و تا ساعت 24 یکشنبه ادامه دارد و 15 اسفند ادامه خواهد داشت.

حسینی همچنین گفت: آزمون کتبی استخدام پیمانی سازمان تامین اجتماعی روز جمعه 31 فرودین 1403 به طور همزمان در مراکز استان های سراسر کشور برگزار می شود.

معاون مدیریت و توسعه منابع انسانی صندوق تامین اجتماعی افزود: در مجموع 4 هزار و 902 نفر پس از شرکت در آزمون و انجام مراحل مصاحبه و گزینش توسط صندوق تامین اجتماعی جذب می شوند که از این تعداد 3 هزار و 560 نفر پذیرفته می شوند. در مراکز درمانی تامین اجتماعی و مابقی جهت کار در بخش بیمه این سازمان پذیرفته می شوند. در این پروسه حدود 100 داکتر و 1600 پرستار در بخش درمان جذب خواهند شد و مابقی ظرفیت این بخش مربوط به سایر مشاغل درمانی خواهد بود.

وی همچنین گفت: اطلاعات تکمیلی این آزمون و همچنین دفترچه راهنما و منابع آزمون از صبح روز پنجشنبه 26 بهمن ماه بر روی سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir و پایگاه اطلاع رسانی قرار خواهد گرفت. از سازمان تامین اجتماعی به نشانی www.tamin.ir و در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

حسینی همچنین تاکید کرد: هرگونه اطلاع رسانی در مورد این آزمون در مقاطع مختلف قبل و بعد از آزمون صرفا از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان تامین اجتماعی انجام خواهد شد و از مردم و متقاضیان عزیز تقاضا داریم در طرح اثبات استخدام تامین اجتماعی شرکت کنند. سازمان فقط اطلاعات مورد نیاز را ارائه دهد و از کانال های رسمی این سازمان دریافت کنید. مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی با شماره تلفن 1420 به صورت 24 ساعته در خدمت متقاضیان خواهد بود و پاسخگوی تمامی سوالات و شبهات احتمالی خواهد بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=203676

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.