افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
3

برنامه های بسیار خوبی برای توسعه نیروگاه ها داریم.

  • کد خبر : 167670
برنامه های بسیار خوبی برای توسعه نیروگاه ها داریم.

به گزارش بازار، علی اکبر محرابیان وزیر نیرو در جلسه علنی امروز شورای اسلامی و در جریان بررسی گزارش کمیسیون برنامه و بودجه درباره لایحه الحاق یک بند به تبصره 5 ماده واحده قانون بودجه 1402 که به پرداخت بدهی دولت به صنعت برق، گفت: از حمایت قاطع نمایندگان از صنعت برق طی دو فوریت […]

به گزارش بازار، علی اکبر محرابیان وزیر نیرو در جلسه علنی امروز شورای اسلامی و در جریان بررسی گزارش کمیسیون برنامه و بودجه درباره لایحه الحاق یک بند به تبصره 5 ماده واحده قانون بودجه 1402 که به پرداخت بدهی دولت به صنعت برق، گفت: از حمایت قاطع نمایندگان از صنعت برق طی دو فوریت بررسی لایحه مذکور تشکر می کنم. وزارت نیرو به دلیل تثبیت قیمت برق بر اساس قوانین مختلف مطالبات قابل توجهی از دولت دارد و در ازای آن بدهی قابل توجهی به صنعت برق، تولیدکنندگان برق، نیروگاه ها، سازندگان تیم ها و پیمانکاران حامی توسعه داریم. و ارتقای صنعت برق.

وی ادامه داد: با همکاری مجلس، حمایت قاطع دولت و همکاری پرشور صنعت برق و فعالان بخش خصوصی، مجموعه صنعت برق توانست با افتخار به کار خود در دو سال گذشته با تامین برق در چندین کشور ادامه دهد. طرح های بسیار خوبی برای توسعه نیروگاه ها که یکی پس از دیگری در حال بهره برداری هستند. در بخش نیروگاه های تجدیدپذیر خوشبختانه بیش از 10 هزار مگاوات نیروگاه راه اندازی شده است و هر روز یکی از آنها به بهره برداری می رسد.

یکی از اعضای کابینه دولت سیزدهم گفت: مهم ترین موضوع توسعه شبکه به ویژه در بخش توزیع است که می تواند نیروگاه های جدید را پشتیبانی کند و با حداقل مشکلات برق مناطق مختلف کشور را تامین کند.

وی ادامه داد: بر اساس قوانین مختلف از جمله ماده 6 قانون حمایت از صنعت برق، ماده 9 قانون رفع موانع توسعه صنعت برق و بند ج ماده 8 قانون هدفمندی یارانه ها مطالبات وزارت نیرو با لایحه ای در دولت و با رای قاطع به تصویب رسید و مجلس در بررسی فوری آن مورد حمایت قرار گرفت.

محرابیان گفت: از نمایندگان تقاضا دارم با رای قاطع خود از ما حمایت کنند تا بتوانیم مطالبات صنعت نیروگاهی را پرداخت کنیم تا این صنعت برای ارائه خدمات به مردم آماده شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=167670

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.