افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
2

بررسی جامع پر فروش ترین شکم بند های بازار – شکم بند طبی چه مدلی بخرم خوبه | اسمارتک نیوز

  • کد خبر : 98345
بررسی جامع پر فروش ترین شکم بند های بازار – شکم بند طبی چه مدلی بخرم خوبه | اسمارتک نیوز

شکم بند های طبی سالیان سال است که وارد زندگی انسان ها شده اند. نخستین دلیل شهرت شکم بند ها به مسائل پزشکی باز می گردد ؛ چراکه در ترمیم ، دارای تأثیر عجیب و شگفت انگیزی می باشد.انواع شکم بند های طبی• شکم بند بارداریشکم بند یا گن در طول بارداری به حمایت از […]

شکم بند های طبی سالیان سال است که وارد زندگی انسان ها شده اند. نخستین دلیل شهرت شکم بند ها به مسائل پزشکی باز می گردد ؛ چراکه در ترمیم ، دارای تأثیر عجیب و شگفت انگیزی می باشد.
انواع شکم بند های طبی
• شکم بند بارداری
شکم بند یا گن در طول بارداری به حمایت از کمردرد کمک می نماید که ممکن است موجب کاهش درد شود. این شکم بند های بارداری از نظر کاربرد و محیط تحت پوشش متفاوت می باشد .
• شکم بند های پس از جراحی
عضلات شکمی بعد از اعمال جراحی دچار افتادگی و شل شدن می شوند . به منظورپیشگیری از ایجاد این عوارض بعد از اعمال جراحی ، بهره گیری از شکم بند توصیه می شود .
• شکم بندهایی با کاربرد گرم نگه داشتن کلیه ها
این روز ها مردم از محصولات طبیعی به شدت استقبال می کنند. کلیه بند ها از الیاف طبیعی پشم شترساخته شده و جایگزین مناسبی برای کلیه بند های تولید شده از الیاف مصنوعی میباشد و با بوجود آوردن گرمای مطبوع و تعرق زیاد موجب التیام درد کلیه ها می شود.
• شکم بند های لاغری
بهترين وسيله به منظور از بين بردن چربي هاي پهلوها و شكم و در نتیجه لاغری و تناسب اندام به واسطه عرق كردن و سوزاندن چربي اضافه شكم ، بهره گیری از شکم بند های لاغری است. طراحی ویژه و بهره گیری از پارچه از جنس پلاستیک در شکم بند لاغری ، موجب افزایش دادن درجه حرارت بدن شده و موجب تعریق زیاد بدن می گردد و از آنجایی که شکم بند های لاغری ، نواحی شکم و دورکمر را پشتیبانی می نمایند ؛ چربی سوزی این نواحی را افزایش داده و موجب کاهش وزن می شود.
امروز می خواهیم به بررسی پر فروش ترین ساپورت های تنه موجود در بازار پردازیم تا با تحقیق و مقایسه قیمت ها با سایر محصولات مرتبط ، بتوانید بهترین انتخاب و خرید را انجام دهید.

1 شکم بند تاپ تکس مدل S112

. . .

2 شکم بند پشمی مدل نوید کد 188

605f155aaae62 راهنمای خرید شکم بند های طبی

. . .

3 گن طبی مردانه فرم ایزی مدل 3001

605f155b51998 راهنمای خرید شکم بند های طبی

. . .

4 کمربند درمانی مدل AI-00101

605f155baf9a3 راهنمای خرید شکم بند های طبی

شال کمری پشم شتری از الیاف پشمی و به صورت گنی (بدون چسب) تهیه شده است. هدف از تولید این محصول کمک به درمان کمر درد، دیسک ستون فقرات، سرمازدگی کمر و کلیه ها است. علاوه بر فصل سرما که استفاده کنندگان این محصول بیشتر است، در فصول گرمای سال نیز می توان از آن استفاده کرد. در حقیقت با میکرو ماساژی که این کمربند پشم انجام می دهد، گردش جریان خون و در نتیجه آن محافظت از سرما بیشتر می شود و از بروز بسیاری از بیماری های ناحیه کمر و کلیه پیشگیری می شود. همچنین از این کمربند، هم به عنوان گرم کننده و معرق و هم بدلیل کشی بودن به عنوان گن لاغری استفاده می شود. این محصول دارای سایز بندی می باشد و بهتر است با آب سرد شسته شود.

. . .

