افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
5

برنامه ریزی برای تشکیل فراکسیون حمایت از جهش تولید و تجارت در اتاق ایران

  • کد خبر : 263238
برنامه ریزی برای تشکیل فراکسیون حمایت از جهش تولید و تجارت در اتاق ایران

به گزارش بازار، محمدرضا بهرامان، نایب رئیس اول اتاق بازرگانی ایران از تشکیل فراکسیون حمایت از افزایش تولید و تجارت با مشارکت اهالی اتاق خبر داد و گفت: در پیام نوروزی خود، رهبر معظم انقلاب سال 1403 را سال «جهش مولد» نامیدند و آن را «مشارکت مردمی» نامیدند. وی اهمیت تولید را در توسعه اقتصادی […]

به گزارش بازار، محمدرضا بهرامان، نایب رئیس اول اتاق بازرگانی ایران از تشکیل فراکسیون حمایت از افزایش تولید و تجارت با مشارکت اهالی اتاق خبر داد و گفت: در پیام نوروزی خود، رهبر معظم انقلاب سال 1403 را سال «جهش مولد» نامیدند و آن را «مشارکت مردمی» نامیدند. وی اهمیت تولید را در توسعه اقتصادی کشور و نقش محوری مردم در تحقق جهش تولید و گذار از اقتصاد دولتی به اقتصاد مردمی برشمرد و این را تنها راه عبور از شرایط کنونی دانست. . شرایط اقتصاد کشور از سوی دیگر، با توجه به شرایط تحریم های اعمال شده و فشارهای اقتصادی بر اقتصاد کشور، برای عبور از این شرایط سخت و بهبود معیشت مردم، چاره ای جز تکیه بر توان داخلی و مشارکت گسترده آحاد جامعه به ویژه نداریم. بخش خصوصی در حوزه تولید و اقتصاد.

وی افزود: از این رو تشکیل این فراکسیون با هدف بسیج تمامی امکانات و توانمندی های بخش خصوصی و به طور خاص اتاق های بازرگانی سراسر کشور و تشکل های تابعه آنها به منظور فراهم آوردن بسترهای لازم برای تحقق رهبری است. . و مشارکت حداکثری مردم در جهش تولیدی یک نیاز اساسی و اجتناب ناپذیر است.

حسین پیرموژان یکی دیگر از اعضای هیات مدیره اتاق ایران نیز در این خصوص گفت: باید تمام تلاش خود را برای رفع موانع تولید و تسهیل حضور سرمایه های مردمی در اقتصاد به کار بگیریم تا بتوانیم اقتصاد ضعیف را احیا کنیم. کشور در مسیر پیشرفت و شکوفایی. هدف اصلی ایفای نقش موثر اتاق‌های بازرگانی و فعالان بخش خصوصی برای عملیاتی‌کردن موضوع سال و کمک به دولت، مجلس و کل حاکمیت برای غلبه بر چالش‌های اقتصادی کشور با تکیه بر مشارکت فعال است. از مردم

وی افزود: در نظر داریم با ایجاد فراکسیون مطالبه گر و سیاستگذار و استفاده از تمامی توان اجرایی و قانونگذاری و نظارتی دولت مجلس و تشکیل کارگروه های تخصصی، بسترهای لازم را برای سرمایه گذاری و کارآفرینی بخش خصوصی در حوزه های مختلف تولیدی فراهم کنیم. . از این نظر باید فراکسیون های تخصصی در اتاق تشکیل شود که فارغ از نظرات مقطعی، صنفی و سیاسی، نیازهای واقعی کشور را دنبال کنند.

وی در پایان با ابراز امیدواری از تشکیل این فراکسیون ملی در مجلس از هماهنگی اولیه برای تشکیل همزمان این فراکسیون در شورای اسلامی خبر داد و گفت: دبیرخانه مشترک تعامل مجلس و مجلس و دولت در به زودی شکل این جناح ها شروع به کار خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=263238

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.