افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
2

برزگر: لگد زدن به گل محمدی که جام های زیادی را به دست آورده، خودزنی است/فوتبال بد خود را به پرسپولیس نشان داد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 145908
برزگر: لگد زدن به گل محمدی که جام های زیادی را به دست آورده، خودزنی است/فوتبال بد خود را به پرسپولیس نشان داد – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: گل محمدی متعلق به پرسپولیس است و بی رحمانه او را که جام های قهرمانی را برای پرسپولیس به ارمغان آورد، ظلم و خودپسند است. محمد برزگر در گفت وگو با آنا درباره حذف پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا با شکست مقابل الدحیل قطر اظهار کرد: پرسپولیس بازی را هجومی آغاز […]

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: گل محمدی متعلق به پرسپولیس است و بی رحمانه او را که جام های قهرمانی را برای پرسپولیس به ارمغان آورد، ظلم و خودپسند است.

محمد برزگر در گفت وگو با آنا درباره حذف پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا با شکست مقابل الدحیل قطر اظهار کرد: پرسپولیس بازی را هجومی آغاز کرد و مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشت. او خیلی زود یک گل زد، اما قانون پنج دقیقه را رعایت نکرد. قانون پنج دقیقه در فوتبال که شامل پنج دقیقه اول و آخر هر نیمه و پس از به ثمر رسیدن گل می شود. دو دقیقه بعد از گل پرسپولیس، الدیل بازی را به تساوی کشاند و روحیه این تیم برای حفظ نتیجه عالی بود. پرسپولیس که انتظار این گل را نداشت به دنبال جبران گل خورده بود اما عدم دقت در موفقیت ضربات آخر مشهود بود.

الدحیل آرزوی شکست پرسپولیس را نداشت

وی ادامه داد: پرسپولیس به یک مهاجم گلزن نیاز دارد و در دیدار مقابل الدحیل بار دیگر به دلیل نداشتن مهاجم خارجی خوب به نتیجه مطلوب نرسید. الدحیل از ابتدا به سمت بلوک دفاعی رفت و خیلی راحت توانست بیش از یک گل برای این تیم به ثمر برساند اما پرسپولیسی ها از فرصت ها استفاده نکردند. متأسفانه گیورگی گلسیانی بهترین شانس این تیم برای زدن گل دوم را دارد و دو دقیقه بعد با برخورد به تیرک دروازه، الدحیل یک گل دیگر به ثمر رساند و امیدها بر باد رفت. ما از این حذف شوکه شده ایم در حالی که پرسپولیس مستحق چنین شکستی نبود. فوتبال جنبه بد خود را به پرسپولیس نشان داد و آن روز برای این تیم نبود. شرایط مسابقه کاملاً به نفع الدیل بود و این تیم حتی رویای برد را هم در سر نمی پروراند اما دیدیم که نتیجه به سود تیمی بود که بد شکست نخورد بلکه به حداکثر امتیاز رسید. مسابقه. .

گل محمدی پرسپولیسی است.

پیشکسوت پرسپولیس در واکنش به شعارهایی که هواداران علیه یحیی گل محمدی و رضا درویش، سرمربی تیم و مدیرعامل باشگاه سر دادند، گفت: چنین رفتاری اصلا حرفه ای و اخلاقی نیست. گل محمدی با دست خالی روی نیمکت مانده بود و نتوانست از پس این شکست بربیاید. او فردی است که پرسپولیس را به فینال لیگ قهرمانان آسیا رساند و با این تیم قهرمان لیگ دسته اول، جام حذفی و سوپرلیگ شد. یک سری تماشاگران فرصت طلب که نمی دانند خط خود را از کجا کشیده اند علیه سرمربی تیم شعار می دهند و عده ای از هواداران که خجالت زده و تحت تاثیر جو باقی می مانند، سودجویان و فرصت طلبان را همراهی می کنند. گل محمدی سرمربی شایسته، کارآمد، آگاه و با اخلاق پرسپولیس است. اگر گلسیانی یک پنالتی می زد و پرسپولیس پیش می رفت این فرصت طلبان مربی را تشویق می کردند. گل محمدی پرسپولیسی است و بی رحمانه او را که جام های قهرمانی را برای پرسپولیس به ارمغان آورد، ظالمانه و خود شیفته است.

درویش هم برای پرسپولیس زحمت کشیده است.

برزگر خاطرنشان کرد: باشگاه بودجه مشخصی دارد و الان به حق یا نادرست بر اساس بودجه بازیکن جذب می کند. درویش هم برای پرسپولیس زحمات زیادی کشیده و الان وقت صحبت درباره رفتن مدیرعامل این باشگاه نیست. زمانی که قانون محدودیت بودجه برای باشگاه تعیین می شود، مدیریت امکان جذب بازیکنان مورد نظر مربی را رد می کند. فوتبال ایران را باید از ریشه بازسازی کرد. 10 سال متوالی باید به فوتبال پایه رسیدگی شود، پول پایه تامین شود، جلوی فساد گرفته شود، به مربیان ارزش داده شود، آن وقت نسل جدید فوتبال ایران ساخته می شود، اما وقتی فوتبال پایه ما اهمیت می دهیم، ما با کمبود بازیکن مواجه خواهیم بود و تیم های بزرگ ما نیز مشکل دارند. زمانی که مربیان پایه پایین دستمزد می گیرند و معیشت آنها به خطر می افتد، برخی مجبور می شوند به بازیکنان این فرصت را بدهند که با پول اضافی پیشرفت کنند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)