افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
3

بررسی جامع مبیزر پوینتر های موجود در بازار – قبل از خرید لیزر پوینتر لازم است این نکات را بدانید | ن

  • کد خبر : 92503
بررسی جامع مبیزر پوینتر های موجود در بازار – قبل از خرید لیزر پوینتر لازم است این نکات را بدانید | ن

این لیزر ها ، بسیار پر قدرت می باشد و بهترین ابزار کمک آموزشی به منظور شناخت صور فلکی ، کلاس های درس و مناسب برای نشان دادن محل اجرام کم نور عمق آسمان می باشد ؛ به علاوه اینکه در فعالیت های طبیعت گردی و کوه نوردی نیز دارای کارایی بالایی می باشد.کاربرد های […]

این لیزر ها ، بسیار پر قدرت می باشد و بهترین ابزار کمک آموزشی به منظور شناخت صور فلکی ، کلاس های درس و مناسب برای نشان دادن محل اجرام کم نور عمق آسمان می باشد ؛ به علاوه اینکه در فعالیت های طبیعت گردی و کوه نوردی نیز دارای کارایی بالایی می باشد.
کاربرد های دستگاه لیزر پوینتر سبز رنگ در طبیعت :
راه پیمایی ، کوهپیمایی ، مسیر یابی ، نصب کردن آنتن های اینترنتی ، درخواست امداد ، نمایش محل های دور دست ، مشاهده کردن ستارگان در شب و…
خصوصیات لیزر پوینتر سبز رنگ :
لیزر سبز رنگ ، دارای برد بالایی می باشد.
دارای اشاره گر لیزری قابل حمل می باشد.
یک ابزار عالی با هدف اشاره کردن به اهدف دور می باشد.
شما با روشن نمودن این لیزر در شب خواهید فهمید که یک خط کش عظیم و غول پیکر در دستان شماست که در امتداد دید تان جای دارد.
به انداره یک خودکار و سبک تر از یک تلفن همراه است.
پرتو نور سبز فوق العاده زیبا به منظور بهره گیری در شب و یک اشاره گر شگفت انگیز با هدف ستاره ها مناسب برای ستاره شناسان است. طول پرتو این اشاره گر لیزری از گستره دید تان ، پیشی خواهد گرفت.
توجه داشته باشید :
هرگز به صورت مستقیم ، به پرتو لیزر نگاه نکید.
لیزر را بر روی دیگران نیاندازید.
از دسترس کودکان به دور نگاه دارید.
امروز می خواهیم به بررسی محبوب ترین لیزر پوینتر های موجود در بازار پردازیم تا با تحقیق و مقایسه قیمت ها با سایر محصولات مرتبط ، بتوانید بهترین انتخاب و خرید را انجام دهید.

1 لیزر پوینتر مدل 303

. . .

2 لیزر پوینتر اسمال سان مدل ZY-303

604cad023b435 راهنمای خرید محبوب ترین لیزر پوینتر های بازار

. . .

3 لیزر پوینتر سبز نایت اسکای 20 میلی وات

604cad04b4517 راهنمای خرید محبوب ترین لیزر پوینتر های بازار

محصول ناموجود می باشد.

. . .

4 لیزر پوینتر 3 کاره مدل TLS-20

604cad04c923b راهنمای خرید محبوب ترین لیزر پوینتر های بازار

در سالهای اخیر لیزرها علاوه بر حضور بسیار قوی در صنعت و پزشکی ،در زندگی روزمره مردم نیز وارد شده اند . یکی از این موارد که کاربر بالایی هم پیدا کرده است لیزر پوینتر ها می باشند. لیزر پوینتر 3 کاره TLS-20 علاوه بر اینکه یک لیزر نیمه هادی با خروجی نور قرمز و با توانی در حدود 5 میلی وات می باشد که برای نشان دادن اشیاء بطور اعم و یا نوشته های روی تخته وایت برد و یا پرده نمایش بسیار مناسب است ، دارای چراغ قوه با یک ال ای دی نور سفید هم می باشد.از طرفی با دارا بودن یک LED با نور بنفش که پرتو فرابنفش هم ساطع می کند برای تشخیص اصالت اسکناس از طریق اشکار کردن تکه های فلورسانس ، نیز کاربرد دارد .تغذیه دستگاه بر عهده 3 عدد باتری AG13 می باشد که در داخل دستگاه قرار داده شده است و برای فعال کردن دستگاه در پیچی انتهای دستگاه را باز کرده و تکه کاغذ که بین دو باتری قرار داده شده را خارج کنید .

. . .

5 لیزر پوینتر مدل CL

604cad055429a راهنمای خرید محبوب ترین لیزر پوینتر های بازار

. . .

6 لیزر پوینتر مدل 303 ML Laser

604cad056fd92 راهنمای خرید محبوب ترین لیزر پوینتر های بازار

. . .

