افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
3

برپایی بیست و دومین نمایشگاه جامع کشاورزی و صنعت آب و فاضلاب در اصفهان

  • کد خبر : 127540
برپایی بیست و دومین نمایشگاه جامع کشاورزی و صنعت آب و فاضلاب در اصفهان

به گزارش بازار، امروزه اهمیت نمایشگاه ها به طور کامل نشان داده شده است به همین دلیل هر ساله نمایشگاه هایی با عناوین و رویدادهای مختلف در همه کشورها برگزار می شود. نمایشگاه ابزار موثری است که شرایط را برای تعامل و آشنایی تولیدکنندگان مختلف با یکدیگر ایجاد می کند و در ایران نیز به […]

به گزارش بازار، امروزه اهمیت نمایشگاه ها به طور کامل نشان داده شده است به همین دلیل هر ساله نمایشگاه هایی با عناوین و رویدادهای مختلف در همه کشورها برگزار می شود.

نمایشگاه ابزار موثری است که شرایط را برای تعامل و آشنایی تولیدکنندگان مختلف با یکدیگر ایجاد می کند و در ایران نیز به دلیل تحریم ها برگزاری این گونه نمایشگاه ها اهمیت دو چندانی دارد.

بیست و دومین نمایشگاه جامع کشاورزی و صنعت آب و فاضلاب 2 تا 5 آبان ماه در اصفهان برگزار می شود. این نمایشگاه با حضور 115 شرکت فعال در بخش های ادوات و ماشین آلات کشاورزی، کود و سموم، سیستم های آبیاری، تجهیزات گلخانه ای و تاسیسات آب و فاضلاب پذیرای کارشناسان، صنعت گران، متخصصان بخش های مختلف صنعت کشاورزی و کشاورزان می باشد. چهار روز..

استان های تهران، اصفهان، خراسان رضوی، همدان، یزد، کرمان، آذربایجان شرقی، فارس، زنجان، کردستان، لرستان، خوزستان، سمنان، مازندران، مرکزی و گیلان در بیست و دومین نمایشگاه جامع کشاورزی حضور دارند.

تشکیل جلسه شورای معاونین آب و زمین به ریاست معاون وزیر جهاد کشاورزی

بر اساس جلسه 2 آبان ماه شورای معاونین آب و خاک سازمان های جهاد کشاورزی 35 استان کشور در چارچوب نمایشگاه کشاورزی به ریاست معاون وزیر جهاد کشاورزی در حوزه آب و خاک. صفدر نیازی نشستی برگزار و با همکاری فعالان صنعت کشاورزی و مدیران جهاد کشاورزی استان بازدید دو هزار کشاورز استان از این نمایشگاه را به مدت چهار روز هماهنگ کرد.

همچنین در این نمایشگاه به منظور افزایش کیفیت و ارتقای آموزش عملی کشاورزان، نشست های تخصصی و آموزشی به صورت موازی با حضور اساتید دانشگاه و صاحب نظران این حوزه در نظر گرفته شده است.

بیش از 60 درصد شرکت های حاضر در نمایشگاه کشاورزی امسال از استان اصفهان هستند و شرکت کنندگان اصلی شامل اصفهان پلاست، پلی رود کانکت، پایابسپاریا، یاشیل قطره، سایان لولو، سامانه آب آفرین، سبزدشت ماشین، دلتا دشت، تامان پلاست، ای ام سی هستند. از مبتکران گسترش سپاهان، نیروآب پاسارگاد و زلال روداتسال نام برد.

این نمایشگاه از 23 تا 26 آبان ماه از ساعت 15 الی 21 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی اصفهان واقع در کمربند شرقی، روبروی منطقه روشندشت برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=127540

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.