افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
1

بررسی 27 خانه پلاک قرمز در شوش و هرندی / هشدار پلیس به صاحبان خانه های متروکه

  • کد خبر : 122861
بررسی 27 خانه پلاک قرمز در شوش و هرندی / هشدار پلیس به صاحبان خانه های متروکه

به گزارش رکنا، سردار عباسعلی محمدیان وی در حاشیه اجرای طرح ساماندهی و پاکسازی مناطق شوش، مولوی و هرندی که ظهر امروز در محل کلانتری مولوی برگزار شد، اظهار کرد: طرح پاکسازی مناطق شوش، مولوی و هرندی با هدف انجام طرح پاکسازی مناطق شوش، مولوی و هرندی انجام شد. جمع آوری معتادان، دستگیری فروشندگان مواد […]

به گزارش رکنا، سردار عباسعلی محمدیان وی در حاشیه اجرای طرح ساماندهی و پاکسازی مناطق شوش، مولوی و هرندی که ظهر امروز در محل کلانتری مولوی برگزار شد، اظهار کرد: طرح پاکسازی مناطق شوش، مولوی و هرندی با هدف انجام طرح پاکسازی مناطق شوش، مولوی و هرندی انجام شد. جمع آوری معتادان، دستگیری فروشندگان مواد مخدر، دستگیری سارقان و دستگیری اراذل و اوباش در 24 ساعت گذشته در این مناطق اجرا شده است.

وی با بیان اینکه اقدامات مستمری برای پاکسازی مناطق شوش، هرندی، مولوی و دروازه غار از وجود جرائم و معتادان متجاهر انجام شده است، گفت: همانطور که به مردم قول داده بودیم از بیست و ششم در این مناطق حضور پررنگی داشته ایم. بهمن سال گذشته و ما مجاز به انجام آن هستیم. اجازه حضور معتادان را نخواهیم داد. حضور پلیس ادامه خواهد داشت و همواره با مجرمان، اغتشاشگران، برخورد خواهد کرد. فروشندگان مواد و با سارقان و … برخورد کرده ایم و معتادان را نیز جمع آوری کرده ایم.

رئیس پلیس پایتخت یکی از معضلات این محله ها را خانه های موسوم به نشان قرمز اعلام کرد و گفت: با اقدامات پلیس حتی در صورت عدم حضور مردم. معتادان مواد آنها در این محله ها دیده نمی شوند، اما شب ها یا در مناسبت هایی این معتادان همچنان از این محله ها تردد می کنند، هرچند تردد آنها بسیار کم و کم است. این افراد به خانه های به اصطلاح پلاک قرمز مراجعه می کنند و آنجا را به محلی برای مصرف مواد مخدر تبدیل کرده اند.

محمدیان ادامه داد: در این راستا برای اولین بار طرح شناسایی و رسیدگی به خانه های مخفی و پلاک های قرمز را آغاز کردیم. خوشبختانه هماهنگی خوبی بین نیروی انتظامی و شهرداری ایجاد شد و همکارانم موفق به شناسایی و پلمپ 27 منزل و 40 مرکز نگهداری زباله که معتادان متجاهر بودند و محل اختفای آنها چیست، شدند.

پلیس به صاحبان خانه های متروکه در دروازه غار هشدار می دهد

وی با بیان اینکه یک هزار و 400 اتباع خارجی مراجعه کننده به این مراکز شناسایی و بازداشت شدند، گفت: همچنین چندین مرکز فسق و فجور نیز شناسایی و پلمپ شد. امیدواریم بتوانیم قسمت پنهان این ماجرا که همان پلاک های قرمز است را روشن کنیم و در همین راستا به صاحبان این خانه ها هشدار می دهم که نسبت به تعیین تکلیف املاک خود اقدام کنند و آنها را رها نکنند.

فرمانده انتظامی تهران ادامه داد: با همکاری شهرداری این منازل را حصارکشی و ورودی ها را مسدود کرده ایم و شاخه های آنها را هم قطع کرده ایم تا پاتوق مجرمان نشود. درخواست ما از قوه قضائیه و شهرداری این است که تکلیف این مکان ها یعنی خانه های پلاک قرمز را مشخص کنند.

وی درباره شباهت برخی افراد معتاد به جعبه مقوایی به معتادان نیز گفت: برخی افراد معتاد نیستند بلکه معتاد به جعبه های مقوایی هستند و به دلایلی مانند کهولت سن و … خواب دیده اند.

محمدیان با بیان اینکه در طرح اخیر چندین شرور، توزیع کننده مواد مخدر و سارق نیز دستگیر شدند، گفت: حضور پلیس در محله های شوش، مولوی، هرندی و …. ادامه خواهد داشت و این موضوع در راستای درخواست ها و مطالبات است. از اهالی محترم این محله ها نیروی انتظامی است

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=122861

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.