افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
1

بررسی جامع اننواع پتو های موجود در ایران و راهنمای کلی خرید آن | اسمارتک نیوز

  • کد خبر : 95478
بررسی جامع اننواع پتو های موجود در ایران و راهنمای کلی خرید آن | اسمارتک نیوز

این مورد که انسان ها در حدود یک سوم از عمر خود را در خواب می گذرانند و برای آن نیز نیاز به یک روانداز گرم و نرم علی الخصوص در روزهای سرد زمستانی دارند ؛ یک امر کاملا طبیعی می باشد که برای رفع آن نیز هیچ گزینه ای بهتر از بهره بردن از […]

این مورد که انسان ها در حدود یک سوم از عمر خود را در خواب می گذرانند و برای آن نیز نیاز به یک روانداز گرم و نرم علی الخصوص در روزهای سرد زمستانی دارند ؛ یک امر کاملا طبیعی می باشد که برای رفع آن نیز هیچ گزینه ای بهتر از بهره بردن از یک پتو و یا لحاف گرم و نرم و در عین حال سبک نمی باشد.
نکات مهم هنگام خرید پتو خانگی گرم
انتخاب نوع
نوع پتو شامل ارگانیک ، پشمی ، پنبه ای ، بافتنی و… می باشد که بر حسب علاقه و کاربرد می توانید انتخاب کنید .
سایز پتو
سایز پتو ، یا تک نفره است و یا دو نفره و مخصوص کودک ؛ پتوهای تک نفره عموما در اندازه های ۲۲۰×۱۵۰ و یا ۲۲۰×۱۶۰ برخوردار می باشند و پتوهای دو نفره نیز از ۲۲۰×۲۴۰ و یا ۲۰۰×۲۴۰ برخوردار می باشند. اندازه پتوی کودک نیز ۱۱۰×۸۰ و یا ۱۱۰×۱۴۰ است.
انتخاب رنگ و طرح پتو
در این مورد ، توصیه می شود که اکثرا به سراغ خرید پتوهایی با طرح های ساده و خلوت رفته و سعی نمایید تا رنگ انتخاب شده ، اولا با رنگ غالب اتاق خوابتان همخوانی داشته باشد و نیز موجب ایجاد آرامش برایتان گردد.
نوع شستن پتو
در صورتیکه قرار باشد پتوی شما از قابلیت شستشو با ماشین لباسشویی برخوردار باشد ؛ حتما بر روی اتیکت و یا برچسب دوخته شده به محصول عبارت شستشو با ماشین و یا Machine Washable درج گردیده است . در غیر اینصورت ، نوع شستشو ، دستی می باشد .
قیمت پتو
پیشنهاد می شود اکثرا به جای توجه به قیمت پتو ، به گرم بودن ، نرم بودن ، عدم ایجاد حساسیت آن برای خود و نیز اندازه اش توجه نمایید و خیلی ذهن خود را درگیر مسائل مالی آن نکنید ؛ چراکه همانطور که گفتیم ؛ تا به امروز برندهای گوناگون و متعدد داخلی و خارجی اقدام به تولید پتوهای گوناگون و ارسال آن به بازار مصرفی کشورمان نموده اند .

امروز می خواهیم به بررسی محبوب ترین پتو های موجود در بازار پردازیم تا با تحقیق و مقایسه قیمت ها با سایر محصولات مرتبط ، بتوانید بهترین انتخاب و خرید را انجام دهید.

1 پتو مسافرتي سيمين مدل هليا کد 001 سايز 220 × 150 سانتي متر

. . .

