افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

برنامه ریزی برای گذراندن تابستان بدون خاموشی در سال 1403

  • کد خبر : 131476
برنامه ریزی برای گذراندن تابستان بدون خاموشی در سال 1403

به گزارش بازار، احمد حیدری امروز یکشنبه در مراسم تجلیل از کارکنان و مدیران صنعت برق تحت عنوان منجمان گمنام که همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب کبری سلام الله علیها برگزار شد. ، در سالن خلیج فارس پژوهشگاه نیرو ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و شهدای غزه گفت: امروز یکی از […]

به گزارش بازار، احمد حیدری امروز یکشنبه در مراسم تجلیل از کارکنان و مدیران صنعت برق تحت عنوان منجمان گمنام که همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب کبری سلام الله علیها برگزار شد. ، در سالن خلیج فارس پژوهشگاه نیرو ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و شهدای غزه گفت: امروز یکی از افتخارات جمهوری اسلامی ایران صنعت برق است و جوانان و جوانان متخصصان این سرزمین به خدمت و فعالیت فداکارانه در بخش های مختلف صنعت برق مشغول هستند.

معاون وزیر دارایی، حقوقی و امور مجلس در امور نیرو افزود: در ابتدای انقلاب اسلامی ایران میزان تولید برق در کشور تنها ۷ هزار مگاوات بود در حالی که بیشتر آن توسط مشاوران خارجی مدیریت و کنترل می شد. خوشبختانه امروز به همت جهادگران این منطقه بیش از 90 هزار مگاوات برق تولید می کند که بخش قابل توجهی از آن از نیروگاه ها تامین می شود.

وی با بیان اینکه تولید برق با رفاه، آسایش و آرامش همه هموطنان در سراسر کشور همراه است، ادامه داد: امروز 100 درصد جامعه شهری و بیش از 99 درصد جامعه روستایی شامل شهرهای بیش از 5 خانه از نعمت برق برخوردارند.

به گفته حیدری، کلید واژه رشد تولید در صنایعی مانند آهن و فولاد، سیمان، خودروسازی و به طور کلی در همه کارخانجات برق است.

معاون وزیر نیرو با اشاره به مشکلات تولید، انتقال و توزیع برق طی ساعت 14 از برنامه ریزی برای تامین برق در تابستان سال آینده خبر داد و خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی های انجام شده برای پیک تامین برق در تابستان. سال آینده تلاش شده است تا در تامین مشکلی ایجاد نشود و مانند سال های 1401 و 1402 در بخش خانگی قطعی برق وجود نداشته باشد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=131476

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.