افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

برنامه اقدام کارگروه ساماندهی اشتغال بانکداران – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 313303
برنامه اقدام کارگروه ساماندهی اشتغال بانکداران – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری تهران، احمد قیومی معاون استاندار و استاندار تهران شنبه ۲۲ مرداد در نهمین جلسه کارگروه محلی ساماندهی مشاغل و بازرگانی مزاحم. وی در تهران ساماندهی بنکداران مواد غذایی تهران مستقر در مناطق 11 و 12 را مهم دانست و گفت: وقتی موضوع اشتغال در تهران […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری تهران، احمد قیومی معاون استاندار و استاندار تهران شنبه ۲۲ مرداد در نهمین جلسه کارگروه محلی ساماندهی مشاغل و بازرگانی مزاحم. وی در تهران ساماندهی بنکداران مواد غذایی تهران مستقر در مناطق 11 و 12 را مهم دانست و گفت: وقتی موضوع اشتغال در تهران بررسی شود، راه حل درستی حاصل می شود و مشکلات برطرف می شود.

قیومی گفت: طی یک برنامه زمان بندی شده اقدام ویژه ای برای بانکداران تهرانی به منظور بهبود کسب و کار و همچنین ساماندهی این تجارت اجرا می شود.

رئیس کارگروه ساماندهی مشاغل شهر تهران تصریح کرد: بازار تهران با توجه به اتفاقات احتمالی در محل صنایع و نوع مشاغل و محصولات تولید و فروش نیازمند ساماندهی بیش از پیش است. در آنجا ساماندهی این صنایع بیش از پیش ضروری است. صنایع با مواد خام قابل اشتعال کار می کنند که باید برای جلوگیری از خطرات احتمالی محافظت شوند.

وی بیان کرد: در خصوص شهرهای صنعتی نیز گام های موثری در راستای ساماندهی از طریق مدیریت ایمنی برداشته شده است، اما نظر این است که با توجه به حجم جمعیت و مخاطرات مختلف، مشکل آلودگی هوا و غیره باید برطرف شود. از طریق ایمن سازی کاهش می یابد.

استاندار تهران تصریح کرد: نیاز به ایجاد شهرک های صنعتی در کلان شهر تهران بیش از هر زمان دیگری احساس می شود، صنعت نیازمندی های متفاوتی دارد و الزامات صنوف با صنعت کاملاً متفاوت است و این اقدام برای اطمینان و اطمینان در حال اجراست. رونق تجارت کلانشهر تهران را فراهم کند.

قیومی در پایان تصریح کرد: کلانشهر تهران نیازمند کار همه جانبه بر اساس مطالعات دقیق است تا ضمن هدف گذاری صحیح و رفع خطرات احتمالی، رونق مبادلات و تسهیل در رفت و آمد مردم را فراهم کند.

در این جلسه سعید بشیری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران، قلی بیگی مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و بازرگانی شهر و سایر اعضای کارگروه حضور داشتند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=313303

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.