افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
9

برنامه مجله Flipboard با ویژگی یادداشت‌های جدید، از محتوای اصلی پشتیبانی می‌کند

  • کد خبر : 6001
برنامه مجله Flipboard با ویژگی یادداشت‌های جدید، از محتوای اصلی پشتیبانی می‌کند

برنامه خواندن مجله فلیپ بورد در حال تبدیل شدن به آخرین رقیب در نبرد برای جابجایی برخی از مکالمات آنلاینی است که در توییتر انجام می شود به جای آن بر روی پلت فرم خودش. این شرکت امروز اعلام کرد که متصدیان Flipboard می‌توانند محتوای اصلی را در مجله خود منتشر کنند تا با خوانندگان […]


برنامه خواندن مجله فلیپ بورد در حال تبدیل شدن به آخرین رقیب در نبرد برای جابجایی برخی از مکالمات آنلاینی است که در توییتر انجام می شود به جای آن بر روی پلت فرم خودش. این شرکت امروز اعلام کرد که متصدیان Flipboard می‌توانند محتوای اصلی را در مجله خود منتشر کنند تا با خوانندگان خود در یک گفتگو درگیر شوند. این شرکت بر این باور است که این ویژگی به متصدیان اجازه می دهد تا جوامع کوچکی را حول یک موضوع یا علاقه خاص ایجاد کنند. این در نهایت حال و هوای متفاوتی را نسبت به ارسال پست در توییتر به مخاطبان عام ارائه می دهد.

برنامه مجله اجتماعی برای اولین بار در سال 2012 این امکان را برای کاربران معرفی کرد که مجلات خود را ایجاد کنند، با یافتن مقالات و سپس “ورق زدن” آنها در مجله ای که دیگران بتوانند در فیدهای خود دنبال کنند. با راه‌اندازی ویژگی یادداشت‌های جدید، متصدیان اکنون می‌توانند بیشتر از اشتراک‌گذاری مقاله‌ها و اطلاعات دیگر انجام دهند – آنها می‌توانند یادداشت‌های متنی را پست کنند، که همچنین می‌تواند شامل تصاویر یا لینک‌های آپلود شده باشد، و حتی می‌توانند موارد دیگر را @ ذکر کنند. کاربران برای دسترسی به خارج از جامعه خود.

مایک مک کیو، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل Flipboard، توضیح می دهد: «به نوعی مانند ارسال یک پست معمولی در توییتر یا فیس بوک است، اما به یک مجله می رود. “بنابراین مانند یک پست در یک جامعه کوچک است … و به افرادی که به چیزی اهمیت می دهند، که این مجله را دنبال می کنند یا در این مجله همکاری می کنند، اجازه می دهد تا بتوانند با یکدیگر صحبت کنند، ارتباط برقرار کنند و حس اجتماعی قوی تری ایجاد کنند. ” او می گوید.

یادداشت‌ها دارای پس‌زمینه‌ای رنگارنگ و آبی برای متمایز کردن آن‌ها هستند و می‌توان آنها را لایک کرد، نظر داد، به اشتراک گذاشت یا در مجلات دیگر ورق زد.

اعتبار تصویر: فلیپ بورد

در حالی که متصدیان می توانند در یادداشت ها بدون نگرانی در مورد محدودیت محدود کاراکتر بنویسند – تغییر دیگری احتمالا به توییتر می آید – ایده ایجاد خبرنامه یا پلتفرم وبلاگ نویسی دیگر، مانند Substack یا Medium نیست. در عوض، یادداشت‌های Flipboard طوری طراحی شده‌اند که از نظر طولی بیشتر شبیه یک پست فیسبوک باشند. از آنها می توان برای نوشتن مقدمه ای برای مجله، مشابه یادداشت سردبیر، یا پرسیدن سؤالات جامعه و پاسخ به سؤالات خوانندگان و موارد دیگر استفاده کرد.

مک کیو می گوید که این ویژگی حدود شش ماه است که در حال توسعه بوده است، بنابراین لزوماً برای استفاده از هرج و مرج در توییتر ساخته نشده است، زیرا بخشی از پایگاه کاربران آن را وادار کرده است که برنامه های اجتماعی مختلف از جمله Mastodon، Tumblr، Post را امتحان کنند. اخبار، Cohost، Hive و دیگران.

با این حال، او می‌گوید، هنوز زمان‌بندی پرتاب می‌تواند به یکی از مواردی تبدیل شود که در آن «آمادگی با فرصت روبرو می‌شود».

Flipboard تنها پلتفرم انتشاراتی نیست که کاربران توییتر را در روزهای اخیر هدف قرار داده است. Substack همچنین در ماه نوامبر یک ویژگی بحث خود را به نام Substack Chat اعلام کرد که هدفی مشابه برقراری ارتباط بین سازندگان و خوانندگان در یک گفتگوی اجتماعی دارد.

اما در مورد Flipboard، هدف ممکن است دستیابی به دسترسی بیشتر با افزودن یک عنصر اجتماعی باشد. برنامه مجله یک شرکت بالغ‌تر است، که در سال 2010 تأسیس شد تا تجربه خواندن اخبار صیقلی‌تری را ارائه دهد که همچنین مطابق با علایق شخصی کاربران است. این شرکت امروز ادعا می کند که 100 میلیون کاربر فعال ماهانه دارد، اما این نه تنها شامل کاربران وب و موبایل، بلکه کسانی است که ایمیل های خبری Flipboard را باز می کنند. این امکان وجود دارد که افزودن ویژگی یادداشت‌های انجمن می‌تواند کاربرانی را که اکنون فقط اخبار را از طریق ایمیل می‌خوانند تشویق کند تا مستقیماً با برنامه ارتباط برقرار کنند.

این شرکت می‌گوید «میلیون‌ها» مجلات Flipboard در دسترس هستند، اما در هر ماه، تنها حدود 25 تا 50 درصد آنها فعال هستند، زیرا همه به‌طور منظم به‌روزرسانی نمی‌شوند.

قبل از راه‌اندازی امروز، این ویژگی با تعداد معدودی از مجلات گروهی که توسط Flipboard اداره می‌شوند، به‌صورت آزمایشی اجرا شد که توسط افراد متعددی مدیریت می‌شوند، از جمله تبادل دستور غذا، بورس سفر، و بورس عکاسی. در آزمایش‌هایی که در ماه جولای شروع شد، آن‌ها شاهد 40 درصد فعالیت اجتماعی (لایک، نظرات، تلنگرها و اشتراک‌گذاری) از آگوست تا سپتامبر و 28 درصد افزایش در اکتبر در مقایسه با سپتامبر بودند. علاوه بر این، تعداد کمی از متصدیان نیز این ویژگی را آزمایش کردند، از جمله مجلات فتووالکرها نوشته جفرسون گراهام، پیاده روی در جهان توسط کیم تایسون از 33andFree، و نان توسط مائوریتزیو لئو

در کنار این عرضه، Flipboard در حال اضافه کردن یک برگه انجمن جدید در برنامه در کنار فید For You خود است تا بهترین مجله و متصدیان را به نمایش بگذارد.

ویژگی یادداشت ها امروز در وب راه اندازی می شود و طی چند هفته آینده به iOS و Android نیز خواهد رسید.

 

برنامه مجله Flipboard با ویژگی یادداشت‌های جدید سارا پرز که در ابتدا در TechCrunch منتشر شده بود، از محتوای اصلی پشتیبانی می‌کند.



منبع

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=6001

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.