افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
1

برزگر: کار سخت شده اما هنوز امیدی به صعود هست/ سبک زندگی بازیکنان باید تغییر کند – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 123083
برزگر: کار سخت شده اما هنوز امیدی به صعود هست/ سبک زندگی بازیکنان باید تغییر کند – پرسپولیس نیوز

بازیکن سابق پرسپولیس گفت: یک پیشنهاد برای یحیی گل محمدی دارم و آن اینکه از صبح بازیکنان را در اختیار داشته باشد و به این ترتیب سبک زندگی پرسپولیسی ها بهتر شود. محمد برزگر در گفت وگو با تسنیم، درباره تساوی یک بر یک پرسپولیس و استقلال تاجیکستان در هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان […]

بازیکن سابق پرسپولیس گفت: یک پیشنهاد برای یحیی گل محمدی دارم و آن اینکه از صبح بازیکنان را در اختیار داشته باشد و به این ترتیب سبک زندگی پرسپولیسی ها بهتر شود.

محمد برزگر در گفت وگو با تسنیم، درباره تساوی یک بر یک پرسپولیس و استقلال تاجیکستان در هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: انتظار داشتیم این تیم در این دیدار نتیجه بهتری بگیرد. فصل گذشته که این تیم را بردیم، گفتم تیم تاجیکستان را با یک گل بردیم و نباید به این نتیجه دلخوش باشیم. آنها مشغول کار بر اساس فوتبال خود هستند و انگیزه زیادی دارند و به همین دلیل رقیب آسانی نبودند و نیستند.

و افزود: مشکل اصلی تیم در این دیدار خالی بودن یک مهاجم با کیفیت بین المللی بود. از اول فصل باید فکر می کردند که در چنین دیدار مهمی به این نتیجه نمی رسند. این بازی برای آنها درس عبرتی شد تا تمرکز بیشتری روی بازی داشته باشند و در جذب مهاجمان دقت بیشتری داشته باشند.

مدافع پیشین پرسپولیس درباره تاثیر گسترش سرما در زمین بر شاگردان گل محمدی بیان کرد: باید پذیرفت که حتی پرسپولیس سرماخورده هم نباید چنین تماشایی در زمین داشته باشد و با نماینده تاجیکستان برابری کند. در دوران ورزشی ام قبل از بازی پرسپولیس و برق شیراز در تهران سرما خوردم و تا صبح در تب می سوختم. صبح روز بازی از سرم و آمپول استفاده کردم. اما از آنجایی که تیم به من نیاز داشت، با تمام وجودم بازی کردم و آن بازی به یکی از بهترین بازی های من تبدیل شد. اکنون که همه چیز از تغذیه گرفته تا ویتامین ها و پزشکان در دسترس تیم ها است.

برزگر در خصوص کاهش شانس صعود پرسپولیس از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: 3 امتیاز دیدار مقابل استقلال تاجیکستان حیاتی بود. هنوز امیدی برای صعود وجود دارد. اما کار خیلی سخت شده است. خوبی فوتبال این است که هیچ چیز از قبل مشخص نیست. شاید کمتر کسی فکر می‌کرد که ما مقابل الدیل قطر پیروز می‌شویم و در مورد استقلال تاجیکستان هم همین فکر را می‌کردیم. بنابراین در دو بازی بعدی می توان شرایط متفاوتی ایجاد کرد به شرطی که اعضای تیم بازی استقلال تاجیکستان را فراموش کنند و با جان و دل برای انجام کارهای بزرگ متحد شوند. تیم آنالیز یحیی گل محمدی مطمئنا با دقت بسیار بیشتری نسبت به گذشته شرایط رقبا را بررسی خواهند کرد تا بهترین نتایج را کسب کنند.

وی در خصوص افت بدنی پرسپولیس در دقایق پایانی بازی استقلال تاجیکستان گفت: پرسپولیس امسال از نظر بدنی افت کرده است شاید به این دلیل که در پیش فصل بدنسازی خوبی نداشت. مصدومیت های پی در پی بازیکنان و وخامت جسمانی محسوس همین مشکل را نشان می دهد. با توجه به سابقه پرسپولیس و عوامل موفقیت آن در دوران برونکو، پیشنهادی به یحیی گل محمدی دارم که او و کادرش از مدل برونکو استفاده کنند و بازیکنان را از صبح در اختیار داشته باشند. از سالن های ورزشگاه شهید کاظمی استفاده کنید که تجهیزات خوبی برای اعزام بازیکنان دارد. با این سبک کار سبک زندگی بازیکنان پرسپولیس به صورت عملی و غیرمستقیم بهتر می شود. تیم یحیی با رقابت شدیدی روبرو است، بنابراین بازیکن باید استراحت کافی داشته باشد. نحوه تمرین شما با توجه به شرایط نیز می تواند روی انرژی بازیکنان تاثیر بگذارد.

بازیکن سابق پرسپولیس ادامه داد: در زمان برونکو علاوه بر اینکه تیم صبح در اختیار مربی بود، گفت که بازیکن باید صبحانه را در هتل یا محل تمرین بخورد. از طریق اشتهای بازیکنان در وعده صبحانه، برونکو به طور غیرمستقیم اصول حرفه ای و سبک زندگی آنها را درک می کرد. طبیعتا بازیکنی که دیر خوابیده یا استراحت کافی نداشته است، اشتهای خوبی برای صبحانه ندارد. وقتی بازیکنان قرارداد حرفه ای دارند باید سبک زندگی حرفه ای داشته باشند و استراحت کنند. بازی در استقلال و پرسپولیس یا سایر تیم های بزرگ نیز علاوه بر مزیت هایش سخت است.

برزگر درباره لزوم تغییرات در ساختار دفاعی پرسپولیس بیان کرد: دیدارهای گذشته به ویژه دیدار با صنعت نفت نشان داد که باید در کادر دفاعی پرسپولیس بازنگری شود. این موضوع را یحیی گل محمدی نیز عنوان کرد. کادرفنی پرسپولیس از طریق سیستم بازی، شعاع حرکت بازیکنان و تغییر بازیکنان می تواند ساختار دفاعی را تغییر دهد. شعاع حرکت با توجه به شرایط بازی و قدرت تیم مقابل تنظیم می شود. بنابراین گزینه تعویض پرسنل و انتقال آنها به خط پدافند برای شوک ضروری است. فکر می کنم خروج بازیکن باتجربه و خوبی مثل پورعلی گنجی از ترکیب پرسپولیس هم تاثیر داشت و محسوس است اما در حال حاضر کادرفنی این تیم برای تعویض بازیکن آماده است.

وی با اشاره به دیدار هفته آینده سرخپوشان در لیگ، یادآور شد: بازی پرسپولیس و سپاهان همیشه حساس است، چراکه در حالت عادی دو تیم در مسیر قهرمانی قرار دارند و خود را رقیب مستقیم می دانند. امسال دو تیم برای قهرمانی رقابت دارند و بازی 6 امتیازی است. درست است که پرسپولیس شرایط روحی و روانی خوبی ندارد و سپاهان با آمادگی روحی بالایی برای پیروزی 9-0 تمرین می کند. اما یحیی گل محمدی آنقدر توانایی دارد که با کار انگیزشی و تمرینات ذهنی تیم را برای این دیدار آماده کند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)