افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
4

برخی از ماموریت های اتاق ایران در قالب تفاهم نامه به سازمان ها تحویل داده می شود.

  • کد خبر : 109559
برخی از ماموریت های اتاق ایران در قالب تفاهم نامه به سازمان ها تحویل داده می شود.

به گزارش بازار، حسین سله ورزی، رئیس خانه ایران در مجمع عمومی و انتخابات دومین دوره فراکسیون تشکل ها، درباره اهمیت و جایگاه تشکل ها در دهمین دوره هیئت نمایندگی گفت: اتاق ایران است. سازمانی از سازمان ها و جایگاه سازمان ها باید بر اساس تقسیم کار ملی تقویت شود. صلاح ورزی، رئیس مجلس ایران […]

به گزارش بازار، حسین سله ورزی، رئیس خانه ایران در مجمع عمومی و انتخابات دومین دوره فراکسیون تشکل ها، درباره اهمیت و جایگاه تشکل ها در دهمین دوره هیئت نمایندگی گفت: اتاق ایران است. سازمانی از سازمان ها و جایگاه سازمان ها باید بر اساس تقسیم کار ملی تقویت شود.

صلاح ورزی، رئیس مجلس ایران گفت: باید از تشکل ها در قالب تقسیم کار ملی استفاده کنیم. در زمان تشکیل فراکسیون تشکل ها، برخی معتقد بودند که راه اندازی این نهاد می تواند مشکل ساز باشد. اما معتقدم اتاق های شهرداری، سازمان ها و اتاق های مختلط در وظایف و مأموریت های خود مهم هستند و به همان اندازه در پیشرفت اتاق موثر هستند.

وی ادامه داد: حتی برخی تصور می کردند تشکیل فراکسیون تشکل ها می تواند کارکرد انتخاباتی داشته باشد اما در مقاطع حساس شاهد بودیم که کارکرد فراکسیون ها انتخاباتی نیست و در حوزه های تخصصی هم منسجم ارائه شد. نظراتی که توسط سیاستگذاران مورد استفاده قرار گرفت.

صلاح ورزی در مجمع عمومی فراکسیون تشکل ها گفت: یکی از رسالت های اتاق ایران در دوره جدید تقویت تشکل ها است. به همین دلیل اتاق ایران در راستای تشکیل فدراسیون ها و کنفدراسیون ها گام های مثبتی برداشته است، اما همچنان تشکل ها نیازمند ساماندهی هستند و معتقدیم باید برای رفع نواقص تلاش کرد.

وی تصریح کرد: سازمان ها به میزان اثربخشی در سیاست گذاری و اجرای ماموریت مورد حمایت قرار نگرفته اند. بنابراین آنچه به عنوان تقسیم ملی مطرح می شود اجرا و اجرا می شود و تاکید می کنم شعار انتخاباتی نبوده و نیست. ما سعی خواهیم کرد روندها را در حوزه تامین مالی سازمان ها اصلاح کنیم. بخشی از ماموریت های اتاق را در قالب تفاهم نامه ای به سازمان ها واگذار خواهیم کرد.

وی ادامه داد: بر اساس تصمیم قبلی در تلاش هستیم تا مکان مناسبی را برای سازمان هایی که دفتر مناسب ندارند فراهم کنیم و امیدواریم این امر اجرایی شود. ما معتقدیم اتاق‌های شهرداری، سازمان‌ها و اتاق‌های مشترک سه‌جانبه هستند و در کنار هم می‌توانند تأثیر مثبتی در اجرای مأموریت‌های اتاق ایران داشته باشند.

باید از ظرفیت سازمان ها استفاده کرد.
فرشید شکرخدایی رئیس هیات بازرسی و سخنگوی اولین دوره فراکسیون تشکل ها در ابتدای مجمع عمومی فراکسیون تشکل ها درباره اهمیت تشکل ها در اقتصاد و سیاست گذاری گفت: جایگاه مشاوره بخش خصوصی که به صراحت در قانون ذکر شده است، باید جدی گرفته شود و در این زمینه از ظرفیت سازمان ها استفاده شود.