5 شکم بند نوید کد 171

605f155c6837c راهنمای خرید شکم بند های طبی

نقش کلیه در بدن تصفیه خون و دفع سموم بدن است. کلیه این کار را با تولید ادرار انجام می‌دهد. یکی از اتفاقات بدی که می‌تواند برای این عضو اتفاق بیافتد سرماخوردگی است. سرماخوردگی کلیه باعث ایجاد درد زیادی در ناحیه پهلو و کمر می‌شود. گاهی این درد به حدی است که فرد احساس می‌کند که نمی‌تواند کمر‌ش را صاف نگه دارد. برای محافظت از کلیه‌ها در برابر سرما و یا کمک به بهبود آن در زمان سرماخوردگی، بهتر است که از گرم کن کلیه استفاده شود. گرم کن کلیه گرد بافت حوله ای شرکت صنایع پزشکی نوید یکی از انواع این محصولات است. این محصول با گرم نگه داشتن کلیه از سرماخوردگی پهلوها جلوگیری می‌کند. گرم کن کلیه برای پیشگیری از نفوذ سرما، سرما خوردن کلیه و تشدید درد کلیه بکار می‌رود. این محصول بصورت ساده به دور کمر بسته می‌شود و ساخته شده از الیاف پشمی نرم و لطیف است که سازگاری کاملی با پوست بدن دارد. این محصول در سایزهای مختلف، برای افراد حساسی که بیشترین سابقه را در سرماخوردگی کلیه دارند، بسیار مفید خواهد بود. این افراد در صورت عدم استفاده از این محصول در فصول سرد سال در خطر سرماخوردگی کلیه‌ها و پهلو خواهند بود.

. . .

6 گن فرم دهنده باسن مدل Be Pit

605f155d046c6 راهنمای خرید شکم بند های طبی

امروز به شما گن فرم دهنده Be Pit را معرفی می کنیم که به راحتی به وسیله آن می توانید باسن خود را بالا بکشید و فرم مناسبی به آن بدهید.
این گن بهترین انتخاب برای کسانی ست که به دنبال روشی برای فرم دادن به ناحیه باسن و خوش فرم کردن بدن خود هستند و می خواهند با بهترین روش و بدون کوچکترین ضرر و عوارضی به بدن خود جذابیت داده و خوش فرم شوند.
لیفت باسن یا حجم دهنده باسن نوعی گن جدید و فوق العاده کاربردی است که به شما کمک می کند تا باسن خود را بزرگ تر و خوش فرم تر نشان دهید.
گن بزرگ کننده باسن از میان ران تا زیر ناف را پوشش می دهد. و قسمت نشیمنگاه آن خالی است!
این گن در ناحیه بالای ران فشار مناسب ایجاد میکند و کامل جمع می کند و در ناحیه خالی گن حجم مناسبی که فرم خوب و استانداردی هم پیدا می کند ایجاد می شود.
با استفاده از این گن سایز باسن شما در لحظه دو الی سه سایز بزرگتر و برجسته تر نشان داده می شود.
با استفاده مداوم و روزانه از این بزرگ کننده باسن , فرم به باسن شما به مرور دچار تغییر فرم شده و برجسته و خوش فرم می شود.
دارای قزن در قسمت جلو برای تنظیم سایز
گن Be Pit علاوه بر بالا کشیدن باسن, شکم و پهلو و زیر شک را هم جمع می کند و لاغر تر نشان می دهد.
در ساخت این گن از الیاف آنتی باکتریال با قابلیت تنفس (BREATHABLE) استفاده شده است.
و منافذ ریز و غیر قابلیت تعبیه شده در گن به ایجاد جریان هوا و جلوگیری از حساسیت و تعرق کمک می کند.
همچنین این نوع گن بزرگ کردن باسن که به شما معرفی می کنیم به دفعات قابل شستشو است و به هیچ وجه خاصیت کشی و فشاری خود را از دست نمی دهد.
جایگزین بسیار مناسب برای عمل پروتز باسن
گن Be Pit بهترین روش برای بزرگ کردن باسن و حجم دهی و خوش فرم کردن باسن خانم ها
ضد حساسیت و مناسب برای انواع پوست ها
بهتر است به صورت دستی و با آب ولرم و صابون شسته شود و از خشک کردن آن به وسیله اتو و سشوار خودداری شود.
این گن در رنگ مشکی عرضه شده است و طراحی و ضخامت آن به گونه ای است که از زیر لباس اصلا مشخص نمی شود.

