افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
4

برنامه من یک راز است

  • کد خبر : 58828
برنامه من یک راز است

سرمربی سپاهان می‌گوید معمولا من سورپرایزی ندارم و از داشته‌هایمان استفاده می‌کنیم. آکادمی ما در حال کار کردن است و از آن‌ها استفاده می‌کنیم. ژوزه مورایس، سرمربی سپاهان در نشست خبری پیش از تقابل تیمش مقابل استقلال اظهار کرد: اخباری که شما و خبرنگاران درباره ورزش می‌نویسید بسیار مهم است. بازی خوب و مهمی پیش […]

سرمربی سپاهان می‌گوید معمولا من سورپرایزی ندارم و از داشته‌هایمان استفاده می‌کنیم. آکادمی ما در حال کار کردن است و از آن‌ها استفاده می‌کنیم.

ژوزه مورایس، سرمربی سپاهان در نشست خبری پیش از تقابل تیمش مقابل استقلال اظهار کرد: اخباری که شما و خبرنگاران درباره ورزش می‌نویسید بسیار مهم است. بازی خوب و مهمی پیش رو داریم. جا دارد به هواداران استقلال خوشامد بگویم. فقط یک بازی فوتبال نخواهند دید و شهر بسیار زیبایی را می‌بینند. امیدوارم بازی خوب و منصفانه‌ای ببینیم.

او در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا این مربی در بازی مقابل استقلال سورپرایز دارد یا خیر، بیان کرد:  معمولا من سورپرایزی ندارم و از داشته‌هایمان استفاده می‌کنیم. آکادمی ما در حال کار کردن است و از آن‌ها استفاده می‌کنیم. امسال بازیکنان بیشتری از آکادمی در تیم خودمان داریم. این‌ها سورپرایز نیستند و بازیکنان تیم ما هستند. اگر بتوانیم از ارزش‌هایمان استفاده کنیم بهتر است. باید کیفیت بازیکنان آکادمی ارتقا پیدا کند و بتوانیم از آن‌ها بهره ببریم.

او درباره تقابل با استقلال بیان کرد: باید ببریم و تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم. این بازی متفاوت و کلاسیک است. احساسات زیادی پشت بازی است و امیدوارم فقط هواداران لذت ببرند. البته بازی باید عادلانه باشد.

مورایس درباره احتمال رکوردشکنی سپاهان در فصل جدید گفت: نمی‌توانم آینده را پیش بینی کنم. نمی‌توانم جوابی در این مورد بدهم.

او درباره غیبت احتمالی پیام نیازمند به دلیل فوت پدرش گفت: نه تنها پیام، هر بازیکنی در این شرایط قرار بگیرد، پشتش قرار می‌گیریم و به او می‌گویم برو و در زمین بازی کن. نه به خاطر حساسیت بازی بلکه به خاطر شارژ احساساتی که شده است، این کار را انجام می‌دهم. اگر نخواهد بازی کند هم قبول می‌کنم.

سرمربی سپاهان درباره قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا و احتمال هم گروه شدن این تیم با تیم‌های عربستانی عنوان کرد: من مربی این تیم‌ها بودم. آن‌ها هم انسان هستند و ممکن است اشتباه کنند. فقط اسم در زمین بازی نمی‌کند و من هم باورهای خودم را دارم. شانس‌ها به نظر من برابر است. فرقی ندارد مقابل الهلال یا الاتحاد قرار بگیریم. به هر کدام از تیم‌ها قرار بگیریم، در مرحله بعدی مقابل آن تیم دیگر بازی خواهیم کرد.

او درباره مشکلات خط هافبک سپاهان و برنامه‌اش برای رفع آن گفت: برنامه من یک راز است اما خوشحالم بازیکنانم را دارم. این یک چالش است و باید به جلو برویم. تیم‌های دیگر آن‌ها نیمار و اوتاویو را دارند اما ما هم بازیکن خودمان را داریم. نمی‌توانیم بگوییم دنیا به آخر رسیده است. باید به بازیکنان خودمان اعتماد کنیم. رویای این را ندارم که به فکر جذب بازیکن دیگری باشم. البته هنوز بازار نقل و انتقالاتی تمام نشده و آرزوی من این نیست که کسی برود./ایسنا

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=58828

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.