افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
4

بررسی مختصر Moto Razer 40; گوشی تاشو که جیب شما را خالی نمی کند!

  • کد خبر : 34727
بررسی مختصر Moto Razer 40;  گوشی تاشو که جیب شما را خالی نمی کند!

حدود یک ماه از عرضه نسخه استاندارد موتورولا ریزر 40 (Motorola Razr 40) می گذرد و امسال موتورولا این مدل را به همراه یک مدل اولترا با مشخصات پیشرفته تری عرضه کرده است. Razer 40 Ultra جدیدترین و بهترین فناوری موتورولا را با قیمتی عالی ترکیب می کند، در حالی که Razer 40 […]


حدود یک ماه از عرضه نسخه استاندارد موتورولا ریزر 40 (Motorola Razr 40) می گذرد و امسال موتورولا این مدل را به همراه یک مدل اولترا با مشخصات پیشرفته تری عرضه کرده است. Razer 40 Ultra جدیدترین و بهترین فناوری موتورولا را با قیمتی عالی ترکیب می کند، در حالی که Razer 40 استاندارد نسخه کمی ضعیف تر از همان گوشی با قیمت بسیار پایین تر است، بنابراین می تواند طیف وسیع تری از خریداران را جذب کند.

طبق روال معمول بخش بررسی کوتاه، کار خود را با بررسی محتویات جعبه شروع می کنیم. Moto Razr 40 در یک جعبه نسبتا کوچک همراه با یک کابل USB و یک قاب شفاف دو تکه عرضه می شود. از آنجایی که یافتن قاب محافظ برای گوشی های تاشو سخت است، وجود این لوازم جانبی در جعبه یک مزیت بزرگ است. علاوه بر همه اینها، موتورولا یک شارژر 33 واتی در جعبه تعبیه کرده است، اما به خاطر داشته باشید که سرعت شارژ باتری تنها 30 وات است و قرار نیست از تمام توان شارژر استفاده کند.

Moto Razr 40 یک گزینه ایده آل برای آن دسته از کاربرانی است که به دنبال یک گوشی تاشو هستند اما نمی خواهند تمام پس انداز خود را صرف آن کنند. با این حال، تا حد زیادی همان صفحه نمایش تاشو 6.9 اینچی LTPO AMOLED که در مدل Ultra می بینیم، ویژگی اصلی این گوشی محسوب می شود و خریداران در این زمینه ضرر زیادی نمی کنند. ما می گوییم که آنها چیز زیادی را از دست نمی دهند، زیرا نرخ به روز رسانی صفحه نمایش Moto Razer 40 در 144 هرتز از 165 هرتز مدل Ultra محدود شده است، که این یک نقطه ضعف نیست. صفحه نمایش خارجی دوم کوچکتر است، با این حال، اگرچه اندازه آن 1.5 اینچ است، اما هنوز قدیمی و با کیفیت است.

بررسی مختصری از Moto Razer 40

این گوشی هوشمند تاشو از تراشه پردازنده نسل 1 اسنپدراگون 7 بهره می برد که اگر به نتایج بررسی های بالا نگاه دقیق تری بیندازیم، می بینیم که تقریباً همان اسنپدراگون 778G تغییر نام یافته است. این پردازنده جزو مدل های میان رده محسوب می شود و قادر است تمامی بازی ها و برنامه های موجود در فروشگاه گوگل پلی را اجرا کند. پیکربندی حافظه Moto Razer 40 نیز از 128.8 گیگابایت شروع می شود و در بهترین حالت به 256.12 گیگابایت می رسد.

بررسی مختصری از Moto Razer 40

تنظیمات دوربین در نسخه استاندارد Moto Razr 40 بسیار شبیه به مدل Ultra است، با این تفاوت که دوربین اصلی با یک واحد 64 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.7 و لرزشگیر اپتیکال جایگزین شده است. دوربین فوق عریض یک سنسور 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 و میدان دید 120 درجه و دوربین سلفی یک سنسور 32 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 است که در مدل اولترا نیز استفاده شده است.

یکی از جنبه های جذاب Moto Razer 40 ظرفیت باتری آن است. مدل استاندارد دارای باتری بزرگتر 4200 میلی آمپر ساعتی است که به خودی خود قابل توجه است، زیرا این روزها تعداد زیادی از تلفن های تاشو چنین باتری بزرگی را ارائه نمی دهند. همچنین مانند مدل اولترا، Moto Razer 40 نیز از شارژ بی سیم و شارژ سیمی 30 واتی پشتیبانی می کند.

بررسی مختصری از Moto Razer 40

در مجموع، به نظر می رسد که موتورولا امسال با Moto Razer 40 Ultra موفق به تولید یک گوشی تاشو میان رده بسیار امیدوارکننده شده است و با ارائه این مدل مقرون به صرفه تر، مخاطبان به سری Razer بیشتر از همیشه دسترسی پیدا می کنند. البته گوشی های تاشو هنوز در مراحل ابتدایی خود هستند و به عنوان محصولات نوظهور به حساب می آیند، بنابراین قیمت آن ها هنوز بسیار بالاتر از مدل های معمولی است و هنوز نتوانسته اند به جریان اصلی تبدیل شوند.

Moto Razer 40 در رنگ‌های سبز، کرم و یاسی عرضه می‌شود و برای نسخه پایه ۸/۱۲۸ گیگابایتی ۳۹۹۹ یوان (۵۶۲ دلار) و برای نسخه ۲۵۶/۱۲ گیگابایتی ۴۶۹۹ یوان (۶۶۰ دلار) قیمت دارد. این گوشی تاشو در آمریکای شمالی با نام Razer به فروش می رسد و قیمت پایه تعیین شده در اروپا 799 یورو است.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=34727

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.