. . .

7 شکم بند لاغری لیوآپ مدل LS3032

605f155d4c380 راهنمای خرید شکم بند های طبی

محصول ناموجود می باشد.

. . .

8 شکم بند بارداری ولکر کد 23011

605f155d74cde راهنمای خرید شکم بند های طبی

درنظر داشته باشید که جثه مادران متفاوت است. درحقیقت شکم بند بارداری را باید زمانی استفاده کنید که شکم شما برجسته و نمایان شده است. این حالت معمولا در اواسط سه ماهه دوم بارداری رخ می دهد.
عملکرد این شکم بند به گونه ای است که با مهار کردن وزن شکم درد کمر و شکم را کاهش می دهد و به ثبات مفصل لگنی کمک‌ می کند و در نتیجه از درد در ناحیه تحتانی کمر حین فعالیت جلوگیری می‌کند.همچنین با توزیع وزن جنین روی کمر و شکم به کم کردن فشار بر روی رباط‌های گرد و تسکین درد کمک می‌کند. استفاده از این شکم بند برای فرد امکان شرکت در فعالیت‌های روزانه و حتی ورزش را فراهم کند.

. . .

9 شکم‌‌ بند طبی پاک سمن مدل Elastic سایز بزرگ

605f155dd89ba راهنمای خرید شکم بند های طبی

بالا تنه‌ی انسان شامل سه بخش قفسه سینه، شکم و لگن می‌شود. شکم توسط عضلات دیواره‌های خلفی (پشت)، قدامی (جلو) و جانبی احاطه شده است و در زیر دیافراگم تا دهانه ورودی لگن قرار دارد. داخل شکم احشا شکم قرار دارند. شکل شکم به وضعیت عمومی بدن، حالت فیزیولوژیکی اندام‌های داخلی و قابلیت کنترل جداره‌ی شکم بستگی دارد. موقعیت احشا داخل شکم در حالت ایستاده، تنها توسط نیروی جاذبه کنترل نمی‌شود، بلکه مقدار زیادی به توانایی دیواره‌ی قدامی شکم در نگه داری آن وابسته است. ضعف عضلات شکم می‌تواند توانایی دیواره قدامی برای حفظ شکل طبیعی شکم را کم کند و در نتیجه در قسمت تحتانی شکم برآمدگی به وجود آمده و احشا شکم در حالت ایستاده به سمت پایین تمایل پیدا می‌کند. به این عارضه، افتادگی شکم می‌گویند که موجب بدشکل شدن ظاهری بدن می‌شود. علاوه بر این به دلیل اینکه وزن شکم به سمت پایین و جلو می‌افتد، مرکز ثقل بدن تغییر می‌کند و فشار آن بر مهره‌های ستون فقرات وارد می‌آید که در درازمدت موجب افزایش قوس کمر و فشار بر مهره‌های کمری می‌شود و درد و ناراحتی را به وجود می‌آورد.
برای کسانی که مشکل اضافه‌وزن دارند، شکم‌بند تمام‌کش سگک دار «پاک سمن» با داشتن خاصیت کشسانی مناسب، شکم را جمع کرده و در وضعیت مناسبی قرار می‌دهد و از فشار بیش از حد به مهره‌های پایینی ستون فقرات جلوگیری می‌کند. از شکم‌بند می‌توان بعد از عمل جراحی شکم و کمر، دوران بعد از زایمان و جبران ضعف عضلات شکم در سالمندان استفاده کرد. علاوه بر این جهت استفاده در کمردردهای خفیف با منشأ عضلانی نیز مناسب است. در ساخت این محصول از الیاف پنبه‌ای استفاده شده که با تهویه مناسب هوا، امکان استفاده از آن را به مدت طولانی فراهم می‌کند و در حین انجام فعالیت‌های روزانه نیز قابل استفاده است. بهتر است که برای بستن شکم‌بند به پشت دراز بکشید. توصیه می‌شود ضمن استفاده از شکم بند، به کمک تمرینات مخصوص به تقویت عضلات شکم بپردازید. حتی‌الامکان هنگام دراز کشیدن و خوابیدن، خصوصاً بعد از عمل جراحی شکم، شکم بند را باز نموده یا آن را شل نمایید. برای شست‌وشوی محصول از آب سرد استفاده کنید و از چنگ زدن و فشردن هنگام آبکشی خودداری نمایید.

. . .