7 لیزر پوینتر مدل 987

604cad05ae1a8 راهنمای خرید محبوب ترین لیزر پوینتر های بازار

لیزر پوینتر علاوه بر اینکه یک لیزر نیمه هادی با خروجی نور قرمز و با توانی در حدود 5 میلی وات می باشد که برای نشان دادن اشیاء بطور اعم و یا نوشته های روی تخته وایت برد و یا پرده نمایش بسیار مناسب است. تغذیه دستگاه بر عهده 3 عدد باتری AG13 می باشد که در داخل دستگاه قرار داده شده است و برای فعال کردن دستگاه در پیچی انتهای دستگاه را باز کرده و تکه کاغذ که بین دو باتری قرار داده شده را خارج کنید . این محصول دارای 1 عدد اسپینر ،1 عدد لیزر ،4 عدد سری لیزر و 3 عدد باتری لیزر میباشد.

. . .

8 لیزر پوینتر مدل JD -303

604cad05e4c67 راهنمای خرید محبوب ترین لیزر پوینتر های بازار

بدنه لیزر سبز حرارتی مدل ۳۰۳ از آلیاژ فلزی ضد زنگ و محکم بوده و از چندین قسمت مجزا تشکیل میشود که به همدیگر متصل میگردند. منبع تغذیه لیزر سبز حرارتی ۳۰۳ باطری قدرتمند شارژی ۴۲۰۰ میلی آمپر ساعت میباشد که بوسیله شارژر لیزر سبز شارژ میگردد. همچنین دارای سر مخصوص جهت لیزر است و تا فاصله 12 کیلومتری برد دارد. با این لیزر می توان طرح زیبایی بروی ساختمان ها ایجاد کرد و از ان لذت برد. همراه این لیزر شارژر و باتری شارژی قرار داده شده تا دغدغه ای بابت خرید و عوص کردن باتری نداشته باشید.

. . .

9 لیزر پوینتر کد khod02

604cad073b7ff راهنمای خرید محبوب ترین لیزر پوینتر های بازار

در سالهای اخیر لیزرها علاوه بر حضور بسیار قوی در صنعت و پزشکی ،در زندگی روزمره مردم نیز وارد شده اند . یکی از این موارد که کاربر بالایی هم پیدا کرده است لیزر پوینتر ها می باشند. لیزر پوینتر 3 کاره پیش روی شما علاوه بر اینکه یک لیزر نیمه هادی با خروجی نور قرمز و با توانی در حدود 5 میلی وات می باشد که برای نشان دادن اشیاء بطور اعم و یا نوشته های روی تخته وایت برد و یا پرده نمایش بسیار مناسب است ، دارای چراغ قوه با یک ال ای دی نور سفید هم می باشد.از طرفی با دارا بودن خودکار روان با قابلیت تعویض مغزی می تواند بسیار کاربردی باشد

. . .

10 پرزنتر بی سیم اسمارطور مدل PP-927

604cad07577b8 راهنمای خرید محبوب ترین لیزر پوینتر های بازار

شما نیاز به یک پرزنتر بی سیم خوب دارید! وقتیکه شما در کلاس درس می خواهید دانش آموزانتان ارتباط و درک بهتری با موضوع بحث داشته باشند؛ وقتیکه شما در اتاق جلسه می خواهید با آرامش بیشتری مطالبتان را ارایه دهید؛ وقتیکه شما برای هزاران نفر سخنرانی میکنید و می خواهید با مخاطبان خود تعامل بهتری داشته باشید؛ و البته، وقتیکه برای بازی با سگ / گربه وسیله بازی لازم دارید. این دستگاه طراحی ساده، جمع و جور و قابلیت حمل کم‌نظیری دارد و شما میتوانید آنرا مانند یک خودکار همراه داشته باشید. گیرنده مینی USB نیز محکم توسط مکنده مغناطیسی در محفظه انتهای دستگاه قرار می گیرد و برداشتن و جاگذاری آن آسان است. دستگاه با یک باتری AAA تغذیه می‌شود. عملکرد اتوماتیک Sleep و Standby دستگاه، مصرف باطری را به حداقل رسانده و دوام و طول آن را افزایش میدهد. دکمه ها این پرزنتر به شما امکان تغییراتی نظیر صفحه بالا / صفحه پایین / تنظیم صدا / پخش اسلاید / نمایش صفحه کامل / عدم نمایش صفحه (نمایش صحفه سیاه) / پشتیبانی از هایپرلینک صفحات وب در هنگام ارائه پاورپوینت، / عکس بعد و قبل در نرم‌افزارهای نمایش عکس را میدهد. لیزر قرمز قابل رویت نیز برای برجسته کردن بخش های کلیدی اسلایدهای شما قابل استفاده است. این دستگاه به میکرو تراشه‌ای کنترل بیسیم مجهز است که در باند فرکانس 2.4G RF به شما اجازه کنترل تا شعاع 40 متری در دامنه 360 درجه را می‌دهد، . بنابراین شما می توانید در اطراف اتاق حرکت کنید و با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید. این پرزنتر بصورت Plug&Play توسط ویندوز XP/7/8/10، سیستم عامل مک، لینوکس و آندروید پشتیبانی می‌شود و شما دردسر نصب و راه اندازی ندارید. فقط گیرنده USB پرزنتر را به پورت USB کامپیوتر / OTG موبایل و ….. خود متصل کنید.
توجه: هرگز به طور مستقیم به پرتو لیزر دستگاه نگاه نکنید و یا آنرا در چشم دیگران نتابانید.