2 پتو مسافرتی پونته مدل A801 سایز 160 × 220 سانتی متر

604f2ebdadf66 راهنمای خرید انواع پتو

یکی از نکات بسیار مهمی که باید برای رفتن به سفر مدنظر داشت، جمع‌آوری حداقل لوازم موردنیاز است؛ زیرا هرچقدر بار سفر سبک‌تر باشد، دردسر کمتری برای جابه‌جایی لوازم وجود دارد. عده‌ای ترجیح می‌دهند که هنگام سفر از لوازم شخصی و سرویس خواب مخصوص به خود استفاده کنند، پس مجبور هستند که پتوها و بالش‌های شخصی خود را به همراه ببرند. برای همین منظور حجم بالایی از فضای ماشین را باید با کالای خواب پر کنند و مسلما این امر دردسرساز می‌شود. ولی با انتخاب پتوهای سفری سبک و کم‌حجم، دیگر نگران این موضوع نخواهند بود. پتو مسافرتی پونته مدل A801 با ابعاد 220x160x0.1 سانتی‌متر و وزن 825 گرم از جنس پلی‌استر بوده و نگرانی شما را از بابت داشتن پتویی سبک و جمع‌و‌جور رفع می‌کند.

. . .

3 پتو مسافرتی سیمین مدل السا کد 001 سایز 220 × 150 سانتی متر

604f2ebde07be راهنمای خرید انواع پتو

پتو یکی از ملزومات مهم سفر است که هنگام تغییرات آب وهوایی کاربرد فراوانی دارد. پتوی مدل «001» از‌جمله بهترین محصولات برند «Simin» (سیمین) محسوب می‌شود که در سفر و در خانه قابل ‌استفاده است و گرمای مطبوع و دلپذیری ایجاد می‌کند. با همراه داشتن چنین پتوی با‌کیفیتی، همیشه و در هرجایی گرم خواهید ماند. اگر در هواپیما، قطار و حتی خودروی شخصی‌تان احساس سرما کردید، این پتو را دور خود بپیچید تا گرمای بدنتان به‌خوبی حفظ شود. بافت این مدل از جنس نخ و پلی‌استر است. پنبه یا به‌ اصطلاح نخ از بروز حساسیت و آلرژی در فرد جلوگیری می‌کند و پلی‌استر به طول‌عمر و دوام پتو می‌افزاید. این الیاف مقاومت بسیار خوبی در برابر شست‌و‌شو دارند و در صورت شست‌و‌شوی صحیح، کیفیت و رنگ آن‌ها تغییر نخواهد کرد. ثابت‌ماندن رنگ دربرابر نور خورشید از دیگر خصوصیات برجسته‌ی مدل 001 به‌شمار می‌آید؛ بنابراین می‌توانید با خیالی آسوده پتو را بشویید و آن را در معرض نور خورشید خشک کنید. این پتوی یک‌نفره وزن به‌نسبت کمی دارد و به‌آسانی داخل چمدان یا صندوق‌عقب خودرو جا می‌گیرد؛ به‌این‌ترتیب حمل و جابه‌جایی آن برایتان مشکلی ایجاد نخواهد کرد.

. . .

4 پتو مسافرتی ملک کد 3232 سایز 150×260 سانتی متر

604f2ebf9dd0e راهنمای خرید انواع پتو

. . .

5 پتو پونته مدل Tisa Diyamond سایز 200 × 220 سانتی‌متر

604f2ec27ea76 راهنمای خرید انواع پتو

یک پتوی سبک و کم‌حجم همه جا به کارتان می‌آید. لطافت و نرمی فوق‌العاده و همین‌طور گرمای مطبوع پتو «Ponte» (پونته)، آن را به انتخابی ایده‌آ‌ل برای روزها و شب‌های خنک و سرد سال تبدیل کرده است. الیاف به‌کار‌رفته در پتوی مدل «پونته» علاوه‌بر لطافت می‌تواند گرمای بدن را به‌خوبی حفظ کرده و در فصول سرد سال مانع احساس سرما در فرد شود. این الیاف ضد‌حساسیت است و برخلاف بسیاری از الیاف‌های کم‌کیفیت و نامرغوب موجب آلرژی یا حساسیت پوستی در فرد نمی‌شود. گفتنی است این پتو برای دو نفر گزینه‌ای مناسب است. این مدل طراحی ساده و درعین‌حال زیبایی دارد؛ درنتیجه می‌توان از آن برای پوشاندن و تزیین تخت نیز استفاده کرد. این محصول در رنگ‌بندی بسیار متنوع و شادی عرضه می‌شود تا با توجه به دکوراسیون یا سلیقه‌ی خود و اعضای خانواده، مناسب‌ترین رنگ را انتخاب کنید. این پتو با الیافی از جنس پلی استر و میکروفایبر تولید شده و بسیار نرم و لطیف است. یکی از ویژگی‌هایی که در زمان خرید این محصول باید به آن توجه کنید، قابلیت شست‌وشوی آن با ماشین لباسشویی است. این پتو برای مسافرت هم گزینه بسیار خوبی خواهد بود. جای کمی می‌گیرد و راحت می‌توانید آن را حمل کنید. وجود یک پتوی سبک و کم‌حجم در کمد خانه‌ی هر فردی ضروری است.

