افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
0

برزیل شبکه اجتماعی X را به دلیل فرار از فیلتر جریمه کرد

  • کد خبر : 372881
برزیل شبکه اجتماعی X را به دلیل فرار از فیلتر جریمه کرد

به گزارش بازار، زمانی که ایکس روش دسترسی به سرورهای خود در برزیل را تغییر داد، کاربران برزیلی توانستند به این شبکه اجتماعی دسترسی پیدا کنند. البته این شرکت گفته که این اتفاق به صورت تصادفی رخ داده و ساعاتی بعد دوباره دسترسی مسدود شده است. اکنون دادگاه برزیل این شرکت را به دلیل نقض […]

به گزارش بازار، زمانی که ایکس روش دسترسی به سرورهای خود در برزیل را تغییر داد، کاربران برزیلی توانستند به این شبکه اجتماعی دسترسی پیدا کنند. البته این شرکت گفته که این اتفاق به صورت تصادفی رخ داده و ساعاتی بعد دوباره دسترسی مسدود شده است. اکنون دادگاه برزیل این شرکت را به دلیل نقض فیلترینگ 920 هزار دلار جریمه کرده است.

شبکه اجتماعی X توسط دادگاه برزیل جریمه شد

انجمن ارائه دهندگان اینترنت و مخابرات برزیل (ABRINT) گفت که دسترسی موقت X به دلیل به روز رسانی برنامه Cloudflare است. قبل از این به روز رسانی، X از آدرس های IP خاصی استفاده می کرد که به راحتی مسدود می شدند.

قاضی دادگاه عالی برزیل، الکساندر د مورائس، همچنین گفت که این شرکت به دلیل استفاده از “ترفندی” که به کاربران اجازه می دهد دوباره به X دسترسی پیدا کنند، گناهکار است. او سپس به X گفت که برای هر روز فعالیت در برزیل بیش از 920,000 دلار جریمه خواهد شد. البته در پلتفرم ایلان ماسک آمده است که فعال سازی موقت X در برزیل عمدی نبوده است. البته ABRINT این ادعا را باور نمی کند و می گوید که این اتفاق از روی عمد رخ داده است.

در 3 هفته گذشته، الکساندر. دومارو و حذف حساب هایی که قاضی برای دموکراسی تعیین کرده بود، آنها را مسدود می کنند. به همین دلیل، انتظار می رود که X به زودی در برزیل لو نرود.

در یک مقطع، Starlink، ارائه‌دهنده اینترنت ماهواره‌ای ایلان ماسک، اعلام کرد که به مشتریان خود در برزیل اجازه دسترسی به X را می‌دهد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=372881

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.