. . .

11 لیزر پوینتر مدل Adventure

604cad076f6ff راهنمای خرید محبوب ترین لیزر پوینتر های بازار

لیزر قرمز SIGHT ساخت کمپانی ادونچر با بدنه ای از جنس آلومنیوم نوادالایز ، با درجه شوک پذیری بسیار بالا و ضد آب(باران . شرایط نامساعد جوی) بر روی اسلحه ، کمان یا دروبین نصب می شود و با خیالی راحت در شب و هوای گرگ و میش می توانید نشانه گیری کنید. این لیزر توسط 3 باتری ساعت LR44 روشن می شود. دکمه روش/خاموش لیزر در انتهای آن قرار داده شده است همچنین بر روی بسته یک ریموت کنترل اسلحه برای استفاده سریع تر و کنترل بهتر لیزر بر روی بسته بندی قرار دارد. برای این لیزر قرمز بر روی یک ریل 22سوار است و میتوان آن را زیر یا روی سلاح نصب کرد. همچنین برای تنظیم آن 2 آچار آلن و آلن پیچ برای تنظیم سایز پایه و تنظیمات لیزر قرار داده شده است.

. . .

12 لیزر پوینتر سبز نایت اسکای 5 میلی وات

604cad0786a58 راهنمای خرید محبوب ترین لیزر پوینتر های بازار

. . .

13 لیزر پوینتر مدل YL-303

604cad07b429c راهنمای خرید محبوب ترین لیزر پوینتر های بازار

بدنه لیزر سبز حرارتی مدل YL-303 از آلیاژ فلزی ضد زنگ و محکم بوده و از چندین قسمت مجزا تشکیل میشود که به همدیگر متصل میگردند. منبع تغذیه YL-303 باطری قدرتمند شارژی ۴۲۰۰ میلی آمپر ساعت میباشد که بوسیله شارژر مخصوص خود شارژ میگردد. همچنین دارای سر مخصوص جهت نمایش منحصر به فردی از رقص نور لیزریست که استفاده های فراوانی در جشن ها دارد و تا فاصله 12 کیلومتری برد دارد. همراه این لیزر باتری شارژی قرار داده شده تا دغدغه‌ای بابت خرید و تعویض باتری نداشته باشید.

. . .

14 لیزر پوینتر مدل ZM

604cad07d5b62 راهنمای خرید محبوب ترین لیزر پوینتر های بازار

. . .

15 لیزر پوینتر مدل ML301

604cad080364c راهنمای خرید محبوب ترین لیزر پوینتر های بازار

بدنه لیزر سبز حرارتی مدل301 ML- از آلیاژ فلزی ضد زنگ و محکم بوده و از چندین قسمت مجزا تشکیل میشود که به همدیگر متصل میگردند. منبع تغذیه باطری قدرتمند شارژی 18650-3.7 میباشد که بوسیله شارژر مخصوص خود شارژ میگردد. همچنین دارای سر مخصوص جهت نمایش منحصر به فردی از رقص نور لیزریست که استفاده های فراوانی در جشن ها دارد و تا فاصله 12 کیلومتری برد دارد. همراه این لیزر باتری شارژی قرار داده شده تا دغدغه‌ای بابت خرید و تعویض باتری نداشته باشید.

. . .

16 لیزر پوینتر مدل Rechargable

604cad08151af راهنمای خرید محبوب ترین لیزر پوینتر های بازار

. . .

17 لیزر پوینتر مدل L-04

604cad08358c6 راهنمای خرید محبوب ترین لیزر پوینتر های بازار

این نوع لیزر حرارتی بوده و کاربرد های متنوعی در زمینه های گوناگون از جمله زمینه های مهندسی جهت پیدا کردن مسیر ،پروژه های راه سازی و هم چنین در زمینه ی کمپینگ از جمله پیدا کردن مسیر ،روشن کردن آتش وهمینطور در زمینه های صنعتی کاربرد های فراوانی دارد.این محصول دارای یک کیف مخصوص میباشد که از جنس آلومینیوم بوده و اقلامی از جمله عینک مخصوص،شارژر باتری،5 سری متفاوت لیزر محتویات داخل کیف میباشد.دارای باتری قابل شارژ بوده و دارای بند اتصال نیز میباشد.

. . .

18 لیزر پوینتر کد 0016

604cad088b9d2 راهنمای خرید محبوب ترین لیزر پوینتر های بازار

محصول ناموجود می باشد.

. . .

19 لیزر پوینتر کد 30

604cad08bf61d راهنمای خرید محبوب ترین لیزر پوینتر های بازار

. . .

20 لیزر پوینتر 3 کاره مدل CY

604cad0b24420 راهنمای خرید محبوب ترین لیزر پوینتر های بازار

. . .

21 لیزر پوینتر کد 0017

604cad0b43bed راهنمای خرید محبوب ترین لیزر پوینتر های بازار

. . .

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=92503

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.