. . .

6 پتو افرا مدل Four Season سایز 220 × 160 سانتی متر

604f2ec508b91 راهنمای خرید انواع پتو

اگر به دنبال پتوی سبک و کم حجم هستید، پتو Afra (افرا) مدل Four Season انتخاب ایدئالی به حساب می آید. الیاف به کاررفته در ساخت آن، خاصیت ضدآلرژی و ضدحساسیت دارند و با ضخامت یک سانتی متر، بستری گرم و راحت را برایتان به ارمغان می آورند. ابعاد این محصول 160 220 سانتی متر و به خوبی روی تخت های یک نفره قرار می گیرد. این پتو ضخامت مطلوبی دارد و در هر فصلی قابل استفاده است. برای حفظ بافت پتو هنگام شست وشو، آن را در دمای 30 درجه سانتی گراد بشویید و تا حد امکان از دور خشک کن ماشین لباس شویی استفاده نکنید. این پتو داری دوردوزی بوده تا هنگام استفاده، ریش ریش نشود. رنگ بندی این محصول بسیار متنوع و جذاب است. با قرار دادن چنین پتوی زیبایی روی تخت، فضای آرامش بخش و دلنشینی در اتاق خواب ایجاد خواهید کرد. این محصول را می توانید چهار فصل سال استفاده کنید.

. . .

7 پتو افرا مدل Four Season سایز 180 × 140 سانتی متر

604f2ec52a36a راهنمای خرید انواع پتو

برای هر فصلی داشتن یک پتوی مناسب با الیافی لطیف لازم و ضروری است. هر شخصی عادات به‌خصوص خود را دارد. عده‌ای حتی در زمستان هم عادت به استفاده از پتوهای ضخیم و لحاف ندارد و در پی پتوهایی سبک و نازک هستند. برند افرا یکی از تولیدکنندگانی است که توانسته در طول فعالیت خود، مصرف‌کنندگان بسیاری را جلب کند. این شرکت انواع پتوهای مایکروفایبر ضخیم و لطیف، پتوی کودک، شمد، کاور کوسن، روبالشی و پتوی TV را تولید و روانه‌ی بازار کرده است. برخی از محصولات افرا دولایه هستند و می‌توانید برای فصول سرد سال از آن‌ها استفاده کنید. برخی نیز مانند پتوی «Four Season» نازک و یک‌لایه هستند که می‌توانید برای تمام فصول سال از آن‌ها استفاده کنید. این محصول دوخته‌شده از آلیاف آکریلیک است و با ابعاد 180 × 140 سانتی‌متری‌اش برای افراد ریزنقش و نوجوانان مناسب خواهد بود.

. . .

8 پتو پونته مدل Tisa Diamond سایز 150 × 220 سانتی متر

604f2ec59601b راهنمای خرید انواع پتو

. . .

9 پتو مسافرتی سیمین مدل السا کد 002 سایز 220 × 150 سانتی متر

604f2ec5c68d3 راهنمای خرید انواع پتو

. . .

10 پتو گلبافت کد 500S سایز 220×160 سانتی متر

604f2ec653395 راهنمای خرید انواع پتو

. . .