10 شکم بند طبی پاک سمن مدل Superior Elastic With Bar XL

605f155e58252 راهنمای خرید شکم بند های طبی

محصول ناموجود می باشد.

ضعف عضلات شکم، در افراد چاق، سالمندان، بعد از عمل جراحی شکم و در دوران بعد از بارداری خانم ها امری شایع است و می تواند منجر به افتادگی شکم شود. در این موارد قدرت حمایتی عضلات دیواره ی شکم کم می شود و احشاء داخلی در حالت ایستاده بر اثر وزن خود به سمت پایین متمایل می شوند و به اصطلاح افتادگی شکم اتفاق می افتد. وزن بالاتنه ی انسان به صورت متعادل روی ستون فقرات قرار دارد ولی با انحراف شکم به جلو و پایین، این تعادل به هم می ریزد و فشار اضافی بر مهره های ستون فقرت وارد می شود که موجب افزایش قوس کمر و درد و ناراحتی در این ناحیه می شود. برای کسانی که مشکل اضافه وزن دارند، شکم بند آتل دار ممتاز پاک سمن با داشتن خاصیت کشسانی مناسب، شکم را جمع کرده و در وضعیت مناسبی قرار می دهد و از فشار بیش از حد به مهره های پایینی ستون فقرات جلوگیری می کند. از شکم بند می توان بعد از عمل جراحی شکم و کمر، دوران بعد از زایمان و جبران ضعف عضلات شکم در سالمندان استفاده کرد. علاوه بر این جهت استفاده در کمردردهای خفیف با منشأ عضلانی نیز مناسب است. این شکم بند در قسمت کمر، دو آتل به موازات ستون مهره ها دارد که به حمایت بهتر شکم و کمر کمک می کند. در ساخت این محصول از الیاف پنبه ای استفاده شده و شیارهای روی آن با قابلیت تهویه ی هوا، امکان استفاده از آن را به مدت طولانی فراهم می کند و در حین انجام فعالیت های روزانه نیز قابل استفاده است. بهتر است که برای بستن شکم بند به پشت دراز بکشید. توصیه می شود ضمن استفاده از شکم بند، به کمک تمرینات مخصوص به تقویت عضلات شکم بپردازید. حتی الامکان هنگام دراز کشیدن و خوابیدن، خصوصاً بعد از عمل جراحی شکم، شکم بند را باز نموده یا آن را شل نمایید. برای شست وشوی محصول از آب سرد استفاده کنید و از چنگ زدن و فشردن هنگام آبکشی خودداری نمایید.

. . .

11 شکم بند طبی پاک سمن مدل Superoir Elastic XXL

605f155eb9027 راهنمای خرید شکم بند های طبی

محصول ناموجود می باشد.

دیواره ی شکم هم مثل اکثر بخش های بدن دارای عضلاتی درجلو و اطراف است که با توجه به وضعیت بدن می توانند ضعیف یا قوی باشند. عضلات شکم از اندام های داخل شکم محافظت می کنند و شکل شکم به این عضلات وابسته است. روی عضلات شکم توسط یک لایه ی چربی پوشانده شده که ضخامت آن در افراد مختلف متفاوت است. ضعف عضلات شکم می تواند منجر به افتادگی شکم شود که در این عارضه دیواره ی قدامی شکم به جلو برآمده می شود و در حالت ایستاده بر اثر وزن احشاء داخلی، شکم به سمت پایین برآمده می شود. در این حالت وزن نامتعادلی در جلوی بدن به وجود می آید که مرکز ثقل ستون مهره ها را تغییر می دهد و فشار اضافی بر آن وارد می کند و در نتیجه موجب درد در ناحیه کمر و افزایش قوس کمر می شود. چاقی، افزایش سن، بارداری در خانم ها و انجام عمل جراحی شکم از جمله عواملی هستند که می توانند باعث ضعف عضلات دیواره ی شکم و افتادگی ناشی از آن شوند. برای کسانی که مشکل اضافه وزن دارند، شکم بند تمام کش ممتاز پاک سمن با داشتن خاصیت کشسانی مناسب، شکم را جمع کرده و در وضعیت مناسبی قرار می دهد و از فشار بیش از حد به مهره های پایینی ستون فقرات جلوگیری می کند. از شکم بند می توان بعد از عمل جراحی شکم و کمر، دوران بعد از زایمان و جبران ضعف عضلات شکم در سالمندان استفاده کرد. علاوه بر این جهت استفاده در کمردردهای خفیف با منشأ عضلانی نیز مناسب است. در ساخت این محصول از الیاف پنبه ای استفاده شده و شیارهای روی آن با قابلیت تهویه ی هوا، امکان استفاده از آن را به مدت طولانی فراهم می کند و در حین انجام فعالیت های روزانه نیز قابل استفاده است. بهتر است که برای بستن شکم بند به پشت دراز بکشید. توصیه می شود ضمن استفاده از شکم بند، به کمک تمرینات مخصوص به تقویت عضلات شکم بپردازید. حتی الامکان هنگام دراز کشیدن و خوابیدن، خصوصاً بعد از عمل جراحی شکم، شکم بند را باز نموده یا آن را شل نمایید. برای شست وشوی محصول از آب سرد استفاده کنید و از چنگ زدن و فشردن هنگام آبکشی خودداری نمایید.

