افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 15 October , 2024
0

برقی شدن اسکله کری در تنگستان – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 396953
برقی شدن اسکله کری در تنگستان – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، عقیل امینی ظهر دوشنبه در بازدید از اسکله کری شهرستان تنگستان در نشست صیادان این اسکله اظهار داشت: خوشبختانه امسال پروژه برقی سازی اسکله کری در حال انجام است و به زودی به اتمام می رسد. آگیل امینی افزود: با پایش های انجام شده برای جلوگیری از ورود شن و ماسه […]

به گزارش خبرنگار مهر، عقیل امینی ظهر دوشنبه در بازدید از اسکله کری شهرستان تنگستان در نشست صیادان این اسکله اظهار داشت: خوشبختانه امسال پروژه برقی سازی اسکله کری در حال انجام است و به زودی به اتمام می رسد.

آگیل امینی افزود: با پایش های انجام شده برای جلوگیری از ورود شن و ماسه به اسکله در سال جاری، 10 میلیارد ریال برای تعمیر موج شکن ضلع شمالی از محل اعتبارات تملک املاک شهرستان مصوب شده و در تلاش هستیم تا اقدامات لازم را انجام دهیم. پیگیری برای اختصاص این اعتبار و شروع این پروژه.

امینی درباره مشکل نبود کانکس در این اسکله گفت: ساخت کانکس از دیگر نیازهای این اسکله برای رفاه حال صیادان است که باید برای دریافت اعتبار برای ساخت آن پیگیری شود. از این سایبان

فرمود: نصب بو ورود به اسکله و رفع مشکلات راه دسترسی به اسکله صیادی کری از دیگر خواسته هایی بود که صیادان در این جلسه به آن اشاره کردند.

مدیرکل شیلات استان بوشهر همچنین بر تسریع در رفع موانع و مشکلات این اسکله و سایر اسکله های شهرستان تنگستان برای بهبود خدمات رسانی به صیادان تاکید کرد.

وی بیان کرد: بررسی و رسیدگی به مشکلات جامعه بزرگ صیادی مرتبط با اسکله های صیادی و تلاش برای رفع آنها موجب توسعه و رونق صید و افزایش رضایتمندی می شود و در این زمینه تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

وی با اشاره به ترویج فرهنگ صید قانونی و آگاهی جامعه صیادی در بهره برداری مسئولانه و پایدار از ذخایر و همچنین با اشاره به درخواست های متعدد صیادان منطقه برای مبارزه با صید غیرمجاز گفت: در این زمینه با توجه به این موضوع، جلسات متعددی از جمله ملاقات با رئیس برگزار شد. کل قوه قضائیه، دادستان، فرماندهی مرزبانی و نیروی دریایی سپاه و … انجام شد و تصمیمات مهمی برای رسیدگی به صید غیرمجاز اتخاذ شد و تمام تلاش خود را برای جلب رضایت جامعه محترم صیادی قانون به کار خواهیم بست.

وی افزود: در دستور کار این اداره کل فعالیت های ترویجی و آموزشی صیادان جهت فرهنگ سازی و استفاده پایدار از ذخایر با کمک گروه همت قرار دارد.

در این بازدیدها در هر اسکله با جامعه صیادی به صورت چهره به چهره ملاقات می کنند تا مسائل و مشکلات را بررسی و راهکار ارائه کنند. سلام مناسب برای رفع مشکلات جامعه صیادی برای رونق و توسعه ماهیگیری.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=396953

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.