افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
14

برنامه حالت خواندن گوگل به افراد کم بینا کمک می کند تا محتوای طولانی را بخوانند

  • کد خبر : 3424
برنامه حالت خواندن گوگل به افراد کم بینا کمک می کند تا محتوای طولانی را بخوانند

گوگل همراه با آپدیت اندروید خود برای ماه دسامبر راه اندازی شده است یک برنامه جدید امروز حالت خواندن نامیده می شود. این به افراد مبتلا به نارسایی بینایی و نارساخوانی کمک می‌کند تا محتوای روی صفحه را بخوانند – به‌ویژه مقالات. برنامه تازه منتشر شده روی هر دستگاهی که اندروید 9.0 یا بالاتر دارد […]


گوگل همراه با آپدیت اندروید خود برای ماه دسامبر راه اندازی شده است یک برنامه جدید امروز حالت خواندن نامیده می شود. این به افراد مبتلا به نارسایی بینایی و نارساخوانی کمک می‌کند تا محتوای روی صفحه را بخوانند – به‌ویژه مقالات.

برنامه تازه منتشر شده روی هر دستگاهی که اندروید 9.0 یا بالاتر دارد کار می کند. هنگامی که آن را روی تلفن خود نصب کردید، باید کلید ضامن برنامه را در تنظیمات Accessibility روشن کنید. این اجازه می دهد تا برنامه همیشه یک دکمه شناور روی صفحه داشته باشد، بنابراین شما می توانید هر برنامه یا صفحه وب را به نسخه قابل دسترس تری تبدیل کنید.

برای استفاده از برنامه باید میانبر برنامه را از تنظیمات فعال کنید اعتبار تصویر: گوگل

حالت خواندن محتوای صفحه فعلی را به قالب ساده‌تری تبدیل می‌کند. دارای کنترل هایی برای تنظیم کنتراست، نوع فونت، فضای خط و اندازه است. علاوه بر این، می‌توانید از آن بخواهید که محتوای روی صفحه را بخواند و سرعت پخش را کنترل کند. این برنامه همچنین به شما اجازه می دهد تا به سرعت صدای خواندن را نیز تغییر دهید. کاربران همچنین می‌توانند یک کلید را روشن کنند تا برنامه متن فعلی را که توسط ویژگی صداگذاری خوانده می‌شود برجسته کند.

اعتبار تصویر: گوگل

گوگل در حال حاضر تعدادی ابزار دسترسی، از جمله a صفحه‌خوان با TalkBack و یک صفحه کلید داخلی بریل. همانطور که از نام آن پیداست، حالت خواندن به طور خاص برای خواندن یا گوش دادن به متن طولانی، مانند مقالات آنلاین، طراحی شده است. به این معنی نیست که همه چیزهایی که روی صفحه نمایش هستند مانند دکمه ها و اهداف آنها را بخوانید.

در Sight Tech Global 2022 دسترسی از طریق Amazon Alexa را کاوش کنید

برنامه حالت خواندن گوگل به افراد کم بینا کمک می کند تا محتوای طولانی مدت اثر ایوان مهتا را که در ابتدا در TechCrunch منتشر شده بود بخوانند.



منبع

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=3424

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.