افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
2

برق 25 دفتر پرمصرف تهران امروز قطع شد

  • کد خبر : 302785
برق 25 دفتر پرمصرف تهران امروز قطع شد

به گزارش بازار، مازیار جمشیدی مدیر بهره برداری و کنترل شبکه برق کشور با بیان اینکه مصرف فعلی برق نسبت به اوایل هفته جاری 1500 مگاوات افزایش می یابد، گفت: مصرف برق در کشور به بیش از 72 هزار مگاوات خواهد رسید که در مقایسه با نسبت به مدت مشابه پارسال 6 هزار مگاوات معادل […]

به گزارش بازار، مازیار جمشیدی مدیر بهره برداری و کنترل شبکه برق کشور با بیان اینکه مصرف فعلی برق نسبت به اوایل هفته جاری 1500 مگاوات افزایش می یابد، گفت: مصرف برق در کشور به بیش از 72 هزار مگاوات خواهد رسید که در مقایسه با نسبت به مدت مشابه پارسال 6 هزار مگاوات معادل برق مصرفی استان های فارس و بوشهر است.

مدیر بهره برداری و کنترل شبکه برق کشور در خصوص میزان مصرف در بخش های مختلف گفت: در حال حاضر صنایع با 36 درصد و بخش خانگی با 33 درصد بیشترین مصرف برق را دارند.

وی با بیان اینکه مشترکان به ویژه در زمان پیک مصرف یعنی از ساعت 11 تا 17 بر میزان مصرف خود نظارت کنند، گفت: به عنوان مثال مشترکین کولر آبی خود را روی دمای پایین تنظیم کنند و اگر مشترکی کولر گازی دارد دمای آن را تنظیم کنند. در 24 درجه کار هم مصرف برق و هم قبض برق مشترک را کاهش می دهد.

برق 80 دفتر پرمصرف کشور قطع شد
همچنین کامبیز ناظریان، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران از قطعی برق 80 دفتر پرمصرف و آغاز اجرای طرح مدیریت مصرف برق اداری از نیمه خردادماه امسال خبر داد و گفت: امروز برق نیز قطع شد. به 25 دفتر در تهران به دلیل مصرف زیاد.

بیان کرد: تغییر ساعت اداری از ساعت 6 صبح الی 13، خاموش کردن وسایل سرمایشی یک ساعت قبل از تعطیلی ادارات، تنظیم سیستم خنک کننده روی 24 درجه کولر گازی، تنظیم آب کولر گازی با سرعت کم و همچنین استفاده از ژنراتورها برای کاهش مصرف برق در ادارات موثر هستند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=302785

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.