افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

برزگر: گندوز می تواند بهتر از بیرانوند باشد/ پرسپولیس دوباره قهرمان می شود – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 320319
برزگر: گندوز می تواند بهتر از بیرانوند باشد/ پرسپولیس دوباره قهرمان می شود – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مطمئنم لیگ بیست و چهارم با قهرمانی پرسپولیس به پایان می رسد زیرا پتانسیل قهرمانی را دارد. محمد برزگر در خصوص وضعیت نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس گفت: خدا را شکر تا اینجای کار پرسپولیس توانسته بازیکنان خوبی بگیرد و فکر می کنم با این بازیکنان و امضای یکی دو […]

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مطمئنم لیگ بیست و چهارم با قهرمانی پرسپولیس به پایان می رسد زیرا پتانسیل قهرمانی را دارد.

محمد برزگر در خصوص وضعیت نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس گفت: خدا را شکر تا اینجای کار پرسپولیس توانسته بازیکنان خوبی بگیرد و فکر می کنم با این بازیکنان و امضای یکی دو نفر دیگر بتوانیم حرفی برای گفتن داشته باشیم. آسیا اما امیدوارم بازیکنان در اردوی ترکیه شرایط بدنی خوبی پیدا کرده باشند تا لیگ را با قدرت شروع کنند.

وی در خصوص مشخص شدن برنامه مسابقات لیگ گفت: همه بازی های پرسپولیس مهم است و نباید هیچ تیمی را دست کم گرفت چرا که پرسپولیس همچنان به قهرمانی نیاز دارد اما من به قهرمانی این تیم در سال جاری امیدوارم و از همه بازیکنان پرسپولیس می خواهم. برای انجام این کار. بهترین چیزی که می توانند بگذارید آنها بازی کنند تا هواداران را خوشحال کنند. مطمئنم لیگ بیست و چهارم با قهرمانی پرسپولیس به پایان می رسد چون پتانسیل قهرمانی را دارد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره آمدن الکسیس گاندوز خاطرنشان کرد: امیدوارم او بتواند در قلبش جایی پیدا کند و شک ندارم اگر این دروازه بان بهترین کیفیت لازم را از خود نشان دهد، هواداران قطعا از او حمایت خواهند کرد. این مدافع الجزایری بهتر از علیرضا بیرانوند بلد است چگونه عمل کند و دروازه پرسپولیس را محکم کند.

برزگر در خصوص جذب چند بازیکن جوان توسط این تیم گفت: قطعا امسال بازی های مهمی در پیش داریم اما امیدوارم گاریدو به این بازیکنان پاداش دهد تا این جوانان کیفیت خود را نشان دهند. چون اینها بازیکنان آینده تیم ملی و پرسپولیس خواهند بود.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)