افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
1

برنامه هفته اول لیگ برتر پرسپولیس مقابل ذوب آهن در دیار امیرکبیر و تارتار به مصاف هم رفتند. ملان

  • کد خبر : 326290
برنامه هفته اول لیگ برتر پرسپولیس مقابل ذوب آهن در دیار امیرکبیر و تارتار به مصاف هم رفتند. ملان

آفتاب نیوز: پس از گذشت نزدیک به دو ماه از تعطیلات، رقابت های باشگاهی فوتبال کشورمان از فردا با سه بازی از سر گرفته می شود. بیست و چهارمین دوره لیگ برتر قرار است خاص ترین لیگ باشد و همه منتظر استفاده از دستگاه های داور تصویری برای کاهش حواشی لیگ هستند. از سوی دیگر […]

آفتاب نیوز:

پس از گذشت نزدیک به دو ماه از تعطیلات، رقابت های باشگاهی فوتبال کشورمان از فردا با سه بازی از سر گرفته می شود. بیست و چهارمین دوره لیگ برتر قرار است خاص ترین لیگ باشد و همه منتظر استفاده از دستگاه های داور تصویری برای کاهش حواشی لیگ هستند. از سوی دیگر نبود ورزشگاه مناسب و استاندارد در تهران باعث نابودی استقلال و پرسپولیس شد. پرطرفدارترین تیم های کشورمان مجبور به میزبانی خارج از تهران هستند که گفته می شود مشکلی موقتی است و احتمالا از هفته چهارم به بعد سرخابی ها بار دیگر در تهران به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

نگاهی به مسابقات فردا می اندازیم.

پرسپولیس – ذوب آهن اصفهان; قهرمان فصل گذشته میزبان تیم پنجم لیگ!

پرسپولیس قهرمان فصل گذشته در دیدار افتتاحیه به مصاف تیم پنجم جدول رده بندی لیگ می رود. این دیدار یادآور حواشی و جنجال های زیادی است که دو تیم فصل گذشته در اصفهان داشتند، ماجراهایی مثل جادو و جامبل و …. پرسپولیس فصل گذشته 4 امتیاز مقابل ذوب آهن به دست آورد و بازی رفت در تهران با نتیجه یک بر یک به پایان رسید. مساوی کردند و در بازی برگشت پرسپولیس پیروز شد. حالا پرسپولیس با سرمربی اسپانیایی اش در اراک پذیرای ذوب آهن است چرا که این تیم پرطرفدار فوتبال ما هنوز ورزشگاه اختصاصی ندارد و ورزشگاه های آزادی و تختی تهران هم آمادگی پذیرش آن را نداشتند. قرمزها در دیار امیرکبیر به میدان می روند، شهری که معمولا برای پرسپولیس خوش یمن نیست و قرمزها در لیگ برتر و جام حذفی مقابل آلومینیوم اراک شکست های تلخی را متحمل شده اند اما این بار در این شهر میزبان هستند.

هواداران می خواهند ببینند گاریدو اسپانیایی چه گلی به پرسپولیس زد و پرسپولیسی ها چقدر می توانند در فوتبال لالیگا حضور داشته باشند!

ذوب آهن اما کمترین تغییر را داشته و شاید این بار برای برد به میدان برود. ذوب ها در دو فصل اخیر نتوانسته پرسپولیس را شکست دهد. جالبتر اینکه مسئولان ذوب آهن از اینکه باید در اراک به عنوان پرسپولیس بازی کنند راضی نیستند و می گویند اگر در تهران مقابل پرسپولیس بازی می کردیم شرایط برای ما بهتر بود!

پرسپولیس بازیکنان تاثیرگذاری مانند علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی فر دو نفر اول تیم ملی و همچنین عبدالکریم حسن مدافع چپ قوی قطری را که از این تیم جدا شده است را از دست داده است و باید دید چگونه قرمزها در غیاب این بازیکنان بازی خواهند کرد.

به احتمال زیاد در بازی افتتاحیه از کمک داور ویدیویی استفاده می شود که خبر خوبی برای همه طرفداران فوتبال است و باید دید دستگاه های کمک داور تصویری چگونه کار می کنند!

ملوان انزلی – گل غرسیرجان; تقابل تاتار با آنزلیچی ها!