. . .

12 شکم بند طبی پاک سمن مدل Elastic With Soft Bar سایز XXL

605f155f886a7 راهنمای خرید شکم بند های طبی

افزایش وزن، ضررهای فراوانی برای بدن انسان دارد که یکی از آن ها فشار بر روی کمر است. با انباشت چربی در ناحیه شکم، دیواره ی شکم به سمت جلو و پایین تغییر حالت می دهد و افتادگی شکم به وجود می آید. البته عوامل دیگری مثل ضعف عضلات شکم بر اثر بارداری خانم ها و انجام عمل جراحی در ناحیه شکم نیز می توانند باعث افتادگی شکم شوند. افتادگی شکم علاوه بر تأثیر روی ظاهر بدن، موجب تغییر مرکز ثقل ستون مهره ها نیز می شود که با فشار بر روی مهره های کمری، کمردرد و ناراحتی های ناشی از آن را به وجود می آورد. برای کسانی که مشکل اضافه وزن دارند، شکم بند تمام کش پل دار پاک سمن با داشتن خاصیت کشسانی مناسب، شکم را جمع کرده و در وضعیت مناسبی قرار می دهد و از فشار بیش از حد به مهره های پایینی ستون فقرات جلوگیری می کند. از شکم بند می توان بعد از عمل جراحی شکم و کمر، دوران بعد از زایمان و جبران ضعف عضلات شکم در سالمندان استفاده کرد. علاوه بر این جهت استفاده در کمردردهای خفیف با منشأ عضلانی نیز مناسب است. این شکم بند در قسمت پشت کمر دو آتل نرم دارد که قدرت نگه داری آن را بیشتر می کنند و مانع جمع شدن کش می شوند. در ساخت این محصول از الیاف پنبه ای استفاده شده که با تهویه مناسب هوا، امکان استفاده از آن را به مدت طولانی فراهم می کند و در حین انجام فعالیت های روزانه نیز قابل استفاده است. بهتر است که برای بستن شکم بند به پشت دراز بکشید. توصیه می شود ضمن استفاده از شکم بند، به کمک تمرینات مخصوص به تقویت عضلات شکم بپردازید. حتی الامکان هنگام دراز کشیدن و خوابیدن، خصوصاً بعد از عمل جراحی شکم، شکم بند را باز نموده یا آن را شل نمایید. برای شست وشوی محصول از آب سرد استفاده کنید و از چنگ زدن و فشردن هنگام آبکشی خودداری نمایید.

. . .

