افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

بررسی سفره شش گروه ایرانی/ نوجوانان منتظر روز سرنوشت – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 129216
بررسی سفره شش گروه ایرانی/ نوجوانان منتظر روز سرنوشت – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر ، با پایان دور دوم رقابت های جام جهانی زیر 17 سال اندونزی، همه تیم ها دو بازی خود را انجام دادند تا شانس صعود و حذفی تیم ها تا آخرین روز این مسابقات تمدید شود. طبق آیین نامه این مسابقات دو تیم اول از گروه های شش گانه به همراه […]

به گزارش خبرنگار مهر ، با پایان دور دوم رقابت های جام جهانی زیر 17 سال اندونزی، همه تیم ها دو بازی خود را انجام دادند تا شانس صعود و حذفی تیم ها تا آخرین روز این مسابقات تمدید شود.

طبق آیین نامه این مسابقات دو تیم اول از گروه های شش گانه به همراه 4 تیم برتر تیم سوم به مرحله یک هشتم نهایی راه پیدا می کنند و در صورت تساوی با تفاضل گل مشخص می شود. . .

مرحله نهایی این مسابقات در روزهای 25، 26 و 27 آبان ماه برگزار می شود تا 16 تیم راه یافته به مرحله حذفی مشخص شوند.

برنامه کامل سومین دوره این مسابقات به شرح زیر است:

25 نوامبر ساعت 12:30
گروه الف

* نوجوانان اکوادور – نوجوانان پاناما
* نوجوانان مراکشی – نوجوانان اندونزیایی

25 نوامبر ساعت 15:30
گروه B

* نوجوانان کانادایی – نوجوانان مالی
* نوجوانان ازبکستان – جوانان اسپانیا

26 نوامبر ساعت 12:30
گروه C

*نوجوانان ایرانی – نوجوانان کالدونیای جدید
* جوانان برزیل – جوانان انگلستان

26 نوامبر ساعت 15:30
گروه D

* نوجوانان لهستان – جوانان آرژانتین
* نوجوانان از سنگال – نوجوانان از ژاپن

27 نوامبر ساعت 12:30
گروه E

* نوجوانان آمریکایی – نوجوانان فرانسوی
* نوجوانان از بورکینافاسو – نوجوانان از کره جنوبی

27 نوامبر ساعت 15:30
گروه F

* جوانان آلمان – جوانان ونزوئلا
* نوجوانان نیوزلند – نوجوانان مکزیک

گروه A: میزبان هنوز شانس صعود دارد

در این گروه اکوادور با 4 امتیاز صدرنشین است و مراکش با 3 امتیاز، اندونزی با 2 امتیاز و پاناما با 1 امتیاز در رده های بعدی قرار دارند.

در روز آخر تیم های جوانان اکوادور به مصاف پاناما می روند و مراکش میزبان اندونزی خواهد بود. تیم اندونزی کار سختی مقابل مراکش پیش رو دارد اما برای راهیابی به عنوان یکی از دو تیم اول این گروه راهی جز شکست تیم قدرتمند مراکش ندارد.

گروه B: ازبکستان سخت کار می کند تا صعود کند

در این گروه اسپانیا با 6 امتیاز صدرنشین است. تیم های مالی و ازبکستان سه امتیازی هستند و مالی به دلیل تفاضل گل بهتر در رده دوم قرار دارد. کانادا بدون امتیاز در انتهای جدول قرار دارد.

اسپانیا با 6 امتیاز تقریباً صعودش به مرحله بعد قطعی شده و در روز آخر باید به مصاف ازبکستان برود. تیم جوانان مالی نیز باید به مصاف کانادا برود که با توجه به دو دیدار قبلی به نظر می رسد مشکلی مقابل کانادا نداشته باشد و در صورت پیروزی، صعودشان به مرحله بعد قطعی می شود.

بررسی سفره شش گروه ایرانی/نوجوانان منتظر روز سرنوشت

گروه ج: نوجوانان ایرانی بدون اما و اگر به دنبال ارتقا هستند

در این گروه انگلیس با 6 امتیاز صدرنشین است. برزیل و ایران سه امتیازی هستند اما برزیلی ها با تفاضل گل بهتر در رده دوم و نوجوانان ایران سوم هستند. تجهیزات “کالدونیای جدیدهمچنین در انتهای جدول قرار دارد.

