افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

برد شیرین فولاد در تهران – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 370849
برد شیرین فولاد در تهران – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر ، در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر تیم های فوتبال هوادار و فولاد از ساعت ۱۸:۴۵ در ورزشگاه پاس با قضاوت امیر ایار به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود تیم ملی به پایان رسید. شاگردان یحیی گل محمدی. ترکیب هواداران: حسین اکبر منادی، […]

به گزارش خبرنگار مهر ، در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر تیم های فوتبال هوادار و فولاد از ساعت ۱۸:۴۵ در ورزشگاه پاس با قضاوت امیر ایار به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود تیم ملی به پایان رسید. شاگردان یحیی گل محمدی.

ترکیب هواداران: حسین اکبر منادی، محمد عرفان معصومی، صائب محبی (70-محمد ستاری)، میثم تحیدست، مرتضی منصوری، مصطفی احمدی، ادریس رحمانی (47-محمد حسین زواری)، میلاد خدایی (80-حسین دی مهربان)، (63- محمدحسین صادقی)، پیمان رنجبری (70- علی فتحی)، مهدی گودرزی.

ترکیب فولاد: اتکیر یوسپوف، مجتبی نجاریان، موسی کولیبالی، علی نعمتی، محمدجواد محمدی (80-سینا مریدی)، احسان پهلوان، محمدرضا سلیمانی اصل (46-ساسان انصاری)، محمد عباسی (63-سینا اسدبیگی)، پوریا سرآبادانی. ، علی اصغر عربی، آرش اکبرزاده (محمد عسکری – 80)

تعداد معدودی از هواداران تیم فوتبال فولاد در ورزشگاه حضور داشتند و تیم خود را تشویق کردند.

هواداران بازی را بهتر آغاز کردند و در دقیقه 10 دیندار توپ را به سمت دروازه فولاد فرستاد که با ضربه سر گودی همراه شد و مدافعان فولاد توپ را دور کردند.

اولین حمله و گل اول فولاد

در دقیقه 38 با ارسال عالی مجتبی نجاریان توپ به موسی کولیبالی رسید و این بازیکن توانست با ضربه سر زیبا اولین گل فولاد را وارد دروازه اکبرمنادی کند.

در پایان نیمه اول، هواداران با اشتباه مدافعان فولاد فرصت گلزنی را پیدا کردند اما ضربه خدا با بی دقتی نصیب بازیکنان فولاد شد.

چوب مانع از گلزنی شاگردان رحمتی شد

هواداران برای بازگرداندن گل از دست رفته تلاش زیادی کردند و موقعیت های گلزنی برای میهمانان ایجاد کردند. در دقیقه 56 توپ به مهدی گودرزی رسید و این بازیکن به توپ برخورد کرد که توپ به تیرک فولاد برخورد کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=370849

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.