افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
3

برنامه فشرده سپاهان در سال جدید/ هر 3.5 روز یک بازی لیگ! – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 239794
برنامه فشرده سپاهان در سال جدید/ هر 3.5 روز یک بازی لیگ!  – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر ، تیم فوتبال سپاهان در سال 1402 با حواشی زیادی درگیر شد و اگرچه اکثر اهالی فوتبال این تیم را مدعی شماره یک قهرمانی لیگ برتر می دانستند، اما شرایط به گونه ای بود که شاگردان خوزه مورائیس در این رقابت ها به پایان رسید. آنها در نیم فصل اول در […]

به گزارش خبرنگار مهر ، تیم فوتبال سپاهان در سال 1402 با حواشی زیادی درگیر شد و اگرچه اکثر اهالی فوتبال این تیم را مدعی شماره یک قهرمانی لیگ برتر می دانستند، اما شرایط به گونه ای بود که شاگردان خوزه مورائیس در این رقابت ها به پایان رسید. آنها در نیم فصل اول در رده دوم جدول و لیگ قهرمانان آسیا تنها تیم ایرانی بودند که به مرحله یک هشتم نهایی راه یافتند، اما در این مرحله و در مقابل الهلال، عربستان هر دو بازی را باخت و شکست خورد. به پیش. دیدارهایی با همین نتیجه 3-1، بنابراین تنها امکان کشورمان برای داشتن نماینده در جام باشگاه های جهان از دست می رود.

سپاهان سال 1403 را با یک بازی تاخیری در هفته شانزدهم مقابل تراکتورسازی تبریز در 25 فروردین آغاز می کند. شاگردان مورایس به این بازی دعوت شده و 4 روز بعد از این دیدار باید راهی آبادان شوند و به مصاف صنعت نفت بروند.

زردپوشان اصفهان پس از این دیدار روزهای 4 و 9 فروردین ماه به ترتیب در ورزشگاه نقش جهان میزبان تیم های نساجی و ذوب آهن خواهند بود و 11 اردیبهشت در دیدار مهم هفته در انزلی به مصاف تیم ملوان می روند. در بازی رفت این دیدار فرصت خوبی برای انتقام اولین شکست خود در فصل بیست و سوم خواهد بود.

هر 3.5 روز یک بازی لیگ برتر

از 15 فرودین تا 2 اردیبهشت 18 روز زمان خواهد بود و سپاهان در این مدت 5 بازی لیگ برتر برگزار می کند، یعنی هر 3 روز و نیم یک بازی برای این تیم در نظر گرفته شده است که نشان از برنامه طاقت فرسای بازیکنان دارد. این تیم یک تیم دارد

از این 5 بازی، سپاهان تنها در دو بازی میزبان است و سایر دیدارها به میزبانی حریفان برگزار می شود. همچنین رامین رضاییان و امید نورافکن دو دیدار در اردوی آماده سازی تیم ملی در سپاهان به سر می برند و پس از بازی برگشت برابر ترکمنستان در 18 فروردین، این دو بازیکن زمان بسیار کمی برای استراحت خواهند داشت و باید بلافاصله به تمرینات بازگردند. سپاهان. پیام دروازه بان سپاهان که در زمین تیم ملی مصدوم شده بود، تحت نظر پزشکان سپاهان مراحل درمانی خود را سپری می کند و کادرفنی این تیم امیدوار است در دیدار مهم مقابل تراکتورسازی، دروازه بان شماره یک خود را در اختیار داشته باشد.

کادرفنی سپاهان در دیدارهای فشرده فروردین ماه نقش ویژه ای در حفظ آمادگی جسمانی بازیکنان خواهد داشت و هواداران این تیم امیدوارند طلسم عدم قهرمانی در سال گذشته را بشکنند و به اولین حضور خود برگردند. سکوی فوتبال ایران

برنامه فشرده سپاهان در سال جدید/ هر 3.5 روز یک بازی لیگ!

خطر ترک 5 بازیکن تاثیرگذار سپاهان

باشگاه سپاهان در فصل بیست و سوم یکی از بی ثبات ترین سال های حضور خود را به دلیل عدم ماندگاری مدیران سپری کرد و پس از استعفای منوچهر نیکفر از مدیریت این باشگاه، هنوز جایگزینی برای آن انتخاب نشده است. او در حالی که قرارداد چند بازیکن مهم و تاثیرگذاری تیم فوتبال سپاهان در پایان فصل به پایان می رسد و هنوز از سرنوشت تمدید قرارداد با آنها اطلاعی در دست نیست.

رامین رضاییان، میلاد زکی پور، شهریار مغانلو، فرشاد احمدزاده و محمد کریمی از بازیکنان مهم و تاثیرگذار این فصل سپاهان بوده اند. سپاهان توانایی حفظ این بازیکنان را خواهد داشت یا خیر.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=239794

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.