13 شکم بند طبی پاک سمن مدل Superoir Elastic سایز بزرگ

605f155feee8f راهنمای خرید شکم بند های طبی

دیواره ی شکم هم مثل اکثر بخش های بدن دارای عضلاتی درجلو و اطراف است که با توجه به وضعیت بدن می توانند ضعیف یا قوی باشند. عضلات شکم از اندام های داخل شکم محافظت می کنند و شکل شکم به این عضلات وابسته است. روی عضلات شکم توسط یک لایه ی چربی پوشانده شده که ضخامت آن در افراد مختلف متفاوت است. ضعف عضلات شکم می تواند منجر به افتادگی شکم شود که در این عارضه دیواره ی قدامی شکم به جلو برآمده می شود و در حالت ایستاده بر اثر وزن احشاء داخلی، شکم به سمت پایین برآمده می شود. در این حالت وزن نامتعادلی در جلوی بدن به وجود می آید که مرکز ثقل ستون مهره ها را تغییر می دهد و فشار اضافی بر آن وارد می کند و در نتیجه موجب درد در ناحیه کمر و افزایش قوس کمر می شود. چاقی، افزایش سن، بارداری در خانم ها و انجام عمل جراحی شکم از جمله عواملی هستند که می توانند باعث ضعف عضلات دیواره ی شکم و افتادگی ناشی از آن شوند. برای کسانی که مشکل اضافه وزن دارند، شکم بند تمام کش ممتاز پاک سمن با داشتن خاصیت کشسانی مناسب، شکم را جمع کرده و در وضعیت مناسبی قرار می دهد و از فشار بیش از حد به مهره های پایینی ستون فقرات جلوگیری می کند. از شکم بند می توان بعد از عمل جراحی شکم و کمر، دوران بعد از زایمان و جبران ضعف عضلات شکم در سالمندان استفاده کرد. علاوه بر این جهت استفاده در کمردردهای خفیف با منشأ عضلانی نیز مناسب است. در ساخت این محصول از الیاف پنبه ای استفاده شده و شیارهای روی آن با قابلیت تهویه ی هوا، امکان استفاده از آن را به مدت طولانی فراهم می کند و در حین انجام فعالیت های روزانه نیز قابل استفاده است. بهتر است که برای بستن شکم بند به پشت دراز بکشید. توصیه می شود ضمن استفاده از شکم بند، به کمک تمرینات مخصوص به تقویت عضلات شکم بپردازید. حتی الامکان هنگام دراز کشیدن و خوابیدن، خصوصاً بعد از عمل جراحی شکم، شکم بند را باز نموده یا آن را شل نمایید. برای شست وشوی محصول از آب سرد استفاده کنید و از چنگ زدن و فشردن هنگام آبکشی خودداری نمایید.

. . .

14 شکم بند طبی پاک سمن مدل Superoir Elastic XL

605f156084978 راهنمای خرید شکم بند های طبی

محصول ناموجود می باشد.

دیواره ی شکم هم مثل اکثر بخش های بدن دارای عضلاتی درجلو و اطراف است که با توجه به وضعیت بدن می توانند ضعیف یا قوی باشند. عضلات شکم از اندام های داخل شکم محافظت می کنند و شکل شکم به این عضلات وابسته است. روی عضلات شکم توسط یک لایه ی چربی پوشانده شده که ضخامت آن در افراد مختلف متفاوت است. ضعف عضلات شکم می تواند منجر به افتادگی شکم شود که در این عارضه دیواره ی قدامی شکم به جلو برآمده می شود و در حالت ایستاده بر اثر وزن احشاء داخلی، شکم به سمت پایین برآمده می شود. در این حالت وزن نامتعادلی در جلوی بدن به وجود می آید که مرکز ثقل ستون مهره ها را تغییر می دهد و فشار اضافی بر آن وارد می کند و در نتیجه موجب درد در ناحیه کمر و افزایش قوس کمر می شود. چاقی، افزایش سن، بارداری در خانم ها و انجام عمل جراحی شکم از جمله عواملی هستند که می توانند باعث ضعف عضلات دیواره ی شکم و افتادگی ناشی از آن شوند. برای کسانی که مشکل اضافه وزن دارند، شکم بند تمام کش ممتاز پاک سمن با داشتن خاصیت کشسانی مناسب، شکم را جمع کرده و در وضعیت مناسبی قرار می دهد و از فشار بیش از حد به مهره های پایینی ستون فقرات جلوگیری می کند. از شکم بند می توان بعد از عمل جراحی شکم و کمر، دوران بعد از زایمان و جبران ضعف عضلات شکم در سالمندان استفاده کرد. علاوه بر این جهت استفاده در کمردردهای خفیف با منشأ عضلانی نیز مناسب است. در ساخت این محصول از الیاف پنبه ای استفاده شده و شیارهای روی آن با قابلیت تهویه ی هوا، امکان استفاده از آن را به مدت طولانی فراهم می کند و در حین انجام فعالیت های روزانه نیز قابل استفاده است. بهتر است که برای بستن شکم بند به پشت دراز بکشید. توصیه می شود ضمن استفاده از شکم بند، به کمک تمرینات مخصوص به تقویت عضلات شکم بپردازید. حتی الامکان هنگام دراز کشیدن و خوابیدن، خصوصاً بعد از عمل جراحی شکم، شکم بند را باز نموده یا آن را شل نمایید. برای شست وشوی محصول از آب سرد استفاده کنید و از چنگ زدن و فشردن هنگام آبکشی خودداری نمایید.

. . .

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=98345

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.