افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

برخی باشگاه های پایتخت از منابع ملی استفاده می کنند – خبرگزاری به علاوه اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 326002
برخی باشگاه های پایتخت از منابع ملی استفاده می کنند – خبرگزاری به علاوه اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام و المسلمین احمد مطهری روز سه شنبه در دیدار با رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه درآمدزایی برای باشگاه های ورزشی و به دلیل اینکه فوتبال یک رشته است، ضروری است. بخشی از رشته ها گران هستند، بنابراین باید با ایجاد منابع پایدار و بهره گیری از جاذبه های […]

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام و المسلمین احمد مطهری روز سه شنبه در دیدار با رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه درآمدزایی برای باشگاه های ورزشی و به دلیل اینکه فوتبال یک رشته است، ضروری است. بخشی از رشته ها گران هستند، بنابراین باید با ایجاد منابع پایدار و بهره گیری از جاذبه های موجود در این زمینه، آثار فرهنگی ارزشمند و موثری در بین مردم توسعه یابد.

وی درباره لزوم توجه ملی به باشگاه های فوتبال تبریز افزود: تبریز یکی از خاستگاه های جذاب ورزش فوتبال در کشور است و مسئولان باید تقویت و احیای این ورزش در این منطقه را جدی بگیرند.

مطهری عسل با اشاره به جایگاه فوتبال تراکتورسازی در ورزش کشور و هواداران پرشور این تیم محبوب گفت: باید از توانمندی های فرهنگ بومی آذربایجان و خطه تبریز برای پیشبرد اهداف این تیم استفاده کرد تا موثر واقع شود. می توان برای آموزش همه جانبه جوانان علاقمند به فوتبال اقداماتی انجام داد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی نیز به احیای تیم فوتبال ماشین سازی تبریز اشاره کرد. وی به سابقه درخشان این تیم اشاره کرد و یادآور شد: تیم فوتبال ماشین سازی تبریز به عنوان یکی از تیم های تبریزی سابق باید در لیگ برتر حضور داشته باشد.

مطهری عسل وجود منابع مالی متعدد در استان را زمینه ساز حمایت بخش خصوصی از تیم ها و باشگاه های ورزشی دانست و خواستار حمایت مدیران، بازیکنان، هواداران و همه کسانی شد که منشاء خدمات موثر در تیم تراکتورسازی هستند. .

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=326002

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.