افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

برخی برای انتقال قلی زاده شیطنت کردند/ پشت پرده سقف بلند می شود! – خبرگزاری بیشتر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 343226
برخی برای انتقال قلی زاده شیطنت کردند/ پشت پرده سقف بلند می شود! – خبرگزاری بیشتر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر ، رضا درویش صبح امروز چهارشنبه پس از برگزاری جلسه باشگاه پرسپولیس و توافقات آن اظهار داشت: این اولین جلسه این جلسه با حضور سهامداران اصلی و بانک ها به عنوان سهامداران حقوقی بود که در خصوص انتخاب منتخب صحبت شد. اعضای هیئت مدیره مقرر کردند ظرف 15 روز آینده اشخاص […]

به گزارش خبرنگار مهر ، رضا درویش صبح امروز چهارشنبه پس از برگزاری جلسه باشگاه پرسپولیس و توافقات آن اظهار داشت: این اولین جلسه این جلسه با حضور سهامداران اصلی و بانک ها به عنوان سهامداران حقوقی بود که در خصوص انتخاب منتخب صحبت شد. اعضای هیئت مدیره مقرر کردند ظرف 15 روز آینده اشخاص حقوقی و حقیقی خود را معرفی کنند. باید تغییراتی در اساسنامه ایجاد می شد که آن هم تصویب شد و شرکا نظر مثبت دادند و اصلاحات انجام شد.

وی در خصوص نقل و انتقالات و نارضایتی هواداران و وضعیت فعلی بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: آقای قلی زاده همه متوجه شدند که در 10 روز گذشته باشگاه لهستانی اعلام کرد که برای انتقال آماده است و ما در حال مذاکره هستیم. . ، اما بعضی ها شیطون بودند. چند باشگاه یا دلال پیشنهادهای عجیبی ارسال کرده بودند که باعث شد روحیه این بازیکن بسیار پایین بیاید. قلی زاده دیشب با من تماس گرفت و به من گفت که باشگاه اعلام کرده دیگر قصد نقل و انتقالات را ندارد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره جذب بازیکن جدید نیز گفت: فقط یک بازیکن دیگر در لیست خالی تیم داریم. یک بازیکن ایرانی و دو بازیکن خارجی به فکر گاریدو هستند که یکی از آنها در روزهای آینده به پرسپولیس خواهد پیوست.

رضا درویش درباره افزایش سقف بودجه باشگاه ها و مخالفت قرمزها با این افزایش گفت: پرسپولیس مخالف افزایش بودجه نیست. مشکل این است که باید دو ماه پیش این موضوع را اعلام می کردند، نه اینکه دو هفته پیش آمدند این موضوع را مطرح کنند. اگر این را می گفتند، ما بازیکنانمان را از دست نمی دادیم. رعایت قانون فقط مختص یک باشگاه است و سایر تیم ها از آن بهره می برند.

وی تاکید کرد: گفتیم با این مدل سقف مشکل داریم. امروز می گویند غیرحرفه ای است و معلوم است که در پشت پرده اتفاقات دیگری می افتد. این موارد باید در بخشنامه روز اول دیده می شد تا بتوانیم بر اساس آن با بازیکنان مذاکره کنیم.

مدیرعامل پرسپولیس گفت: ما فکر می کردیم دستورالعمل ها برای همه است اما نمی دانستیم فقط برای برخی تیم ها است. البته نهادهای کنترلی به شدت تلاش می کنند تا ببینند چند بازیکن از تیم ها از لیست حذف شده اند. این در حال رصد است.

و ادامه داد: بازیکنان خوبی داریم اما فضای واسطه گری که ایجاد شده مقابل پرسپولیس است. اجازه ندادیم دلال ها از پرسپولیس پول در بیاورند. به همین دلیل این مشکلات را درک نمی کنند و به ما حمله می کنند. ما در همه پست ها بازیکنان خوبی داریم و گاهی ستاره های ما روی نیمکت می نشینند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=343226

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.