به گزارش رکنا، جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران درباره جزئیات این خبر گفت. تصادف وی گفت: ساعت 10 و 44 دقیقه صبح پنجشنبه یک مورد برخورد میکسر حمل بتن با یک ساختمان مسکونی به سامانه 125 سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله دو ایستگاه آتش نشانی کاملا مجهز به محل حادثه اعزام شدند، ادامه داد: یک دستگاه بتن کن حمل بتن به دلایل نامعلومی در مسیر خود منحرف شد که احتمالاً نقص فنی بوده و توسط پلیس راه بررسی می شود. ماشین از پشت به یک ساختمان سه طبقه برخورد کرد.

در مجاورت آن خانه، درب کسبه ای در همان ساختمان وجود داشت که مستقیماً به آن برخورد نکرد، بلکه به تیر چراغ برق برخورد کرد و باعث شکستن آن شد. بر اثر این حادثه یک دستگاه وانت نیز آسیب دید.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با بیان اینکه راننده میکسر بتن شوک شده است، تصریح کرد: آتش نشانان بلافاصله با احتیاط کامل ساکنان را از ساختمان خارج کرده و با حضور جرثقیل آتش نشانی لامپ را از داخل خودرو خارج و آن را خارج کردند. به یک مکان امن در ادامه دو جرثقیل در محل حاضر شده و با بریدن قسمت میکسر و جداسازی آن از قسمت جلویی دستگاه، آن را با احتیاط به محل امن منتقل کردند.