11 پتو افرا مدل Four Season سایز 220 × 180 سانتی متر

604f2ec66e60d راهنمای خرید انواع پتو

بافت و نرمی فوق العاده و همین طور گرمای مطبوع پتو Afra (افرا) مدل Four Season آن را به انتخابی ایدئال برای روزها و شب های خنک و سرد سال تبدیل کرده است. همان طور که از مدل این محصل مشخصه برای چهارفصل مناسب است. این پتو دارای پرزهای کوتاهی بوده که به نرمی و لطافت این پتو افزوده است. برند افرا برای کسانی که دنبال رنگ های خاصی هستند انتخاب ایدئالی است چون تنوع رنگ بندی زیادی دارد. این پتو دو نفره با ابعاد 220 180 سانتی گراد تمام تخت شما را می پوشاند. این محصول از جنس میکروفایبر دوخته شده که برای کسانی که پوست های حساسی دارند بسیار مناسب است. الیاف به کاررفته در ساخت آن، خاصیت ضد آلرژی و ضد حساسیت دارند و باضخامت کمتر از یک سانتی متر، بستری گرم و راحت را برایتان به ارمغان می آورند.

. . .

12 پتوی افرا مدل Four Seasons دو نفره سایز 240 × 200 سانتی متر

604f2ec6924d4 راهنمای خرید انواع پتو

قطعا همه ما برای داشتن خواب آسوده نیاز به یک سرویس خواب راحت یا سرویس ملحفه نرم و لطیف داریم و علاوه بر آن وجود یک پتوی نرم و زیبا باعث به ما این امکان را می‌دهد که از آن به عنوان روتختی یا روتشکی استفاده کنیم. در اتاق‌خواب‌های امروزی که نسبت به اتاق‌های خانه‌های قدیمی، معمولا فضای کمتری برای لوازم و وسایل مختلف دارند؛ انتخاب پتوی زیبا که نمای بهتری به تخت شما بدهد علاوه بر زیبایی، مقرون به صرفه است. پتوی افرا یک گزینه مناسب است. این پتوی سبک در همه‌ی فصول قابلیت استفاده خواهد داشت. ابعاد آن 240 × 200 سانتی‌متر بوده و وزن آن حدود 1860 گرم است و به‌خوبی روی تخت‌های دونفره قرار می‌گیرد. الیاف این مدل از میکروفایبر ساخته شده‌اند و بستری گرم و راحت برایتان فراهم می‌کنند. این الیاف بسیار بادوام هستند و کیفیت خود را حتی با گذشت زمان نیز حفظ می‌کنند. این پتو ضدحساسیت و ضدآلرژی است و پوست افراد مختلف را تحریک نمی‌کند. ابعاد متناسب این پتو این امکان را به ما می‌دهد تا آن را در مسافرت نیز همراه خود داشته باشیم.

. . .

13 پتو افرا مدل Four Season سایز 200 × 160 سانتی متر

604f2ec6a88e4 راهنمای خرید انواع پتو

برای هر فصلی داشتن یک پتوی مناسب با الیافی لطیف لازم و ضروری است. هر شخصی عادات به خصوص خود را دارد. عده ای حتی در زمستان هم عادت به استفاده از پتوهای ضخیم و لحاف ندارند و از پتوهای نازک و سبک استفاده می کنند. برند افرا یکی از تولیدکنندگانی است که توانسته در طول فعالیت خود، مصرف کنندگان بسیاری را جلب کند. این شرکت انواع پتوهای مایکروفایبر ضخیم و لطیف، پتوی کودک، شمد، کاور کوسن، روبالشی و پتوی TV را تولید و روانه ی بازار کرده است. پتوی افرا مدل Four Season نازک و یک لایه است که می توانید برای تمام فصول سال از آن ها استفاده کنید. این محصول دوخته شده از الیاف میکروفایبر است و با ابعاد ۲۰۰ ۱۶۰ سانتی متری اش برای افراد ریزنقش و جوانان مناسب خواهد بود. الیاف به کاررفته در ساخت آن، خاصیت ضدآلرژی و ضدحساسیت دارد. وزن بسیار کم و ابعاد مناسب این محصول حمل و نقل و جابجایی آن را برای کاربر راحت کرده است. میکروفایبر از جمله الیاف مصنوعی است که در صنعت نساجی و فرش بافی بسیار کاربرد دارد و یکی از پرمصرف ترین الیاف صنعتی به حساب می آید. برای تولید انواع پتو، روبالشی، کوسن و پتوهای تن پوش از الیاف میکروفایبر استفاده می شود. برند افرا نیز یکی از موفق ترین شرکت های تولیدکننده ی پتو است. با داشتن تنوع بالایی از محصولات افرا، با هر سلیقه ای که داشته باشید، قطعا دست خالی از خرید پتو بازنخواهید گشت.

