افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
3

برزگر: رفیعی یکی از ضعیف ترین بازیکنان پرسپولیس بود/ فولاد را باید شکست دهیم – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 338246
برزگر: رفیعی یکی از ضعیف ترین بازیکنان پرسپولیس بود/ فولاد را باید شکست دهیم – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به نظرم سروش رفیعی یکی از ضعیف ترین بازیکنان پرسپولیس در دو بازی اخیر بود و جای تعجب است که با این همه تجربه همچنان در زمین اشتباهات عجیبی انجام می دهد. محمد برزگر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا درباره تساوی پرسپولیس مقابل تراکتورسازی در هفته دوم لیگ […]

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به نظرم سروش رفیعی یکی از ضعیف ترین بازیکنان پرسپولیس در دو بازی اخیر بود و جای تعجب است که با این همه تجربه همچنان در زمین اشتباهات عجیبی انجام می دهد.

محمد برزگر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا درباره تساوی پرسپولیس مقابل تراکتورسازی در هفته دوم لیگ برتر گفت: این تیم خدا را شکر توانست با یک امتیاز در ورزشگاه یادگار امام و در حضور 90 هزار تماشاگر به تهران بازگردد. فکر می کنم در خط دفاع عملکرد خوبی نداشتیم و در کل در مناطق مختلف خیلی خوب نبودیم. اما راه زیادی در پیش است و بازی های زیادی باقی مانده است و امیدوارم هواداران صبور باشند.

وی در خصوص اخراج سروش رفیعی در این دیدار گفت: به نظرم سروش رفیعی یکی از ضعیف ترین بازیکنان پرسپولیس در دو دیدار اخیر بود و جای تعجب دارد که با این همه تجربه همچنان در زمین اشتباهات عجیبی انجام می دهد. امیدوارم در بازی های بعدی بتواند کیفیت خود را بالا ببرد چرا که بازیکنان باتجربه باید عصای دست کادرفنی باشند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره درخشش گندوز گفت: اگر این دروازه بان نبود در دیدار مقابل تراکتورسازی گل های بیشتری می زدیم. امیدوارم بازیکنان به خود بیایند و بدانند که هر بازی برای تیم مهم است. با عملکردی که از گندوز دیدیم می توانم بگویم این دروازه بان در ادامه فصل به یکی از ستاره های اصلی تیم تبدیل خواهد شد.

آیا برزگر به این فکر می کند که آیا پرسپولیس می تواند تا نیم فصل به بالای جدول برسد؟ وی یادآور شد: تا زمانی که موضوع ورزشگاه ها حل نشود نمی توان گفت که تیم می تواند به اوج برگردد، زیرا پرسپولیس با هوادارانش در حال قوت گرفتن است و بازی در شهرهای دیگر برای ما خوب نیست.

وی درباره دیدار آینده این تیم مقابل فولاد خوزستان گفت: این دیدار تقابل دو تیم فعلی و سابق پرسپولیس است. باید در این دیدار پیروز شویم تا شرایط خوبی در جدول پیدا کنیم. امیدوارم بازیکنان از فضای مجازی دور بمانند و تمام حواس خود را به بازی ها معطوف کنند چرا که فصل سختی در پیش داریم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)