افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
2

برپایی موکب شادی و جشن های کیلومتر غدیری در مازندران – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 301868
برپایی موکب شادی و جشن های کیلومتر غدیری در مازندران – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

حجت الاسلام علی اکبر درخشنده گفت ما میرویم خبرنگار مهر با بیان اینکه در استان مازندران در همه شهرستان ها برای عید غدیر بزرگداشت هایی در نظر گرفته شده است و پس از جشن بزرگ غدیر، این جشن ها در برخی شهرستان ها در قالب جشن غدیر، مراسم برگزار می شود. اسفند مبارک و قصد […]

حجت الاسلام علی اکبر درخشنده گفت ما میرویم خبرنگار مهر با بیان اینکه در استان مازندران در همه شهرستان ها برای عید غدیر بزرگداشت هایی در نظر گرفته شده است و پس از جشن بزرگ غدیر، این جشن ها در برخی شهرستان ها در قالب جشن غدیر، مراسم برگزار می شود. اسفند مبارک و قصد داریم پیاده روی کنیم.

وی گفت: همچنین در برخی شهرها موکب های مختلفی در مناطق مختلف شهر پیش بینی و پیش بینی شده است.

وی دعوت و بهره گیری از سخنرانان و مداحان برجسته کشوری برای جشن غدیر را از دیگر برنامه ها عنوان کرد و گفت: تمامی مساجد و شهرهای علوی برای برگزاری جشن غدیر طراحی شده است.

معاون فرهنگی آموزشی تبلیغات اسلامی مازندران یادآور شد: در شهرستان آمل جشن غدیر در طول دو کیلومتر با پخت 220 ظرف نذری و پیروی از 110 موکب در طول مسیر برگزار می شود. اسفند مبارک پیش بینی کرد.

حجت الاسلام درخشنده گفت: همچنین در شهرستان قائم شهرساری، بهشهر و دیگر مناطق مراسم راهپیمایی و اسفند مبارک غدیر در دستور کار است و محفل سراسری قرآنی در ساحل عید غدیر در شهرستان بابلسر برگزار می شود.

وی گفت: همه مردم شریف دیار علویان مشتاق برگزاری جشن بزرگ غدیر هستند و این مراسم طی 2 الی 3 روز در برخی شهرها برگزار می شود.

حجت الاسلام درخشنده گفت: یکی از ویژگی ها و شاخص های جشن غدیر امسال، گرامیداشت یاد و خاطره شهید سیدشهدا خمیت است و مردم با پیروی از روایت خدمت ایشان، در انتخابات شرکت می کنند تا انقلاب باشکوه و حماسه را تکمیل کنند. راهپیمایی شهدای خدمت و رئیس جمهور، زیرا به گفته مقام معظم رهبری شرکت پرشور در انتخابات مکمل وداع پرشور شهدای رئیس جمهور است. به خواست خدا ملت ایران تصمیم شایسته دیگری خواهند گرفت تا راه رئیس جمهور شهید ادامه یابد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=301868

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.