در روز آخر نوجوانان ایرانی باید به مصاف تیم بروندکالدونیای جدیدبروند که در دو بازی قبلی خود مقابل برزیل و انگلیس عملکرد بسیار ضعیفی از خود نشان داده و در مجموع 19 گل دریافت کرده است، به نظر نمی رسد کسب سه امتیاز مقابل این تیم برای جوانان ایران سخت باشد. تیم ایران با 6 امتیاز این تیم را شکست داد، صعود شما به مرحله بعد قطعی خواهد شد و برای تعیین رتبه اول یا دوم باید منتظر نتیجه بازی انگلیس و برزیل باشید.

بررسی سفره شش گروه ایرانی/نوجوانان منتظر روز سرنوشت

گروه D: امکان مبارزه 3 تیم برای کسب 6 امتیاز

در این گروه تیم نوجوانان سنگال موفق شده است با 6 امتیاز صدرنشین شود آرژانتین و ژاپن هر دو سه امتیازی هستند آرژانتین آنها به دلیل تفاضل گل بهتر در رده دوم و ژاپن در رده سوم قرار دارند. تیم لهستان که در این جام عملکرد ضعیفی داشت در رده چهارم قرار دارد.

آرژانتین در آخرین روز از رده جوانان باید به مصاف لهستان برود که با احتساب نتایج ضعیف لهستان امیدوار است بتواند سه امتیاز این دیدار را به دست آورد. سایر دیدارهای این گروه را سنگال و ژاپن برگزار خواهند کرد. نوجوانان سنگال با پیروزی مقابل جوانان آرژانتین و لهستان علمکرد درخشش خود را نشان داده اند اما در آن سوی میدان ژاپنی ها امیدوارند با شکست این تیم آفریقایی شانس صعود خود را افزایش دهند.

بررسی سفره شش گروه ایرانی/نوجوانان منتظر روز سرنوشت

گروه E: فرانسه و آمریکا کار را انجام دادند

در گروه پنجم جام جهانی تکلیف تیم های صعود کننده به مرحله بعد من آن را مشخص می کنم این کار انجام شد و فرانسه و آمریکا با 6 امتیاز به مرحله حذفی راه یافتند و کره جنوبی و بورکینافاسو صفر امتیاز دارند. جدال فرانسه و آمریکا در آخرین روز برای مشخص شدن تیم صعود کننده است.

نبرد کره جنوبی و بورکینافاسو تنها در صورتی تشریفاتی نخواهد بود که تیم پیروز بتواند با سه امتیاز این دیدار به مصاف سایر گروه ها برود تا در جمع چهار تیم برتر سوم قرار گیرد. تیم ها در شش گروه گنه رسیدن به دور حذفی

بررسی سفره شش گروه ایرانی/نوجوانان منتظر روز سرنوشت

گروه F: آلمان، تنها شانس مکزیک

در آخرین گروه جام جهانی جوانان، آلمان با 6 امتیاز راهی مرحله حذفی شد. ونزوئلا با چهار امتیاز دوم است. مکزیک و نیوزلند با یک و صفر امتیاز سوم و چهارم هستند.

در سومین دیدار دو تیم برتر آلمان و ونزوئلا به مصاف یکدیگر خواهند رفت. در صورتی که تیم جوانان ونزوئلا موفق به کسب امتیاز در این دیدار شود، همراه با آلمان به مرحله حذفی صعود خواهد کرد. تیم های جوانان مکزیک نیز باید به مصاف نیوزلند بروند. تنها شانس مکزیک برای صعود به دور بعد، نیوزلند است abboud و از طرفی آلمان می تواند ونزوئلا را شکست دهد. با این حال باید تفاضل 5 گل در تفاضل گل این دو تیم را در نظر بگیرید.

بررسی سفره شش گروه ایرانی/نوجوانان منتظر روز سرنوشت

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=129216

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.