این بازی هم جذابیت های خاص خودش را دارد که مهدی تارتار سرمربی فصل گذشته ملوان با تیم گل گهر به مصاف انزلی چیها می رود! ملوان با تارتار به گل گهر نباخت و برد و تساوی حاصل تقابل دو تیم بود اما حالا تارتار سرمربی گل گهر سیرجان است و مربیان گل گهر از تیم خود توقع زیادی دارند و! حتی از حضور در آسیا هم صحبت می کند!

در آن سوی میدان، ملوان انزلی، سرمربی و مدیرعامل نسبت به فصل گذشته تغییر کرده است. ملوان دوران آماده سازی خود را در کنار سعید دخی سپری کرد اما این مربی از سمت خود استعفا داد تا مازیار زارع به ملوان بازگردد. زارع دو فصل پیش ملوان را در لیگ برتر حفظ کرد و حالا به خوبی متوجه کمبودهای مالی و امکانات باشگاه ملوان شده است. زارع که فرزند ملوان هم بود می خواهد در بازی اول هواداران تیمش را خوشحال کند.

از آنجایی که ملوان یک تیم نظامی محسوب می شود بازیکنان درجه یک را جذب کرده و گل غرسیرجان هم تیمی خوب و ثابتی است.

استقلال خوزستان – آلومینیوم اراک; ارائه آبی های اهواز خارج از خانه!

استقلال خوزستان هم نسبت به فصل گذشته تغییر کرده و یک مربی خارجی جایگزین سیروس پورموسویی شد که هفته گذشته این تیم را در لیگ برتر حفظ کرد و حالا با مربی خارجی جدید بوژوویچ احتمالا در این فصل به دنبال پست های میانی جدول هستند. آلومینیوم اراک هم با مجتبی حسینی سرمربی بی حد و حصر و کاربلد لیگ را دنبال می کند.

استقلال خوزستان در هفته اول نتوانست به ورزشگاه خانگی خود برسد و مجبور شد در ورزشگاه خانگی فولاد خوزستان میزبان اراکی ها باشد. هواداران اهوازی می خواهند ببینند این مربی کروات چقدر می تواند در تیم محبوبشان موثر باشد! احمد گوهری دروازه بان فصل گذشته آلومینیوم اراک نیز به استقلال خوزستان رسیده و حالا به مصاف تیم سابقش می رود. فصل گذشته استقلال خوزستان یک برد و آلومینیوم اراک یک برد به دست آوردند.

پنجشنبه 25 مرداد 1403

* پرسپولیس – ذوب آهن اصفهان ساعت 19:30

داوری بیژن حیدری، کمک علیرضا ایلدروم، علی احمدی، میثم حیدری; داور موعود VAR، فرد کمخ حسین زیاری است

*ملوان بندرانزلی – گل گهر سیرجان ساعت 19:45

داور وحید کاظمی کمک دانیال بشنده، اسماعیل احمدی و شهاب محمدی سرپرست رحیم رحیمی مقدم

* استقلال خوزستان – آلومینیوم اراک ساعت 20:30

داور علی صفایی، مشارکت امیرمحمد داوودزاده، حسین مرادی و یعقوب عاشوری، سرپرست یدالله جهانبازی

جمعه 26 مرداد 1403

*سپاهان اصفهان – چادرملو اردکان ساعت 19:15

قاضی امیر عرب براقی، دستیاران، علیرضا مرادی، هادی طوسی و میشم صفری، ناظر محسن ترکی

*هوادر تهران خیبر خرم آباد ساعت 19:30

قاضی حسن اکرمی، دستیاران حسن ظهیری، میلاد قاسمی و کیوان علیمحمدی، ناظر محمدرضا فلاح

*نساجی مازندران – فولاد خوزستان ساعت 19:30

داوری سواد و وفیشه، مشارکت یعقوب سخنان، امین زاهدی و علی بای ناظر، رسول فروغی

* شمس آذر قزوین – استقلال تهران ساعت 19:30

داور پیام حیدری، سعید قاسمی، محمد عطایی و حسین زمانی ناظر، رضا سخدان; کوپال ناظمی داور VAR با کمک احمد محمدی

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=326290

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.