افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
3

برف و کولاک گردنه چری و شاه منصوری، چهارمحال و بختیاری را بست.

  • کد خبر : 188307
برف و کولاک گردنه چری و شاه منصوری، چهارمحال و بختیاری را بست.

به گزارش رکنا، روح الله غلامی گفت: به دلیل بارش برف و باران در تمامی محورهای ارتباطی استان تردد با زنجیر چرخ امکان پذیر است. وی با بیان اینکه نیروهای راهداری در نقاط برفگیر و جاده ها مستقر هستند از رانندگان خواست از سفرهای غیرضروری خودداری کنند. به گزارش ایرنا، گردنه چری و شاه منصوری […]

به گزارش رکنا، روح الله غلامی گفت: به دلیل بارش برف و باران در تمامی محورهای ارتباطی استان تردد با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

وی با بیان اینکه نیروهای راهداری در نقاط برفگیر و جاده ها مستقر هستند از رانندگان خواست از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

به گزارش ایرنا، گردنه چری و شاه منصوری در شهرستان کوهرنگ محور ارتباطی شهرکرد از منطقه بازفت به استان خوزستان است که به دلیل بارش شدید برف مسدود شده است.

محورهای ارتباطی عمدتاً کوهستانی و برفی چهارمحال و بختیاری شامل ۲۱۵ کیلومتر راه، یک هزار و ۱۳۶ کیلومتر راه اصلی و فرعی و ۲ هزار و ۳۸۱ کیلومتر راه روستایی است. شهرستان کوهرنگ در 90 کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

هشدار هواشناسی سطح زرد به معنای آگاهی و اقدام در صورت لزوم است و در این سطح هشدار احتمال آسیب یا آسیب نقطه ای وجود دارد.

در سطح هشدار نارنجی به معنای اقدام لازم، احتمال آسیب گسترده زیاد است و در سطح هشدار قرمز باید اقدامات فوری و همه جانبه برای مهار و کنترل خسارات گسترده انجام شود.

چهارمحال و بختیاری سرچشمه رودخانه های زاینده رود، کارون و بخشی از دز است و افزایش یا کاهش بارندگی در این استان استان های خوزستان، اصفهان و فلات مرکزی را تحت تاثیر قرار می دهد.

هم اکنون 450 نیروی راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری با 300 دستگاه خودروی سبک، متوسط ​​و سنگین در 42 جاده استان مستقر و مشغول خدمات رسانی به مردم هستند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=188307

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.