افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
0

برخورد خودروی کیا اسپورتیج با چراغ برق باعث ترافیک و لغزندگی جاده شد – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 378245
برخورد خودروی کیا اسپورتیج با چراغ برق باعث ترافیک و لغزندگی جاده شد – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سعید اکبری گفت: ساعت 20:55 شب گذشته یک دستگاه خودرو اسپورتیج در محدوده بلوار راشد الدین غرب قبل از یمن به دلیل سرعت زیاد و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه با پرتو نور در حال تردد بود. برق برخورد می کند و باعث می شود که روی سطح […]

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سعید اکبری گفت: ساعت 20:55 شب گذشته یک دستگاه خودرو اسپورتیج در محدوده بلوار راشد الدین غرب قبل از یمن به دلیل سرعت زیاد و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه با پرتو نور در حال تردد بود. برق برخورد می کند و باعث می شود که روی سطح سوارکار بیفتد.

وی افزود: این تصادف شدید باعث ریختن روغن روی سطح خودرو و لغزنده بودن جاده شد که باعث شد شاهد ترافیک زیادی در این منطقه باشیم.

بلافاصله پس از این حادثه، معاون هماهنگ کننده پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، تیم های کارشناسی پلیس راهنمایی و رانندگی ناحیه یک تهران بزرگ در محل حاضر شدند و با یک دستگاه یدک کش تردد خودروها را روان کردند.

سرهنگ اکبری افزود: با حضور کارشناسان پلیس راه در محل حادثه، علل تصادف بررسی و تیم اورژانس با حضور در محل حادثه، راننده پژو را در محل حاضر کردند.

سرهنگ اکبری در خصوص علت این حادثه گفت: ماموران پلیس راه با بررسی صحنه تصادف به این نتیجه رسیدند که عدم توانایی راننده اسپورتیج در کنترل وسیله نقلیه باعث بروز این حادثه شده است.

وی از رانندگان وسایل نقلیه خواست در هنگام رانندگی به ویژه در شب و هوای تاریک دقت بیشتری داشته باشند و تمام توجه خود را به رانندگی معطوف کنند و از حرکات مزاحم مانند خوردن، آشامیدن، صحبت با موبایل و … خودداری کنند و از حواس پرتی رانندگی جلوگیری کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=378245

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.