. . .

14 پتو گلبافت مدل امبوس سایز 160×220 سانتی متر

604f2ec6c0e2e راهنمای خرید انواع پتو

. . .

15 پتو برجسته نرمینه مدل Sarvin سایز 210×150

604f2ec718f3c راهنمای خرید انواع پتو

. . .

16 پتو افرا مدل Macro سایز 210 × 170 سانتی متر

604f2ec73182d راهنمای خرید انواع پتو

برخی از آدم ها در تمام فصول سال مشتری پر و پا قرص پتو هستند. بر این باورند که پتو همدم گرم و نرم برای شب ها هستند. پتو Afra (افرا) مدل Macro مناسب برای یک نفر بوده و یک لایه است. از ویژگی های این پتو جنس آن است آکریلیک بسیار نرم و لطیف بوده که به هیچ عنوان باعث حساسیت در پوست شما نمی شود. همچنین وزن سبکی که دارد باعث می شود شما بااحساس آرامش بیشتری بخوابید و استراحت کنید. این محصول دارای رنگ بندی متنوعی است که هر رنگ برای ست کردن با اتاق خود انتخاب کردید در این کالا پیدا می کنید. برای حفظ بافت پتو هنگام شست وشو، آن را در دمای 30 درجه سانتی گراد بشویید و تا حد امکان از دور خشک کن ماشین لباس شویی استفاده نکنید. این پتو داری دوردوزی بوده تا هنگام استفاده، ریش ریش نشود. اگر به خانه ی یک نوعروس می روید، پیشنهاد می کنیم این محصول را با خود هدیه ببرید.

. . .

17 پتو مسافرتی مدل alvan1 سایز 210×150 سانتی متر

604f2ec755212 راهنمای خرید انواع پتو

بافت و نرمی فوق‌العاده و همین‌طور گرمای مطبوع پتو مسافرتی مدل Alvan1 آن را به انتخابی ایدئال برای روزها و شب‌های خنک و سرد سال تبدیل کرده است. همان‌طور که از مدل این محصول مشخص است برای چهارفصل مناسب است. این پتو دارای پرزهای کوتاهی بوده که به نرمی و لطافت این پتو افزوده است. پتو مسافرتی مدل Alvan1 برای کسانی که دنبال رنگ‌های خاصی هستند انتخاب بسیار مناسبی است چون تنوع رنگ‌بندی زیادی دارد. این پتو با سایز یک نفره با ابعاد ۲۱۰ ×۱۵۰ سانتی‌متر تمام تخت شما را می‌پوشاند. این محصول از جنس پلی‌استر دوخته‌شده که برای کسانی که پوست‌های حساسی دارند بسیار مناسب است. الیاف به‌کاررفته در ساخت آن، مقاومت بالا در برابر مواد شیمیایی دارند همچنین مانع رشد باکتری و قارچ می‌شوند و باضخامت کمتر از یک‌ سانتی‌متر، بستری گرم و راحت را برایتان به ‌ارمغان می‌آورند. این پتوهای زیبا را هم با دست و هم با ماشین لباس‌شویی می‌توان شست.

. . .

18 پتو گلبافت کد 500 سایز 240×220 سانتی متر

604f2ec76f411 راهنمای خرید انواع پتو

. . .

19 پتو مسافرتی نسیم مدل پارمیس

604f2ec8a8254 راهنمای خرید انواع پتو

. . .

20 پتو مسافرتی کد 1502 سایز 150×180 سانتی متر

604f2ec8ddd1c راهنمای خرید انواع پتو

. . .

21 پتو گلبافت کد 22255 سایز 220×240 سانتیمتر

604f2ec9c5cb4 راهنمای خرید انواع پتو

. . .

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=95478

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.