افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

بررسی وضعیت 13 ورزشگاه ایران/بدون موقعیت VAR و هتل 5 ستاره! – خبرگزاری بیشتر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 368141
بررسی وضعیت 13 ورزشگاه ایران/بدون موقعیت VAR و هتل 5 ستاره! – خبرگزاری بیشتر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، فوتبال ایران در فصل جدید با مشکل زمین مناسب برای برگزاری مسابقات مواجه است و تیم ملی فوتبال کشورمان علاوه بر تیم های باشگاهی، برای میزبانی از حریفان خود در مقدماتی جام جهانی 2026 نیز با مشکل مواجه است. و برگزاری دیدار مقابل قرقیزستان در ورزشگاه فولادشهر حواشی زیادی ایجاد کرد. […]

به گزارش خبرنگار مهر، فوتبال ایران در فصل جدید با مشکل زمین مناسب برای برگزاری مسابقات مواجه است و تیم ملی فوتبال کشورمان علاوه بر تیم های باشگاهی، برای میزبانی از حریفان خود در مقدماتی جام جهانی 2026 نیز با مشکل مواجه است. و برگزاری دیدار مقابل قرقیزستان در ورزشگاه فولادشهر حواشی زیادی ایجاد کرد.

ورزشگاه آزادی

بازسازی ورزشگاه آزادی از نیمه دوم سال 1401 آغاز شد و هنوز به بهره برداری نرسیده است. با توجه به قدمت این ورزشگاه که بیش از 50 سال قدمت دارد، مسئولان مربوطه قصد دارند ورزشگاهی مجهز را برای برگزاری مسابقات آماده کنند. سال گذشته این ورزشگاه مورد استفاده تیم های استقلال تهران و پرسپولیس و همچنین مسابقات تیم ملی قرار گرفت اما پس از پایان فصل بیست و سوم، مسئولان اجازه برگزاری هیچ گونه رویداد ورزشی در این ورزشگاه را تا زمان تکمیل کامل آن ندادند. عملیاتی . مهدی نصیبی مدیر مجموعه ورزشی آزادی در تازه ترین صحبت های خود اعلام کرده است که این ورزشگاه در آذرماه آماده بهره برداری می شود و می تواند میزبان مسابقات لیگ برتر و همچنین مسابقات مقدماتی جام جهانی 2026 باشد.

ورزشگاه نقش جهان اصفهان

تیم فوتبال سپاهان بازی های خانگی خود را در ورزشگاه نقش جهان اصفهان انجام می داد اما به دلیل کیفیت پایین چمن این ورزشگاه، چمن این ورزشگاه در مرحله پلی آف لیگ نخبگان آسیا مقابل شباب آل به طور کامل تخریب شد. -اهلی امارات و به درخواست مدیران باشگاه سپاهان رول های جدید نصب کنید. اما مشکل اینجاست که چمن نورد شده در کشور وجود ندارد و مدیران این باشگاه به فکر کاشت چمن جدید یا دادن مجوز واردات چمن نورد از خارج از کشور هستند تا هر چه زودتر این ورزشگاه را برای این مسابقات آماده کنند. تا زمان آماده شدن ورزشگاه نقش جهان برای میزبانی بازی ها، دیدارهای خانگی این تیم در ورزشگاه فولادشهر برگزار می شود.

بررسی وضعیت 13 ورزشگاه ایران/بدون موقعیت VAR و هتل 5 ستاره!

ورزشگاه یادگار امام

این ورزشگاه از کیفیت چمن خوبی برخوردار است و دیدارهای خانگی تراکتورسازی نیز در این ورزشگاه برگزار می شود و حتی تیم ملی ایران روز دوشنبه 3 مهرماه در یادگار امام میزبان تیم ملی قطر خواهد بود. یکی از مشکلات ورزشگاه یادگار امام نبود مکان مناسب برای استفاده از سیستم داور ویدیویی VAR است و راه های رسیدن به این ورزشگاه نیز اصلاح شده است اما همچنان نیاز به اصلاح دارد. در حال حاضر ورزشگاه یادگار امام یکی از ورزشگاه های مناسب برای برگزاری مسابقات ملی و باشگاهی در ایران به شمار می رود.

بررسی وضعیت 13 ورزشگاه ایران/بدون موقعیت VAR و هتل 5 ستاره!
جایگاه VAR در ورزشگاه یادگار امام در دیدار تراکتورسازی و پرسپولیس

ورزشگاه رمو سیروس انزلی

تیم فوتبال ملوان بازی های خانگی خود را در ورزشگاه سیروس انزلی جشن می گیرد. این ورزشگاه قبل از شروع مسابقات لیگ برتر فصل جدید توسط اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان و باشگاه ملوان بازسازی شد اما همچنان با کیفیت نامطلوب زمین چمن روبرو بود که در زمان استراحت بین مسابقات لیگ برتر به دلیل برگزاری جشن بازی های تیم ملی در فیفادی رخ داد، چمن این ورزشگاه ترمیم شد تا شرایط بهتری برای برگزاری جشن بازی فراهم شود.