شکرخدایی گفت: اگر سازماندهی، رفاقت و همدلی در خانه ایرانی بیشتر باشد، مسیر توسعه را با سهولت بیشتری می توان طی کرد.

فراکسیون زبان اکثر سازمان هاست.
محمدرضا بهرامان نایب رئیس اتاق ایران در دومین مجمع عمومی فدراسیون تشکل ها گفت: برنامه هیات مدیره دوره دهم تقویت تشکل ها است تا بتوانند در مسائل مربوط به اقتصاد تاثیرگذار باشند. سیاست هایی با حضور پررنگ بر اساس مواد 2 و 3 قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار، دولت موظف است نظر کتبی اتاق‌ها و تشکل‌های اقتصادی را در زمینه‌های مربوط به فضای کسب و کار نسبت به اصلاح و تدوین آیین‌نامه‌ها و اساسنامه‌ها دریافت کند و از این طریق. در این راه نقش کسری از سازمان ها می تواند بسیار مفید باشد.

بهرامان گفت: جناح ها در تشکل ها با یک گروه صنفی یا یک تشکل صنفی اختلاف دارند. فراکسیون زبان اکثر سازمان هاست و قدرت مطالبه گری را افزایش می دهد. چشم انداز ما این است که یک زیربنای خوب برای مجموعه بزرگ فکری سازمان ها داشته باشیم.

نایب رئیس اتاق ایران تصریح کرد: تفکر هیات رئیسه تقویت تشکل ها و تشکیل فدراسیون است و کنفدراسیون نیز در راستای این باور پیش می رود. سازمان ها باید با هم باشند. این اتحادیه هم افزایی ایجاد می کند.

فراکسیون ها محل همگرایی همه تشکل ها هستند.
نایب رئیس اتاق ایران نیز پس از پیام پیام باقری درباره اهمیت تشکل ها و انسجام ملی بیان کرد: آنچه ما را در فعالیت های اقتصادی و در عرصه تجارت متضرر می کند، حاصل تفرقه و چندصدا بودن صداهاست. در جایی که فعالان اقتصادی منسجم و در چارچوب تشکل ها باشند، قطعاً نتیجه پیروزی خواهد بود. نمونه های زیادی در این زمینه وجود دارد که می توان به آنها اشاره کرد.

وی تاکید کرد: کنفدراسیون و جناح ها همگرایی همه تشکل ها است و نباید این فرصت را دست کم بگیریم. سازمان ها باید در یک محیط سازنده، تعاملی، همکاری و حمایت متقابل با یکدیگر همکاری کنند. بنابراین باید ماموریت خطیرتری برای جناح ها تعریف کنیم. ما باید مسیر تقویت سازمان ها را حفظ کنیم و برای بهبود و پیشرفت آنها تلاش کنیم.

در ادامه دومین مجمع عمومی فدراسیون تشکل ها کاندیداها معرفی و سپس انتخابات برای تعیین اعضای ثابت و دوره ای شورای مرکزی، رئیس هیات بازرسی و اعضای دوره ای شورای مرکزی برگزار شد. هیئت بازرسی

اسامی اعضای ثابت شورای مرکزی فدراسیون تشکل ها که در دوره دوم انتخاب شدند عبارتند از: فرشید شکرخدایی، محمد لاهوتی، موسی احمدزاده، ابوالفضل روغنی گلپایگانی، بهمن دادمان، سین حسین سلیمی، بهرام شکوری، سید محمدرضا مرتضوی سادینا بودند. ابایی، آرش نجفی، احسان ثقفی و مسعود پلمه و همچنین رئیس هیئت بازرسی و سخنگوی توحید صدر نژاد انتخاب شدند. همچنین اعضای دوره ای هیأت بازرسی و اعضای دائمی شورای مرکزی برای مدت هشت سال و نیم انتخاب شدند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=109559

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.