افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
1

برلین قصد دارد قوی ترین لشکر ارتش اروپایی ناتو را تشکیل دهد – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 30258
برلین قصد دارد قوی ترین لشکر ارتش اروپایی ناتو را تشکیل دهد – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، آلمان اعلام کرد که قصد دارد تا سال 2025 قوی ترین و مجهزترین ارتش را در میان متحدان اروپایی خود در سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) بسازد. در همین راستا، آلفونس میس، رئیس ستاد کل ارتش آلمان به رویترز گفت که کشورش قصد دارد تا سال […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، آلمان اعلام کرد که قصد دارد تا سال 2025 قوی ترین و مجهزترین ارتش را در میان متحدان اروپایی خود در سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) بسازد.

در همین راستا، آلفونس میس، رئیس ستاد کل ارتش آلمان به رویترز گفت که کشورش قصد دارد تا سال 2025 مجهزترین ارتش را در میان متحدان اروپایی ناتو داشته باشد.

در عین حال، اکثر کشورهای عضو ناتو به بهانه عملیات نظامی ویژه روسیه در اوکراین تلاش می کنند نیروهای خود را تجهیز کنند.

شبکه تلویزیونی یورو نیوز در این باره گزارش داد: هدف این کشور این است که تا سال 2025 اولین لشکر کاملا مجهز و آماده رزمی از 3 لشکر کامل را برای شرکت در عملیات ناتو آماده کند. به گفته مقامات آلمانی، لشکر دوم این گروه تا سال 2027 آماده و تجهیز خواهد شد.

آلفونس میس، رئیس ستاد کل ارتش آلمان در گفتگو با رویترز که روز دوشنبه منتشر شد، ابراز خوش بینی کرد که اولین واحد نظامی آماده و مجهز کشورش برای شرکت در عملیات ناتو تا سال 2025 تکمیل شود.

وی در ادامه افزود: این یگان در ابتدا 80 تا 90 درصد پرسنل مورد نیاز را خواهد داشت و آلمان در خصوص جزئیات کامل آماده سازی 3 واحد نظامی قوی و مجهز با ناتو به توافق رسیده است.

فرمانده ستاد کل ارتش آلمان یادآور شد: کشورش ابتدا 2 تیپ مکانیزه و سپس یک تیپ متوسط ​​مجهز به سلاح های سبک را آماده می کند که با یک تیپ هلندی تقویت می شود. تیپ یک واحد نظامی است که شامل حدود 5000 نیرو است.

رئیس ستاد ارتش آلمان خاطرنشان کرد: این پروژه یک هدف مشترک با شرکای هلندی است و برای تشکیل بهترین و مجهزترین ارتش اروپایی ناتو تا سال 2025 کافی است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=30258

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.