بررسی وضعیت 13 ورزشگاه ایران/بدون موقعیت VAR و هتل 5 ستاره!

ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان و شهدای مس کرمان

استان کرمان یکی از معدود استان های ایران است که دارای ورزشگاه های استاندارد است. ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان توسط تیم گل گهر سیرجان و ورزشگاه شهدای مس در اختیار تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان است. یکی از مشکلات استان کرمان برای عدم میزبانی مسابقات ملی، نبود هتل 5 ستاره مجهز است به طوری که فوتبالدوستان در این استان از میزبانی مسابقات ملی و بین المللی محروم هستند.

بررسی وضعیت 13 ورزشگاه ایران/بدون موقعیت VAR و هتل 5 ستاره!

ورزشگاه شهدا فولاد

این ورزشگاه یکی از جدیدترین و استانداردترین ورزشگاه های ایران به شمار می رود. تیم فوتبال فولاد خوزستان بازی های خانگی خود را در این ورزشگاه برگزار می کند و چمن مرغوبی دارد. مسئولان باشگاه فولاد هنوز مکان مناسبی را برای قرارگیری سیستم و تجهیزات داوری ویدئویی در این ورزشگاه در نظر نگرفته اند، بنابراین عدم وجود VAR همچنان در مسابقات فولاد به چشم می خورد.

بررسی وضعیت 13 ورزشگاه ایران/بدون موقعیت VAR و هتل 5 ستاره!

ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر

این ورزشگاه مورد استفاده تیم فوتبال نساجی است و در هفته های اخیر با تلاش مالک این باشگاه بازسازی شده و تیم سیستم داور ویدئویی روز چهارشنبه 7 شهریور برای دیدار با استقلال تهران که قرار است برگزار شود وارد این ورزشگاه شد. روز جمعه برگزار خواهد شد. 30 سپتامبر. این استادیوم قبل از بازسازی درهای کافی برای ورود و خروج هواداران نداشت و سطح لوکس ورزشگاه نیز کافی نبود. در آخرین اقدام، صندلی های این ورزشگاه نیز شماره گذاری شده است تا تماشاگران بتوانند در صندلی های خود مستقر شوند.

بررسی وضعیت 13 ورزشگاه ایران/بدون موقعیت VAR و هتل 5 ستاره!

ورزشگاه شهید نصیری یزد

این ورزشگاه در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال برای اولین بار شاهد میزبانی تیم چادرملو اردکان نساجی در لیگ برتر با حضور تماشاگران زن و مرد بود. متولیان ورزش استان یزد ورزشگاه خود را با توجه به مطالبات سازمان لیگ بازسازی کردند تا بتوان از آن در لیگ برتر استفاده کرد و مصوبات لازم نیز صادر شد. روشنایی ورزشگاه، بهبود کیفیت چمن و غیره. یکی از اقداماتی است که برای بازسازی ورزشگاه شهید نصیری انجام شده است.

بررسی وضعیت 13 ورزشگاه ایران/بدون موقعیت VAR و هتل 5 ستاره!

علاوه بر ورزشگاه های مذکور، ورزشگاه های امام خمینی (ره) اراک و سردار آزادگان قزوین نیز از ابتدا شرایط نهایی را برای برگزاری مسابقات مطابق با خواسته کنفدراسیون فوتبال آسیا داشتند و در هفته های پایانی لیگ برتر همچنین میزبان بازی های استقلال تهران و پرسپولیس بود. البته هر دو ورزشگاه با ایرادات جزئی مواجه هستند که مشکلی برای ادامه مسابقات به نظر نمی رسد. علاوه بر این ورزشگاه پاس تهران از چمن مرغوبی برخوردار است اما شرایط برای حضور هواداران در این ورزشگاه مهیا نیست و به ندرت مسابقات لیگ برتر در این ورزشگاه برگزار می شود.

با تلاش داوران، ورزشگاه شهدای شهر قدس تا حد زیادی توانسته خود را برای مسابقات آماده کند، اما دیدار استقلال ایران و الغرافه قطر با مشکلات فراوان و بی کیفیتی این تیم همراه بود. چمن ورزشگاه و همچنین مسائلی مانند قطعی برق و … باعث شد تا احتمال برگزاری دیگر مسابقات آسیایی در این ورزشگاه منتفی شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=368141

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.